1 Paluu Tylypahkaan

179 8 3
                                    

Sota oli ohi. Voldemort oli kukistettu ja kaikki saivat viimein hengittää rauhassa ja olla pelkäämättä. Voldemortin "valtakausi" oli kamala. Tai niin ainakin mun isät sanoivat. Tosiaan itse olen aloittamassa ensimmäistä lukuvuottani.. Olen y/n Malfoy-Potter. Kyllä, minun isäni ovat Draco Malfoy ja Harry Potter. Olen ylpeä heistä ja olen onnekas kun saan olla heidän lapsensa. -Y/n syömään! Harry huusi keittiöstä. -Tullaan iskä! y/n huusi huoneestaan ja juoksi alakertaan.

NELJÄ VUOTTA AIEMMIN

Harryn ja hänen ystäviensä Viidennes lukuvuosi alkaisi. Hän oli helpottunut että kesäloma oli mennyt nopeasti ja pian hän pääsisi taas takaisin Tylypahkaan. Vaikka suurin osa kesälomasta olikin mennyt Dudleytä kiusaten loma oli ollut silti tylsä. -HARRY! TULE SIIVOAMAAN. Vernon huusi alakerrasta. Harry huokaisi ja meni alakertaan.

...
ilta tuli nopeasti tuossa talossa kun koko päivän joutunut olemaan orjana. Harry meni huoneeseensa ja pakkasi laukkunsa valmiiksi seuraavaa päivää varten. Harry vaihtoi vaatteet ja kävi makaamaan sängylleen. Hän katsoi kattoa tyhjä ilme kasvoillaan ja pian sulki silmänsä ja nukahti.

...
Kun Harry heräsi hän katsoi kelloa ja nousi pian sängystä ja puki päälleen. Kun tämä oli saanut vaatteensa päälleen ja vei matkalaukkunsa alas ja tarkoituksena oli syödä jotain. Vernon huuteli jotain ulkoa. -No tuletko sinä tämän päivän aikana?!!?? Vernon raivosi. Harry katsoi silmät pyöreinä että tuo oli oikeasti viemässä tätä juna-asemalle. Harry ei kuitenkaan hidastellut vaan meni nopeasti autoon. Matka oli erittäin hiljainen, Ainoa asia mitä kuuli oli Hedvigin pieni rääkyminen. Pian Harry oli juna-asemalla ja otti tavaransa. Hän nousi autosta ja lähti kävelemään kohti. Harry katseli ympärilleen eikä nähnyt ketään joten oli juoksemassa kohti omaa määränpäätään. Kuitenkin joku yhtäkkiä oli ilmestynyt eteensä. Ron Weasley. Harry näki hänet kuitenkin liian myöhään ja niin heidän kärrynsä törmäsivät. Asemalla kuuli ainoastaan Hedvigin huudon. -Harry!! Kiva nähdä pitkästä aikaa Ron hymyilee parhaalle ystävälleen samalla halaten tätä. -Mukava nähdä myös sinua Ron Harry sanoo samalla kun kasaa tavaroitaan. Ron teki myös samoin, he menivät yhdessä Laituri 9 3/4 ja molemmat hymyilivät. He olivat jälleen kotona. Hieman kauempaa pojat näkevät Hermionen joka ilmeestä päätellen etsi poikia. -Harry! Ron! Täällä Hermione huuteli heitä iloisesti ja pojat menivät tuon luo. Hermione halasi Harrya ja vetäisi hymyn Ronille. Punahiuksinen näytti hieman loukkaantuneelta mutta unohti senkin nopeasti. -Mennään junaan ennenkuin se päättää lähteä ilman meitä Hermione hymyilee ja astelee koti junaa. Harry antaa Hedvigin lentää sinne itse sillä pöllö ei ollut saanut verrytellä siipiään pitkään aikaan. -Nähdään perillä Hedvig poika hymyilee tälle ja rapsuttaa leuan alta kunnes tuo lähtee lentoon. Harry hetken katsoo tuon perään kunnes menee itsekin junaan.

...
Harryn etsiessään ystäviään hän täysin huomaamatta törmää vahingossa Draco Malfoyhyn. -Anteeks... Harry ojentaa kättään velholle kunnes huomaa kehen oli törmännyt. -Potter... Malfoy katsoo tuota hetken pitkään. -Malfoy... Harry katsoo jalkojaan noloissaan.



——
tähän päättyy ensimmäinen luku. tosiaan on vähän "lyhyt" kun viimeistelin tän osan kello 1.38 am :,) mutta toivon että tästä saa selvää :) kertokaa jos te tykkäsitte ja haluisitte lisää tätä sarjaa :)

Malfoy-Potterin lapsiWhere stories live. Discover now