Kuzu'm: Aç lan kapıyı (07: 29)
Kuzu'm: Geldim dümbelek
Kuzu'm: Dua et Yeray ile gelmedim lan
Mavişim: İpek evden çıkmak zorunda kaldım acil işim var
Mavişim: Gir bekle üşüme
Kuzu'm: BEKLEYEMEM
Kuzu'm: ŞİMDİ Mİ DENİR BU
Kuzu'm: HASTANEYE GİDİCEM BEN
Kuzu'm: İŞİM VAR
Kuzu'm: DÜDÜK
Mavişim: Niye gidiyorsun hastaneye?
Kuzu'm: Annemle babam dün kaza yaptı
Kuzu'm: Ve sen nerdesin malll
Mavişim: Beş dakikaya gelicem.
Kuzu'm: GELMEK ZORUNDASIN DONDUM
Mavişim: İpek
Mavişim: Eve girsene güzelim
Mavişim: Salak mısın sen?
Kuzu'm: Güzelim dedin kalbim çelindi salak dedin geri vazgeçtim.
Kuzu'm: Beni mal ettin.
..
Telefonu cebime atmamla saksının yanına eğildim ve anahtarı aldım. Kapıyı açıp girmemle botlarımı bir köşeye koydum.
Beni karşılayan kedicik ve köpeciklerle hemen kucakladım ve koltuğa geçtim. Montumu bir köşeye koymamla kediciğe sarıldım. Öperken "Sen ne tatlı şeysin minnoşum. Gelince o mavişi tırmala nolur!" dedim.
Hala kafasındaki kurdele dururken gülümsedim. Yogi'nin ise papyonu..
Onlarla oynarken bir süre sonra açılan kapı ile arkama dönmedim. Korktuğumu hissediyordum..
Hala kediciği severken karşımda dikilen kişi ile ona baktım. Ecmel. Okyanus mavisi gözleri beni süzdüğünde yüzü çok ciddiydi. Kafamda bin türlü şey varken düşünüyordum.
Arkamdan gelen sesle bakmamla Doğu ve yanında bir kız girdi. Doğu bana bakarken "Söyle şimdi!" dedi.
Kızın kolunu tutarken kalkıp yanına gittim. "Ne yapıyorsun ya?! Hayvan mı bu kız? Tasma tak bir de!" dedim kızarak.
Kız kolunu çekip yanıma geldiğinde Ecmel "Karışma!" dedi.
Ona bakarken kollarımı bağlayıp "Sanane!" dedim inadına.
Doğu iç çekmesiyle "Tamam hadi açıkla bitsin bu oyun." dedi.
Yeşil gözlü kıza bakmamla o ise önce hepimize baktı. "Doğu'nun telefonuyla Ecmel'inkini karıştırmışım. Doğu bana ona gizli numaradan birinin yazdığını söyledi, memnundu da bundan! E tabi eski sevgilisi olarak başından def etmek bana düştü. Ona yazan kimse gitsin diye. Kusura bakma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ocean Eyes / Texting ARA VERİLDİ
ChickLitBilinmeyen Numara: I've been watching you for some time Bir zamandır seni seyrediyorum Bilinmeyen Numara: Can't stop staring at those ocean eyes Okyanus gözlerine bakmaya doyamıyorum Bilinmeyen Numara: Burning cities and napalm skies Yanan şehirler...