Harry kertoi Ronille kaiken mitä oli tapahtunut illan aikana. -Et oo tosissas?! Ron huudahti pienesti, Että Malfoy on homo?! Harry katsahti Ronia samalla kun toinen sanoi homo sanan kuin ällöksyen. -Ei se oo niin paha.. Kun siis mä tykkään Dracosta. Ron näytti siltä että olisi pyörtynyt kyseisestä ilmoituksesta. Harry ei jaksanut nyt kuunnella Ronin juttuja joten käänsi kylkensä ja koetti käydä nukkumaan. Ron jäi prosessoimaan asiaa eikä saanut oikeen unta.
...
Draco toisaalta oli puhjeta onnesta sillä oli saanut viettää ihastuksensa kanssa aikaa. -Olen onnellisin poika koko maassa! Draco huokaisi onnellisena. Pansy katsoi Dracoa ja mulkaisi tätä. -Mitä? Ootko kade Malfoy virnisti. Pansy katsoi Dracoa muttei halunnut myöntää sitä että häntä suorastaan ärsytti että valitsi mielummin Harryn kun hänet. -Hah minä? Kade? Potterilleko vielä, älä viitsi.. Pansy vetäisi tekonaurahduksen ja lähti makuusaleihin. Draco katsoi kun tyttö lähti ylös huoneisiin. Sitä mukaan Dracokin lähti sillä kello alkoi olemaan jo paljon ja huomiseksi pitäisi olla energiaa. Hän meni makuuhuoneisiin ja kaatui suoraan sängylle ja sulki silmänsä. Voi Harry.. olisitpa täällä Draco mietiskeli ja nukahti.~~
Harry näki jälleen painajaista.. Häntä pelotti enemmän kuin liikaa että menettäisi Siriuksen. Harry heräsi kamalasta painajaisesta. Tosin hän tällä kertaa ei huutanut. Sillä kukaan ei herännyt. Harry katsoi kelloa ja se näytti olevan 5.37. Harry ei jaksanut enää käydä nukkumaan joten alkoi pukemaan ja meni oleskelu tiloihin.~~
Hermionekin oli herännyt joskus 6 aikoihin ja meni itsekin oleskelutiloihin. Hän näki Harryn istumassa sohvalla. -Huomenta Harry kauanko olet istunut täällä? Hermione kysyi ja istui toisen viereen. -Heräsin painajaiseen joskus tunti sitten enkä sitten saannut unta enää.. Harry sanoi ja raapi niskaansa. Hermione katsoi ystäväänsä huolissaan. -Voitaisko me mennä jo syömään? Meillä tuli Ronin kanssa vähän epäsopua musta ja Dracosta.. Hermione katsoi ystäväänsä. -Joo voidaanhan me mennä.. Siellä tuskin on vielä ruokaa mutta eihän tässä ole mitään tekemistä. Harry hymyili ja he lähtivät Hermionen kanssa kävelenään kohti ruokalaa.~~~
Draco oli herännyt Crabben ja Goylen huudahduksiin. -Hei mitä te tollot huudatte?!? Jos ette tienneet minä yritän nukkua viellä! Crabbe ja Goyle lähtivät äkkiä huoneesta ikään kuin koirat häntä koipien välissä. Draco huokaisi turhautuneena ja katsoi kelloa 6.12 Sinäänsä.. Voisin mennä jo ruokalaan.. ehkä Harrykin on siellä?.. Draco mietiskeli ja alkoi pukemaan. Draco ei jaksanut laittaa hiuksiaan joten ne vain oli. Hän alkoi kävelemään kohti ruokalaa ja hymyili ajatukselleen että näkisi kohta Harryn.~~~
