İpek'ten
Duyduğum sesler uyanmamı sağlarken arkama döndüm. Koca bir boşluk hissetmemle bir an için ürktüm. Bir şeylerin kırılma sesi artarken korkarak kalktım.
Bedenim hala alkolün etkisindeydi ve başım dönüyordu.Küçük adımlarla odadan çıkıp duvara yapışarak merdivenlersen indim.
Ecmel yerde bir adamı yumruklarken bedenimin şok içinde kaldığını hissedebiliyordum.
O soluksuz yumruklarken hemen yanına koştum.
"Ecmel dur!" dedim korkarak.
Bakışları beni bulduğunda sinirle kalktı. Yanıma gelip kolumu tuttuğunda "Yukarı çık!" dedi.
Kolumu kendime çekip yerdeki adama baktım. "Adam ölücek bir şey yapsana!"
Bağırmama karşılık "İpek odaya çık!" dedi.
Yüzü kanlar içindeki adamı görmemle kabimin durucağını hissettim. Ecmel'in yanından geçip adamın yanına eğilmemle o ise yarı açık gözlerle bakıyordu.
Elim ceplerime gittiğinde telefonumu bulamazken adamınkilere baktım. Elime almamla numarayı giricekken elimden çekilmesi bir oldu. Ecmel tepemde dikilirken "Çık. Halledicem." dedi. Sinirle kalkıp konuşucakken Ecmel lafı ağzıma tıktı. "İpek odaya!"
Gözlerim dolarken yerdeki adama baktım.
Başım dönerken zorla yutkundum. Yavaş adımlarla merdivenleri çıkarken bir gözümse adamda ve Ecmel'deydi.
Odaya gelmemle yatağa oturup kafamı eğdim. Korkuyordum. Ama Ecmel'den değildi korkum. Anlam veremiyordum..
Bir süre sonra Ecmel geldiğinde yanıma oturdu. Bakışlarım tek bir yerde iken ona bakmadım. Ellerim iki yanımda dururken titrememesi için sıkıyordum.
"Özür dilerim, yat hadi."
Neden özür diledi ki?
Ona bakmamla bir elimi yanağına koydum. Yüzüne yaklaşıp dudaklarımızı birleştirmemle yavaşça öpüp çekildim. Boynuna sıkıca sarılmamla "Yapma bir daha." dedim.
Ya başı belaya girse ya başka bir şey olsa. Düşünmek dahi istemiyordum ben bunları..
O da sarılırken kucağına çekti. Oha kucağına oturttu. Göğsüne yasladığında kendimi bebek gibi hisstememem mümkün değildi. Kucağında olmak garip olsada hoşuma gitmişti.
"Hadi yat artık."
Dediğiyle omuz silkip "Böyle iyi." dedim.
Sırıttığını anlamam zor olmamıştı. Kafamı kaldırıp bakmamla hala sırıtıyordu. "Bebek gibisin."
Halimden memnun olduğum için iyice ona sokuldum ve kollarımı sardım. Bir anda havalanmamla ayaklandığını anladım. Beni yatırdığında üstümüde örttü.
Gidicekken elini tutup "Nereye?" dedim.
Yanıma oturduğunda yanağımı öpüp "Gelicem." dedi ve kalkıp odadan çıktı.
Yorgana sarınmamla onu beklemeyi ne kadar istesemde gözlerim fazla yorgundu..
..
Bana sarılan sımsıkı kollarda gözlerimi açarken uyuyan Ecmel görüş alanıma giren ilk şeydi.
Nazarlar değmesin bu adam çok yakışıklı. İnşallah evleniriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ocean Eyes / Texting ARA VERİLDİ
Literatura FemininaBilinmeyen Numara: I've been watching you for some time Bir zamandır seni seyrediyorum Bilinmeyen Numara: Can't stop staring at those ocean eyes Okyanus gözlerine bakmaya doyamıyorum Bilinmeyen Numara: Burning cities and napalm skies Yanan şehirler...