Aptal Yeray beni tek bırakmış bense koltukta oturmuş telefonla oynuyordum. Ablam ve Eylül abla yoldaymışlar. Tabii biz de onları bekliyoruz.
Ecmel ve Emir abi ciddiyetle bir köşede konuşurken onları izlemeyi ihmal etmiyordum. Doğu abi yanıma geldiğinde "Naber kız kıvırcık?" dedi.
Gülümseyip ona bakmamla "İyi sen?" dedim.
Göz kırptığında Ecmel'i gösterip "Ne yaptı?" dedi.
Umutsuzca kafamı sağa sola sallayıp "Beni sevemiyor ama sorun yok. Alışıcam ben de." dedim.
"Vay puşt."
Gülmemle konuşucakken ışıklar kapandı. Ablamların geleceğini anlamamla ayaklandım.
Eylül abla ışığı açması ile herkes sevinçle doğum günü şarkısını söylüyordu. Ablam her zamanki sulu gözlenirken ağlamaya başladı. Hemen bana ve Deniz ablaya sarıldığında ben de sarıldım.
Evet evet. Ablam bazen gıcık olabilir ama onu herkesten çok seviyorum. Aylarca yaşadıkları şeylee kolay şeyler değildi. Ailesinin öz çıkmaması yeni bir aile..
Emir abi.
Bazen ben hiçbir zaman mutlu olamayacak bile olsam o ve Emir abi olsun istiyorum. Sıkıca sarılırken hemen yanaklarımı öptü. "Doğum günün kutlu olsun ablacım."
Gülümsediğinde "Seni çok seviyorum marul kafa.." dedi.
Daha sıkı sarılırken bizden ayrılıp diğer şahıslara geçti. Emir abiye sıkıca sarılırken gözlerimin dolmasına engel olamadım. Bunlar kesin evlenicek. Ben de ağlayarak izliycem.
Hemen yaşlarımı silmemle yanına çağırması ike gittim ve sıkıca sarıldım. Saçlarımı karıştırırken "Yeray nerde?" dedi.
Ona bakmamla "Ablası geri dönücekte ondan gelemedi. Hediyesini yolladı ama." dedim.
Yanağımı öptüğünde kafasını sallası. Pastayı kesmesi ile hemen ilk dilimi alıp köşeme geçtim. Açken kimse beni tutamaz. Şükür ablam bol çikolatalı pasta sevenlerdendi.
Pastamı yerken bir yandansa Ecmel'e öldürücek gibi bakıyordum. Pasta yerine onu da yesem aynı şey olurdu. Evet evet parti sonu buna musallat olayım ben.
Telefonum titrerken gözümü Ecmel'den ayırmayıp elime aldım ve sohbete girdim..
..
Çüksüz Ecmel: Beni öldürücek gibi bakmayı kes
Kuzu'm: Yooo
Kuzu'm: Korktun mu yoksa?
Kuzu'm: Kork benden Ecmel.
Kuzu'm: Çünkü pastadan sonra seni yiycem ben //
Çüksüz Ecmel: Neden ilaçlarını içmiyorsun?
Kuzu'm: Canım istemiyor
Çüksüz Ecmel: Kafan göre içip içmeyeceğin ilaçlar değil onlar İpek.
Çüksüz Ecmel: İçmek zorundasın
Kuzu'm: Niye ölür müyüm yoksa?
Çüksüz Ecmel: Evet ölürsün
Kuzu'm: Yes'nt babe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ocean Eyes / Texting ARA VERİLDİ
ChickLitBilinmeyen Numara: I've been watching you for some time Bir zamandır seni seyrediyorum Bilinmeyen Numara: Can't stop staring at those ocean eyes Okyanus gözlerine bakmaya doyamıyorum Bilinmeyen Numara: Burning cities and napalm skies Yanan şehirler...