Draco katsoi Rohkelikkoa kun ei uskoisi mitä juuri toinen sanoi. -Tottakai! Draco huudahti ja nousi penkiltä. Hän otti Harryn hellästi syleilyynsä ja suuteli tätä. Harry oli iloinen että Draco oli suostunut tähän. Tosin huomaamattaan myös Draco oli tehny Harrylle mustelman kaulaan. -Dracoo.. mitä sinä.. eii Harry punastui. -Nokun sinäkin teit joten halusin merkata sinut.. Draco katsoi lyhyempää ja pörrötti hänen hiuksiaan.
~~~
Tunnit olivat alkaneet ja poikien piti sanoa toisilleen heipat väliaikaisesti. Harrylla oli Hagridin tunti ja Dracolla taas taikuudenhistoriaa. Mitenköhän Harrylla menee.. Draco mietiskelee eikä jaksa keskittyä tuntiin. Huomaamattaan Draco oli alkanut hymyilemään kun hän ajatteli Harrya. -Mietitkö sitä Rohkelikko poikaa? Blaise virnisti. Ainoa asia minkä Draco sai vetästyä oli pieni nyökkäys. Blaise vain virnisti isommin kun aiemmin. Hän naurahti itsekseen. -Tästä tulee hauskaa.. Blaise puhui hiljaa itsekseen. -Mitenniin hauskaa?? Draco sanoi ja tiuskaisi. -Sitäpä vain että ei kukaan välttämättä uskoisi näkevänsä Rohkelikkoa ja Luihuista yhdessä, Varsinkaan kun olette molemmat poikia. Draco käänsi selkänsä toverilleen. Hän ei jaksanut Blaisea eikä kyllä tuntiakaan.~~~
Harry oli päässyt kirjoittamaan esitelmää eläimestä. Tosin se oli paljon tylsempää kun Draco ei ollut siellä. Mutta tunti meni kuitenkin yllättävän ripeästi. -Harry miten voit? Hermione tuli pojan luo ja kysyi hieman huolestuneena. Harry huokaisi. -Kai minä voin ihan hyvin.. Arpinaama raapi samalla kaulaansa jolloin mustelma näkyi paremmin Harryn kaulasta. Hermione katsoi yllättyneenä poikaa. -Oho! Mistä tuo mustelma on tullut? Hermione esitti tietämätöntä vaikka tietysti tajusi että Draco oli tehnyt sen. -Heh.. tuota noiin.. Kello on paljon! Pitää mennä kirjoittamaan Anturajalalle. Harry lähti juoksemaan pois paikalta hieman nolona. Hermione vain naurahti.~~~
Harry oli päässyt koulun alueelle ja pysähtyi hetkeksi hengähtämään. Draco oli nähnyt Harryn ja päätti yllättää tämän. Hän laittoi kädet toisen silmille. -Draco jos se et ole sinä niin.. no en tiedä nyt.. Luihuinen naurahti ja käänsi poikaystävänsä häntä kohti. Harry hymyili lempeästi Dracolle. Hän suuteli toista. -Onko kaikki hyvin rakas? Pidempi kysyi samalla halaten Rohkelikkoa. -Kaikki on nyt hyvin Harry hymyili lempeästi. Hän suuteli toista uudestaan. Harry kietoi käntensä Dracon ympärilleen. -Onko sun pakko mennä seuraavalle tunnille.. Harry kysyi ankeana. Pidempi katsoi lyhyempää. -Eihän mun tarviis.. Voi Harry oot mulle huonoa vaikutusta.. Tykkään siitä.. Draco virnisti ja vetäisi toisen seinää vasten ja alkoi suutelemaan Harrya..~~~
Harry ja Draco eivät menneet tunneilleen vaan jäivät käytäville puhumaan ja olivat vain nauttineet toistensa seurasta. -Pitäisi varmaan lähteä syömään.. Harry sanoi ankeana. Draco silitti toisen päätä. -Miksi noin surullisena Harry? Rohkelikko katsoo pidempää ja meinaa avata suunsa muttei ehdi. -Draco! Toimistooni. Nyt. Severus huusi käytävän toisessa päässä. -Sori rakas mun on pakko mennä.. Draco katsoi toista ja suuteli häntä kerran. Harry jäi yksin käytävälle kunnes lähti etsimään Hermionea ruokalasta.~~~
