20

70 25 31
                                    

Kuzu'm: Nasılsın mavişim? (11:11)

Kuzu'm: İyi misin?

Mavişim: Evet. (15:20)

Kuzu'm: Değilsin..

Kuzu'm: Gelmemi ister misin?

Kuzu'm: Kocaman sarılırım sana. Ama yüzüm falanlı. Sen kravat falan bağlamazsın.

Mavişim: İstemem işlerim var. (16:12)

Kuzu'm: Ne oldu ya..

Kuzu'm: İzin ver yardım edeyim sana. Lütfen Ecmel üzülmeni istemiyorum.

Mavişim: Yapma artık şunu yapmaa

Mavişim: Önemseme sevme siktir git!

Kuzu'm: Niye?

Kuzu'm: Tek bir sebep var bana Ecmel. Ama sakın canını yakmak falan deme.

Kuzu'm: Bırak kimin canımı yakacağına ben karar vereyim.

Kuzu'm: Yanına gelmek istiyorum.

Kuzu'm kişisi engellendi..


Kuzu'm: Sonrasında giderim.. (İletilemedi)

..

Ve profil resmi gider.

Yeray'a bakmamla "Neden böyle yaptı?" dedim.

İç çekmesiyle "Sence? Yirmibir yaşında adam. Böyle oyunlara ihtiyacı yok İpek." dedi.

Hep açık sözlüydü o. Ben de öyleydim ama kendime değil. Yatağa uzanmamla "Ne yapıcam? Engelledi şakasız." dedim gülüp.

O da ben gibi güldüğünde dizine vurdu. "Salak mısın sen? Ne dedi sana babası öz değilmiş. Piçinde teki. Yanına git İpek, engelle."

Doğrulmamla "Neyi?" dedim.

Yeray uzun saçlarını karıştırıp sakızını ağzına attı. "Babasını öldürücek bu demedi deme."

Gözlerim büyürken "Saçmalama yapmaz!" dedim.

Bir kahkaha atıp "Bak şimdi canım beni iyi dinle." dedi. Karşıma geçmesiyle sakızını balon yapıp patlattı. "Ben baya bir araştırdım bu kardeşin ölümünü. Esila Demiral ve Elif Demirel'i senin bu ablanın öz babası öldürtmüş. Neydi lan adı.. Hah Yasin.

Sadece o da değil Ecmel'in babası Kemal, kimlikte olan yani. O herifte varmış işin içinde. Bunu nasıl öğrendi? Öz babasını öğrendi ve o dedi.

Şimdi bu Ecmel önce o Kemal'i öldürür sonrada kafasına sıkar herhalde. Acısı var hala içinde çünkü."

Nefesim kesilirken "Yeray iyi şeyler söylesene! Ne demek kendini.." dedim gözümden bir yaş düşerken.

Kollarını sıkıca sarıp "Üzül diye söylemedim canımın içi, biliyorsun beni. Hadi çık karşısına ve kocaman sarıl." dedi.

Ocean Eyes / Texting ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin