9 Verisiä haavoja

63 5 12
                                    

Harry katsoi Siriusta pitkään. Miten hän ei huomannut sitä aiemmin? Sitä miten Remus katsoi Siriusta Joka kerta. -No.. Onnea..? Harry raapi niskaansa samalla. -Etkö sano muuta? Sirius katsoi Harrya. -Heh.. en tiedä mitä minun pitäisi sanoa? Se on hyvä? Harry vetäisi hymyn. Sirius hymyili takaisin. Arpinaama meni halaamaan tätä. He halasivat toisiaan hetken. -Muuten oletko sinä harjoitellut jo huispausta? Sirius rikkoi hiljaisuuden. Harry kävi istumaan penkille missä he Dracon kanssa aiemmin istuivat. -No siis.. olen päättänyt etten tänä vuonna pelaa huispausta.. Harry sanoi hieman surkeana. Sirius katsoi nuorempaa Rohkelikkoa ihmetellen, muttei viitsinyt kysyä asiasta enempää. -No selvä sitten Sirius virnisti ja sanoi heipat. Harry mietti päässään että tuliko Sirius oikeasti vain tuon takia. Mutta unohti senkin nopeasti, Harry lähti kiireellä seuraavalle tunnilleen. Ja itseasiassa hänellä oli Dracon kanssa sama tunti.


~~~
Harry astui Severuksen luokkahuoneeseen. Ja tietysti opettaja heti kyseenalaisti miksi hän tuli myöhässä. -Anteeksi.. Anturajalka kävi täällä. Harry sanoi hiljaa ja Severus vain nyökkäsi. Luihuinen oli pitänyt hänelle paikkaa ja Harry meni siihen samantien. Sillä Ron oli edelleen Harrylle vihainen ja Hermione istui hänen kanssaan. Arpinaamalla yht äkkiä alkoi sumenemaan silmissä ja tuntui että tämä pyörtyy. -Harry onko kaikki hyvin? Draco kuiskasi hiljaa. Lyhyempi pudisti päätään mutta ennenkuin Luihuinen ehti tehdä asialle mitään Harry kaatui tuolilta ja pyörtyi.



~~~
Draco oli kiiruhtanut sairaalasiipeen Harry sylissään. Luihuinen vastusti menemistä tunneilleen joten oli jäänyt Harryn kanssa sinne. Ronia ja Hermionea ei oltu päästetty poikien perään mutta muuten hekin olisivat tulleet. -Kauanko kestää että Harry herää? Draco kysyi malttamattomana. Pomfrey katsoi Luihuista ja huokaisi. -En voi sanoa vielä varmaksi.. Potter ei ole syönyt kunnolla eikä varmaan nukkunutkaan, pidän häntä tarkkailussa muutaman päivän. Draco nyökkää hitaasti ja katsoi kun nainen lähti muualle. Harry lupaa herätä pian...


~~~
Draco oli joutunut lähtemään tunneilleen sillä Pomfrey oli käskenyt tämän lähteä. Joten Draco oli viettänyt aikaansa Hermionen kanssa. He olivat viettäneet kahdestaan aikaa kirjastossa ja lähinnä opiskelleet. -Missä kohdassa sinä menet? Hermione kysyi Luihuiselta ja kosketti toisen kättä vahingossa. Rohkelikkotyttö punastui hieman. Draco katsoi Hermionea ja koski tätä uudestaan. Hän ei tiennyt mikä tämä tunne oli mutta halusi testata sitä. Niimpä suuteli Hermionea. Tyttö ei perääntynyt, päinvastoin hän vastasi siihen. Ron oli saapunut myös kirjastoon muttei pitänyt ääntä. Hän huomasi nuo kaksi ja meni pian sairaalasiipeen.. Voi Harry et tule pitämään tästä.. Ron ajatteli samalla kun juoksi Harryn luo.