Draco meni Severuksen toimistoon. -Pyysit minua? Luihuinen kysyi. -Kyllä ole hyvä ja kerro miksi olet Potterin kanssa? Kai sinä tiedät että jos isäsi saa tietää asiasta sinä olet ongelmissa?? Severus sanoo varovasti. -Kyllä minä tiedän professori mutta... minä rakastan häntä.. Draco sanoi melkein itku kurkussa. Severus katsoi tuota pitkään. -Sinun pitää olla varovainen ettet saata tuota Potteria kuoleman syliin, sillä se on lähellä jos sinun isäsi saa tietää. Draco vain nyökkää, eikä jää edes odottelemaan ja lähtee pois huoneesta.~~~
Harry oli saanut syötyä pienesti jotain ja käveli nyt Hermionen kanssa ulos ruokasalista kohti seuraavaa tuntia. -Onko kaikki hyvin Harry? Rohkelikkotyttö kysyi pojalta. -On kai.. Severus vain huusi Dracon tämän toimistoonsa ennen kuin tulin tänne.. toivon ettei hän ole ongelmissa... Harry sanoi huolestuneella äänellä. Eikä aikaakaan kun Draco tuli Harryn taakse. -Voi rakas olitko huolissasi minusta.. Luihuinen kysyi ja suuteli toista.. Minulla oli ikävä sinua Draco sanoi rakastuneena. Hermione hymyili pojille mutta huomasi että he tarvitsivat aikaa kahdestaan joten lähti etsimään Ronia. -Minullakin oli ikävä sinua Draco.~~~
Draco ja Harry jäivät hetkeksi istumaan käytävällä olevalle penkille. Draco silitteli Harryn hiuksia samalla kun Rohkelikon pää nojasi Luihuisen olkapäätä vasten. Harry nosti päänsä ja suuteli rakastaan kuin näkisi viimeistä kertaa elämänsä aikana. Nurkan takaa samaan aikaan kuului liiankin tuttu ääni. -Hei Harry! En tiennytkään että sinulla oli seuraa.. Sirius naurahti pienesti. Harry kääntyi suudelmasta aika ripeästi ja katsoi Siriusta. Draco virnisti pienesti. -Mä meen jo Harry tunnille nähdään myöhemmin rakas..~ Draco sanoi hyvin lumoutuneena ja suuteli lyhyempää otsalle ja lähti kävelemään kohti tuntia. Harry katsoi yllättyneenä Siriukseen päin, mutta myös hieman häpeissään. -En tiennytkään että olet poikiin päin Harry.. Sirius naurahti. -Heh en minäkään ensin tiennyt.. Mutta Draco on vain niin ihana.. Harry haroi hiuksiaan ja hymyili. Sirius hymyili myös. -Mutta siis tulin ihan syystäkin tänne.. Sirius näytti hetken jopa vakavalta. Harry katsoi odottaen mitä hän sanoisi. -Sellanen juttu siis vaan että olen Remuksen kanssa yhdessä..~~~
SIIS EN JAKSANU OOTTAA ENEMPÄÄ ET PÄÄSEN JULKASEE TÄN XD että sellanen osa taas ;) toivottavasti täst saa selvää eikä oo liikaa kirjotus virheitä😅 Mutta mites teijän koulut on alkanut? Mulla on alkanu ihan hyvin! stressiä vaa pukkaa
mut ei sen enempää :)
näkyillää ens osassa.
ČTEŠ
Malfoy-Potterin lapsi
FanfikceViidennellä luokalla Malfoy ja Potter tutustuvat toisiinsa uudestaan... ja he löytävät toisistaan jotain uutta. Uusi tunne tulee poikien välille ja he rakastuvat toisiinsa. Mutta miten poikien käy? Tarina on k16 ja sisältää: Rumaa kieltä ja Väkival...