Esküvő, ikrek, Teszlek Süveg

176 7 0
                                    

- Ez így nem lesz jó! – intett Alita és a ruha megint másik árnyalatot vett fel.

- Muszáj ezt pont most kikísérletezni? – fakadt ki Ginny.

- Igen! Ebben a fényben kell. – szólt most Fleur.

- Köszönöm Mrs Weasley. Látja Mrs Potter, még egy véla is egyetért velem.

- Merlinre Alita! Az esküvő ötkor kezdődik! Fél órátok van kitalálni! – fakadt ki Ginny újra, már türelmetlenebbül.

- A menyasszony jól bírja! Igaz, Luna? – Alita ekkor felnézett azokba a lila szemekbe. Akárhányszor belenézett azonnal megértette Ron miért Luna Lovegoodeot akarja elvenni.

- Nagyon jól, köszönöm. Jól esik a sok figyelem. Mellesleg míg készülünk megfigyelhetem a paristoni szarcsókok táncát.

Alita elnézett abba az irányba, amerre Luna is. – Megcsóválta a fejét. Itt most egyet sem fogsz látni. Irtóznak a szüzektől, és itt van pár. – mondta mire Luna olyan áhítattal nézett rá, melyet leginkább Ronnak tartogatott. Alita újra intett.

- Ez az Alita! Nem kell tovább keresni! – mondta Fleur. És valóban. Luna most lélegzetelállító volt. Ekkor lépett a sátorba Hermione. Pocakja már elég méretes volt, így nehezen mozgott. Alita rögtön elé sietett és leültette. Kezébe nyomott egy pohár vizet, lába alá pedig zsámolyt  rakott. Végül Hermione szóhoz jutott – Néha azt hiszem, nem én mentem feleségül Perselushoz, hanem ti ketten vetettek el. Azért köszi.. – szólt  és beleivott a pohárba. - Azért  jöttem, hogy szóljak, az idősebb Mrs Weasley pánikrohamot kapott, MR Weasley tartja benne a lelket, de valamelyikőtök odamehetne, lezsibbasztani. – mikor ezt kimondta, jelentőségteljes pillantást váltott mostoha lányával.

- Indulok.

- Miért te mész? – kérdezte ingerülten Ginny.

- Mert én tényleg le tudom zsibbasztani. Kettő, rád itt van szükség. Én a ruhával végeztem. – Fleur bólintott és halkan igazat adott Alitának. – Három, a gyerekekre is odanézek mielőtt bajba kerülnének. – Ginny megadta magát.

- Jól van, na! Később megyek én is.

Alita kilépett a sátorból, elsietett az Odú szélén, oda ahol Mrs Weasley hangját hallotta. Próbált minél aggódóbb arcot vágni. Mrs Weasley szörnyű állapotban volt.

- A legkisebb fiam! Az én drága Ronom! – siránkozott. MR Weasley whiskyt ivott és csóválta a fejét, mellette George és Bill Weasley.

- Kíváncsi vagyok anyának feltűnt-e, hogy van még gyereke. – vetette oda George.

- Szerintem utoljára Ginnynél volt így kiakadva. – szólt Bill.

- Szegény fejem! Drága fiam!

- Mrs Weasley! Merlinre! De jó, hogy megtaláltam. Nagy baj van! Jaj, jaj, jaj. Itt most csak a maga tapasztalata segíthet! – érkezett meg Alita, Mrs Weasley elé, aki erre a belépőre elfelejtett sírni.

- Mrs Weasley! James és Albus kitalálta, hogy Lilyt szórakoztatni kell. Erre rávették a lányaimat, hogy hoppanáljanak a cirkuszba! Hallja, Mrs Weasley? – Molly Weasley nem szólt semmit. – Jöjjön nekem segíteni mielőtt megtalálják a tűzijátékot! Jöjjön asszonyom! Ha valakinek ennyi fia van, köztünk Fred és George Weasley, akkor az a valaki meg tud fékezni néhány komisz kisunokát. – Molly Weasley megrázta magát. Elszántság sütött róla.

- Az én hazámból senki nem léphet le a fiam esküvőjén! Még hogy a cirkusz! Adok én nekik cirkuszt azt hiszem! – azzal felpattant és úgy viharzott el, mintha semmi sem történt volna pár perce. Arthur Weasley sietősen követte.

...madárka szállott ráKde žijí příběhy. Začni objevovat