Ahogy azt Hermione megjósolta Alita mindent elkövetett, hogy a tanári kar megkedvelje. Így derült fény McGalagony féltve őrzött titkára, hogy imádja a ritka skót whiskyt. Alita nem hatolt be a fejébe, elég volt egy apró elszólás Minervától, Alita azóta bombázza a ritkábbnál ritkább, felbecsülhetetlen értékű italokkal. Minerva ott adta fel, mikor egy megbűvölt polcot kapott – tele egy újabb adag skót whiskyvel -, ami felismerte milyen ital van rajta és a megfelelő hőmérsékleten tartotta. Az összes tanár kedvébe járt, mindenkinek megfejtette valamilyen hóbortját, titkos kívánságát. A diákok nem tulajdonítottak neki túl sok jelentőségét, mivel még fogalmuk sem volt ki is az a boszorkány, aki az elmúlt hetekben az iskolában rohangál.
Minerva magában igazat adott Hermionénak, de úgy gondolta ezért a szemtelenségért muszáj Ms Wolfnak kárpótolnia. Így kerülhetett sor, a karácsonyi szünet előtti párbaj napra.
- Biztos jó ötlet ez, igazgatónő? – kérdezte kételkedve Alita.
- Biztos. A legjobb. Így kárpótolhat engem.
- Már miért kellene kárpótolnom igazgatónő? – olyan mélyen meglepődött, hogy nem is tudta álcázni.
- Amiért másnaposan kellett tanítanom az elmúlt hónapban – felelte vidáman McGalagony – Ez természetesen a maga hibája. – kuncogott.
- Megadom magam igazgatónő. – emelte fel a kezét Alita – Mi lesz a párbaj napi program?
- Arra gondoltam, hogy a ötödévesektől kezdve kiálljanak önnel szemben. Aki meg tudja sebezni, az kap egy kupát. Indulhatnak egyénileg, párban, csapatban. Házanként vagy vegyesen. – magyarázta Minerva.
- De ez elég tisztességtelen. – Minerva megdöbbent. – Esélyük sincs megsebezni.
- Igen, de ezt ők nem tudják. És különben is, lesz magánál egy bot, hogy azt higgyék pálca, és azt mondjuk auror.
- Szegény gyerekek. – nézett maga elé Alita – Karácsony előtt nincs kedvük tanítani?
- Hosszú volt ez a négy hónap Ms Wolf. Egy nap már nem számít. És a tanulók is gyakorolhatnak.
- Mrs Wolf.
- Tessék?
- Ez a férjezett nevem.
- Na az lesz a következő, hogy terhes vagy mire számítsak?
- Nem vagyok terhes, a lányaim nem bírnának még egy gyerekkel. – adta meg a kegyelemdöfést Alita. Minerva arca mindent megért.
- Maga mindig meg tud lepni Mrs Wolf.
- Hívjon csak Alitának.
A párbaj nap pontosan úgy zajlott, ahogy McGalagony levezette. A diákok nem tudták megtámadni, esélyük sem volt, később pedig lehetőségük sem. Végül egy mardekáros csapat jött rá, mi a teendő. Hatan indultak Alita ellen. Hárman folyamatosan bombázták az átkokkal, míg a másik három kifigyelte a mozgását. Ezután cseréltek és nem közvetlenül Alitát támadták, hanem a környezetet próbálták manipulálni. Végül Alita megadta magát. Kezet fogott velük és megdicsérte őket. A vacsora előtt kiállt a tanári asztal elé, először megköszönte a mai napot, majd megdicsérte a résztvevőket. Felhívta a figyelmet a bátorságukra végül pedig elmondta hogyan győzték le, és milyen technikát alkalmaztak.
Majd átvette a kupát az igazgatónőtől, kihívta a győztes csapatot és átadta nekik azt. Rápöccintett a „pálcájával" és hat közepes méretű darab lett belőle. Megtapsolták a csapatot, akik diadalittasan ültek a helyükre.
- Hagytad magad, mi? – kérdezte Hermione. Alita bólintott – Ők fektették a legtöbb energiát, hogy valóban legyőzzenek. Gondolkodtak. Végignézték az összes párbajt és összedugták a fejüket. Ha sima helyzet lett volna, kinyírtak volna. -foglalta össze Alita.
- A helyzetekről jut eszembe! – szólt közbe Arthur, aki most félig szemben ült Alitával. – Holnap várunk Titeket, Hermionéval, a Három Seprűbe. Téged és a családodat. Ideje megismerni őket, éééés ünnepelni. – mosolygott Alitára. Amaz csodálkozva nézte.
- Mit ünneplünk? – kérdezett közbe Hermione.
- Titeket...? – szólt közbe bizonytalanul Alita. Arthur a fejét rázta.
- Lehet, hogy kimaradtam hatszor, de az ideit nem hagyom ki! – azzal felemelkedett az asztaltól, áthajolt és megpuszilta Alita arcát – Boldog Szülinapot Madárka! – Alita meghatottan nézett rá.
- Azt hittem már nem emlékszel.
- Sosem felejtem el a napot, amikor megváltozott az életem. Miattad. – kacsintott. Hermionénak elállt a szava. Visszagondolt mit mesélt Alita a találkozásukról, de valóban nem tudta mikor volt pontosan.
ESTÁS LEYENDO
...madárka szállott rá
Fanfic+18! Perselus Piton meghalt. De akkor ki az a nő, aki meghívás nélkül beállít a Grimmauld térre? Miért csinál úgy, mint aki mindent pontosan tud? Bátor vagy ostoba dolog pálca nélkül boszorkánynak lenni? Kép: G. Bukova, Phoenix by Galya Bukova, Pin...