Harry söi ruokaa pitkästä aikaa taas kunnolla. Hermione oli iloinen siitä että Harry oli joten kuten taas oma itsensä. Harry nosti katseensa kun näki Ronin tulevan ruokalaan. Tosin poika jäi kauemmas Harrysta ja meni Deanin ja Seamuksen seuraan. Harry pyöräytti silmiään ja meinasi jatkaa syömistä mutta sitten näki Dracon tulevan kohti Rohkelikkojen pöytää. -Hei rakas.. Draco sanoi iloisena Harrylle. Arpinaama punastui, ja häntä alkoi nolottamaan se. -Hei älä peitä kasvojas.. ne on söpöt kun sä punastut Draco naurahti hyvätuulisesti. -Dracoo.. juuri tuon takia punastunkin.. Harry parahti. Hermione katsoi poikien toimintaa ja hymyili. Ron ei kuitenkaan pitänyt ideasta että Draco oli Rohkelikkojen pöydässä. Harry huomasi toisen mulkoilevan joten antoi lisää syitä mulkoilla. Harry otti Dracon niskasta kiinni ja suuteli toista kaikkien edessä. Vaikkei ruokalassa ollut juuri ketään kaikki kääntyivät Rohkelikon ja Luihuisen suuntaan. -Onko Harry Potter homo?!? Kuului jostain salista ja mitä mitäkin. Ron oli erittäin suutuissaan ja meni heidän väliin. -Mitä vittua se teet Luihusessa kiinni?!? Ron huudahti vihaisena. Harry katsoi ystäväänsä ja huokaisi samalla. -Sinä et sitten opi olla sotkeutumasta minun asioihini! Harry huudahti väsyneenä toisen käytöksestä. Draco katsoi kahta Rohkelikkoa riitelemässä. Harry oli niin kiihkeänä. Se oli jopa aika seksikästä.. Sillä Harry ei ollut näyttänyt sitä puoltaan ennen. Draco palaa ajatusmaailmastaan ja näkee kun Ron tönäisee Harryn maahan. Se oli viimeinen tippa Harrylle. Hän löi Ronia naamaan. Draco olisi halunnut puuttua asiaan mutta Hermione oli estänyt Dracon. Pojat tappelivat ja löivät toisiaan. TAPPELU! TAPPELU! Muut tupalaiset huusivat. Kuitenkin ennenkuin pojat ehtivät käydä kunnolla toistensa kurkussa Severus oli tullut paikanpäälle. -Mitä te kaksi näin aamusta tappelette?! Jälki-istuntoa teille molemmille. Severus rähisi pojille ja käveli takaisin opettajien pöydälle. Ron lähti takaisin Seamuksen ja Deanin luo. -Olikohan tuo nyt täysin tarpeellista? Seamus otti esille. -Oli.. Ron murahti ja oli hiljaa loppu ajan.~~~
Draco oli mennyt Harryn kanssa käytävään. -Ei kai sua sattunut? Draco kysyi huolissaan. -Ei kauheesti, mut Ron kyllä ansaitsi sen.. Harry oli vieläkin hieman kiihkeänä. Draco huomasi sen joten pyysi toisen tulemaan syliin. Harry totteli tätä ja meni istumaan Dracon syliin. Draco hymyili. Rohkelikko laittoi päänsä pidemmän olkapäälle lepäämään niin että Harryn hengittäminen kutitti Dracoa kaulalle. -Olet ihana tiesitkö sen.. Draco virnisti tyytyväisenä. Harry nyökkäsi. Draco ei aiemmin ollut huomannut että Harry oli tämän kaulassa kiinni. -Au! Harry mit- Draco ei ehtinyt edes lausettaan sanoa loppuun kun tunsi Harryn huulet omillaan. -Draco.. olisitko poikaystäväni?..~~~
Tässä taas pitkäst aikaa osaa :3 sain jonkun kauheen inspiraation ni kirjotin tätä koko aamun xd mutta jeejee :) seuraava osa tulee nopeesti ei hätää
YOU ARE READING
Malfoy-Potterin lapsi
FanfictionViidennellä luokalla Malfoy ja Potter tutustuvat toisiinsa uudestaan... ja he löytävät toisistaan jotain uutta. Uusi tunne tulee poikien välille ja he rakastuvat toisiinsa. Mutta miten poikien käy? Tarina on k16 ja sisältää: Rumaa kieltä ja Väkival...