43

25 10 3
                                    


..


Süpürge sesi ve bağırış sesleri ile uyanırken yanıma baktım. Ecmel'i göremezken kim bilir yine kimle dövüşüyor diye düşündüm. Yavaşça kalkmamla önce banyoya girip elimi yüzümü yıkadım ve işlerimi hallettim.

Odaya gelmemle Ecmel ve yanındaki kadına baktım. Şaka mı bu? Ecmel'in annesi
-müstakbel kayınvalidem- bana bakarken bense zorla yutkundum.

İlk defa utangaçlığımı sonuna kadar hissediyorum. Ecmel'in annesi Meral hanım bana bakarken gülümseyip yanıma geldi. Elini uzatmasıyla "Merhaba kızım." dedi.

Cidden kızınız mıyım?

Size anne diyebilir miyim anneciğim?

Elini sıkmamla "Merhaba." dedim şirince.

Umarım sinsi bir şeytan olduğumu anlamaz.

"Ben Ecmel'in annesiyim. Dünden beri aradım ben bu koca oğlanı açmadı! Ben de mecbur geldim. Sen rahatını bozma uyu kızım. Bakar mısın şu ortalığa? Hiç mi temizlemiyorsun ya sen?"

Ecmel'in azarlanması hoşuma giderken "Olur mu hiç? Ben de yardım edeyim size." dedim.

Meral hanım saçlarımı okşayıp "Yok zaten biz temizlemiycez kızım. Bu koca oğlan temizlesin. Biz de kahve içeriz." dedi.

Ecmel iç çektiğinde ellerini beline koyup "Ben İpek'i hastaneye bırakıcam anne." dedi.

Meral hanım kaşlarını çatıp bana baktı. "Bir şeyin mi var kızım?"

Ecmel araya girip "Emir komada anne. Leyla teyzenin oğlu." dedi.

Aniden söylediği şeyler Meral hanım şaşırırken ellerinin titrediğini gördüm. "Benide götür bir geçmiş olsun diyeyim. Gelipte öyle gitmek ayıp olur." dedi.

O kadar kibar bir kadındı ki takdir ettim. Başkası olsa düşman olur asla yapmazdı bunu..

"Ben aşşağıya ineyim siz gelirsiniz."

Ocean Eyes / Texting ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin