Deniz kızı kendisine çekme ve ittirme isteği arasında sıkışıp kalmıştı. En sonunda ittirmek için tüm iradesini toplayarak ellerini kızın beline koyduğunda boynunda hissettiği dudaklarla toparladığı tüm iradesi dağılmış ve tek yapabildiği kızın belindeki ellerini sıkmak olmuştu. Karnında gezinen eller ve boynunda gezinen dudaklar karşısında Deniz kendisini daha önce hiç hissetmediği kadar güçsüz hissediyordu. Ceren'in her duruma hazırlıklı olmayı sevdiğini ve bu yüzden soyunma odasındaki dolabında her zaman bu haplardan bulundurduğunu hatırladığında bu durumdan kurtulabileceğini hissetti. Kendisini zorlayarak Ceren'le ortak kullandığı dolaba ilerledi ve dolabın şifresini titreyen elleriyle girdi. Dolap, açıldığını belirten sesi çıkarttığında kucağındaki kız dudaklarını boynundan çenesine çıkartmıştı ve elleri de rahat durmuyordu. Deniz boğazında yükselmekte olan inlemesini tutamayarak ellerini kızın eteğinin üzerinden kalçalarına yerleştirdi. Kızı zıplatarak kucağında daha yukarı çıkmasını sağladığında kızın sırtını açtığı dolabın yanına yaslamıştı. Dudakları kızın boynuyla aynı hizadaydı. Dudaklarını kızın pürüzsüz teninde kırmızı lekeler bırakmak için kullanırken elleriyle de onu kendisine bastırıyordu. Ellerinden birisini zorla kızın kalçalarından ayırarak az önce açmış olduğu dolabı kurcalamaya başladı. Eşyaları yere fırlatıyor, dolaba bakmadan hap kutusunu bulmaya çalışıyordu.
"Neden benimle ilgilenmek yerine orayı kurcalıyorsun?"
Kız boğuk çıkan sesiyle Deniz'in kulağına fısıldadığında Deniz homurdanma isteğini bastırmakta zorlandı. Az önce bana yardım et diyen kız başkası mıydı? Kız Deniz'in kulak memesini dudaklarının arasına alarak sınırlarını zorladığında Deniz şimdiye kadar onu ayakta tutan irade parçalarının elinden kayıp gittiğini hissetti. Yine de arzusunu bastırarak karşısında onu isteyen ama ona dokunmaması gereken kıza olan sinirine odaklandı. Kız Deniz'i çok zor bir duruma sokmuştu ve Deniz hiç tanımadığı bir kız için bu kadar efor harcamak zorunda kalmasına sinirliydi. Uzun uğraşlar sonucu bulduğu hap kutusunu avucunda sıkarak kızın arkasındaki dolaba yumruk attı. Kendisini o kadar çok kasıyordu ki kızgınlık dönemine girmiş gibi hissediyordu.
Avucunu açarak kutunun içerisinde toza dönüşmüş olan ilaçlara baktı. Böyle kullansa bir sorun olur muydu? Hapı yerinden çıkarttıktan sonra mümkünmüş gibi kendisine daha çok yaklaşmaya çalışan kıza baktı. Kaba bir şekilde kızın saçlarından tutarak onu geri çekilmeye zorladı. Kız Deniz'in bu hareketiyle inlemişti ve bu Deniz'in kafasını tekrar karıştırmıştı. Kucağındaki kız Deniz ne yapsa zevk alıyordu. Deniz bu ufak omegayla yapabilecekleri gözünün önünden geçerken elindeki hapı kızın aralanan dudaklarından içeri döktü. Kız parçalanmış hapı dilinin altına alarak gözlerini kapattığında Deniz dalgalanan düşüncelerini rahatlatmak amacıyla kucağındaki kızla arkasındaki banka oturdu. Resmen bacaklarının arası sızlıyordu.
Kucağındaki kız hapı yuttuktan sonra kafasını Deniz'in omzuna yaslamıştı. Elini ve dudaklarını artık Deniz'in üzerinde gezdirmese de Deniz onun arada kucağında hareket ederek kendisine sürtündüğünün farkındaydı. Ama Deniz ondan daha iyi olduğunu söyleyemezdi. Gözlerini kızın önünde açık bir şekilde duran boynundan alamıyordu. Dürtüleri önündeki kızı işaretlemesini ve sonra da ikisini de rahatlatmasını söylüyordu. Bunun için can atıyordu ama yapamazdı. Bu düşüncelerden kurtulmak için kafasını iki yana sallayarak gözlerini kırpıştırdı. Kucağında ona sürtünmemek için kendisini kasan ama arada kendisini kontrol edemeyen kıza bakmamalıydı. Üzerindeki baskıyı hissettiği yetmiyormuş gibi o görüntüyü görmek Deniz'i daha da tahrik ediyordu.
Deniz düşüncelerinden bir miktar uzaklaşabildiğinde kucağındaki kızın hâlâ aynı şekilde nefes aldığını gördü ve onu sakinleştirebileceğini umdu. Bankta duran ellerinden birisini kızın sırtına koyarak yavaşça okşadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İradesiz Aptal Bir Alfa (GXG) (Tamamlandı)
Fantasy"Bana yardım et. Ben... Ben... ilacımı evde unutmuşum." Deniz kızın sıcak nefesini her kelimesinde boynunda hissetmişti ve bu durumda düşünmek onun için oldukça zordu. Bu omega şu an onu elinde istediği gibi oynatabilecek kadar çok feromon salgılıyo...