~~~
Harry oli ollut hetken jo hereillä, oikeastaan hän istui sängyllä ja oli valmis lähtemään. Hän kuitenkin huomasi Ronin hengästyneenä ovella. -Harry.. olen pahoillani kaikesta mitä olen tehnyt... mutta sinun on nyt kuultava yksi asia Ron sanoi samalla yrittäen hengästyneenä hengittää. Harry katsoi kaveriaan ja oli kuulolla mitä toisella oli kerrottavana. -Näin Hermionen ja Dracon suutelemassa.. eikä kumpikaan yrittänyt estää sitä.. Ron sanoi surkeana ja Harry oli hiljaa. Hän ei tiennyt miten pitäisi reagoida. Hän oli hiljaa kunnes alkoi itkemään hysteerisesti.

~~~
Harry ja Ron olivat kahdestaan viimeiset tunnit eikä edes katsonut Dracoa tai Hermionea. Vaikka Luihuinen olikin Blaisen ja muiden kanssa kuten Hermionekin oli Ginnyn kanssa, se sattui Harrya että kumpikaan ei ollut kertonut pojalle totuutta siitä mitä oli aiemmin tapahtunut. Tunti oli ohi ja läksyt oli jaettu. Harry ja Ron lähtivät kohti jälki-istuntoa kohti. Mutta ennen kuin he meinasivat lähteä Harry kuuli takaansa huudon. -Harry!! onko kaikki hyvin?? Draco tuli poikien luo ja laittoi kätensä poikaystävänsä olalle. -Onko kaikki hyvin?! ETTÄ ONKO MINULLA KAIKKI HYVIN? Harry huusi Luihuiselle samalla peruuttaen muutaman askeleen kauemmaksi Dracosta jotta toinen ei koskisi häneen. SINÄ MENIT SUUTELEMAAN HERMIONEA MINUN PARASTA YSTÄVÄÄ JA SINÄ KYSYT ONKO MINULLA KAIKKI HYVIN?! Harry huusi poikaystävälleen ja alkoi itkemään jälleen. -Et edes nähnyt vaivaa kertoa minulle siitä.. miten saatoit.. luulin että rakastit minua.. Harry sanoi rikkinäisenä kunnes lähti juoksemaan kohti vessoja. Ron katsoi Luihuista murhaavasti ja lähti ystävänsä perään.


~~~
Draco oli suunniltaan koko loppu päivän. Hän oli satuttanut poikaystäväänsä kunnolla. Hän ei voinut edes kuvitella miltä toisesta tuntui olla jälki-istunnossa ja ajatella miksi Luihuinen teki niin. Draco alkoi itkemään ja otti terävän esineen ja veti hihansa ylös. Hän teki syviä haavoja ja katsoi kuinka veri tippui lattialle. Hän itki lisää, ja teki myös lisää haavoja. Loppujen lopuksi hän etsi "harsoa" ja laittoi sen käteensä ja meni nukkumaan.

~~~
Harry oli puhunut Hermionen kanssa asiat läpi mutta oli silti hieman vihainen kuitenkin toiselle. Hänellä oli tietysti syyt olla. Hermione ymmärsi sen täysin mutta oli silti kauhean pahoillaan ettei hillinnyt itseään. Harry tiesi että hänen pitäisi puhua myös Dracon kanssa. Mutta oli liian vihainen ja pettynyt häneen. Ehkä minun pitäisi pitää taukoa Dracon kanssa.. Harry mietti samalla kun sulki silmänsä ja koetti käydä itsekin nukkumaan.




~~~
tällänen osa sitten.. Oli tarkotus tehä vähän draamaa mut tais loppujen lopuks tulla vähän enemmänki ku vähän heh en lähe lupailemaa et millon tulee taas uutta osaa mut yritän saada sen tehtyy nopeesti :,) ainii ja tässä näi tuli mieleen et laittakaa kommentteihin mitä haluisitte tietää musta ja vastaan seuraavan osan ohessa niihi!
näkyillään seuraavassa osassa
byee <3

Malfoy-Potterin lapsiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin