6 Ahdas luutakomero

77 7 0
                                    

Harry punastui, Luihuinen siis todella tykkäsi Rohkelikosta. Harry oli pakahtua ilosta että toinen poika tykkäsi tästä takaisin. Eihän siis Draco sitä tiennyt että hän tykkäsi siitä takaisin. Ainakaan viellä. Draco katsoi lyhyempää ja pisti kätensä tuon niskan taakse. Mutta ennen kuin hän ehti tehdä mitään hän kuuli Kalkaroksen äänen käytävän päässä. Draco otti Harryn kädestä kiinni ja veti luutakomeroon. Harry yritti olla hiljaa kun tajusi mitä tapahtui muttei voinut ainakaan olla punastumatta sillä Draco oli täysin kiinni hänen rintakehässään. Sillä komero oli hyvin ahdas ja piti varoa ettei luudat pidä ääntä ja kaadu. -Aika kodista eikös? Draco virnisti ja katsoi Harrya. Rohkelikko punastui jälleen, hän näytti sormellaan Draco huulien eteen merkiksi ettei saisi pitää meteliä. Draco kuitenkin otti mahdollisuuden ja otti Harry kädestä kiinni. Harry katsoi tarkkaavaisena mitä toinen teki. Luihuinen piti edelleen Rohkelikon kädestä kiinni. Joten nyt Harry näki tilaisuuden ja suuteli Dracoa. Toinen virnisti suudelmaan mutta vastasi siihen kuitenkin kiihkeästi. Draco työnsi Harryn seinää vasten, hän piti toista kättään tuon niskan takana ja toinen heitteli jossain Harryn kaulan lähettyvillä ja meni koko aika alemmas. Harry yritti olla hiljaa muttei pystynyt sillä Draco huulet olivat Harryn kaulalla. Siihen oli tullut mustelma. Draco nosti katseensa Harryn kohdalle niin että he katsoivat vain toisiaan. Harry kuitenkin otti Dracosta mallia ja työnsi tämän seinää vasten. Hän laittoi toisen kätensä Dracon lantiolle ja toisen poskelle. Kunnes teki aloitteen ja suuteli tätä uudestaan.

...
Poikien lopettaessa tuhmat touhunsa, he avasivat oven ja huomasivat ettei käytävälle ollut ketään. He astuivat luutakomerosta ulos tietämättä edes paljonko kello oli. -No tota.. nähdäänkö myöhemmin? Harry sanoi punaisena ja yritti välttää Luihuisen katsetta. -Juu miksei.. Potter Luihuinen virnisti ja puri alahuultansa samalla. Harry katsoi toista hetken, kunnes läimäisi toista takapuolelle ja lähti kävelemään kohti Rohkelikko tornia. -Tuhma Potter.. Draco kuiskasi hiljaa itsekseen samalla kun korjasi solmiotaan. Samaan aikaan kun Harry käveli pitkin käytäviä hän koski kaulaansa ja tunsi muutaman kohdan olevan hieman herkempi kun muu kaula. Harry tietysti älysi nopeasti ja hymyili itsekseen. -Tuhma Malfoy...


...
Harry pääsi oleskelu tiloihin, Hermione ja Ron olivat odottaneet Harrya jo jonkun aikaa. -Oli vissiin kivaa? Hermione naurahtaa samalla kun huomaa toisen kaulan. Harry punastuu ja samalla ehkä vähän nolostuu. -Heh ehkäpä.. Harry jättää puhumiset lyhyeen ja menee makuusaleihin. Hermione naurahtaa itsekseen ja jää hetkeksi istuskelemaan. Ron menee Harryn perään ja kyselee yms.

^^^^
sori ihan kauheesti ettei oo tullu osaa! ei oo ollu inspiraatiota kirjottaa :,) nyt tää osa joo tuli mut vähän lyhyt vaan sen takii et halusin et se tulis mahollisimman nopee julki

Malfoy-Potterin lapsiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang