Zorla yutkunup cebimden telefonumu çıkartmamla konuşmaya girip random attım. Ecmel'e gitmesi ile numaraya girdim. Yeray'ın numarasını bulmamla Ecmel ile aynı olduğunu gördüm.
"Ama ben sana yazmadım! Yeray yazıyor burda!"
Ecmel'e Yeray'ın profilini göstermemle o da gördü. Güldüğünde "Hep böyle dedikoducu musun?" dedi.
Sinirle omzuna vurup "Ya defol! Sanane be, bak gördün ne güzel gıybetını yapıyorum." dedim kendimi överek.
Ben ne diyorum ya. Ah ah.. Büşra'ya bile sövdüm fena halde.
Bunları bir başkası görse beni idam ederler.
Kaşlarını kaldırıp indirdiğinde "Yabancıya yazmadın en azından." dedi.
Bunada şükür..
İç çekmemle "İyi dalga geçmeye devam edebilirsin Ecmel." dedim.
"Dalga geçmiyorum. Ama bana saf dedin!"
Sinirle oflayıp "Kötü bir şey demedim ki. Saf temiz yani öyle şey.." dedim.
Kafasını salladığında güldü. "Tabii. Ama şaşırdım cidden beş dakikada on kişinin.."
Ellerimi göğsüne koyup itmemle "Devam ediyorsun Ecmel! Benimle dalga geçiyorsun. Her türlü ama. Duygularımla dalga geçiyorsun beynimle oynuyorsun! Ayarlarımı siktin lan! Yapma artık lütfen." dedim sinirle.
Oradan çıkmamla gözümden akan yaşı sinirle sildim. Masaya gelmemle oturup ablama baktım. "Gidelim mi?"
Kaşları çatıldığında "Ne oldu sana?" dedi.
"Abla! Gidelim mi artık? Daraldım midem bulanıyor." dedim sesim titrerken.
Kafasını salladığında hemen kalktık. Önden arabaya geçmemle Ecmel ablam ve Emir abi aralarında konuşuyordu. Cama yaslanmamla gözleeimi kapadım.
Ecmel ile olan her şey ağırdı bana..
Ablamlarda bindiğinse onlara bakıp "Abla senle kalayım mı bugün?" dedim.
Kafasını salladığında "Tamam eve geçicektim zaten." dedi.
Onlar kendi aralarında sohbet ederken gerçek Yeray'a yazdım.
..
Siz: Niye yaptın?
Siz: Oyun bitti kaldırabilirsin ppyi Yeray
Yeray kuşum: Fark ettin mi sonunda amk SJJĞDPINDPNJDPMKDPMKSĞKNDĞMOSMĞL9MOD9MOS0LOD0LODMIĞDĞISNĞKNDNPJSNPJSPJNSPJNSPUNSPJNSPNJSBOJSNPJSNJPS9INS8BUW9NUW9MOWÜÖPSPNSKĞMSÜMLSĞMKAPNJSĞKMSMKĞWNJĞSPJNOFQTCFISBJPSNĞKSBPHSĞJNSKÜMSĞNKSĞNJSĞMKSĞMKAĞNJSĞKNSĞKMSPJNOAUGPBJSPBJDPIHDĞDKNĞDKNDĞKNDĞNKDĞNKDĞNKDPNKDPNKDPNKDPNKDPKNSPBJWG8UW9UGWPGĞKSNÜLNDĞKND9IHW9IHSĞLNXÜLMDĞLND9IHÜLDMÜMLDĞIHS9IWH9NSÜLDÜŞKFÜŞMAĞJNAMKĞSĞKMSĞMKSĞMKSĞMOSĞKMSMĞKSPJNAPBOVYSCITQG7YABU8W9IN2PJNWOGVWIXR1GOVWBJPWĞJBEVOGWGOVPHBE9UH39BU29IWB8EPBJWM9OELLÜEĞKWN9IEN9IW9MOE9MWMĞ
Siz: Güzel
Siz: Eğlenmişsinde
Siz: Yeray hiç hoş değildi bu. Gerçekten çok üzüldüm ve utandım.
Siz: Kusura bakma ama bu kadarı çok fazlaydı
Yeray kuşum: Sen cidden üzüldün mü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ocean Eyes / Texting ARA VERİLDİ
ChickLitBilinmeyen Numara: I've been watching you for some time Bir zamandır seni seyrediyorum Bilinmeyen Numara: Can't stop staring at those ocean eyes Okyanus gözlerine bakmaya doyamıyorum Bilinmeyen Numara: Burning cities and napalm skies Yanan şehirler...