18 Ota minut kokonaan

47 3 2
                                    

Ajatukset valtasivat Harryn mielen, hän halusi pois tilanteesta muttei mitenkään päässyt pois pidemmän tiukasta otteesta irti. Olisi pitänyt antaa Dracon tulla sillä minun näkymättömyys viitalla tänne varmuudeksi.. Harry mietti paniikin vallassa mitä hän voisi tehdä muttei keksinyt mitään.. -Nyt Harry sinulla on kaksi vaihtoehtoa 1) Olet hiljaa ja teet mitä käsken tai 2) Teen sen väkisin. Dylan sanoi hiljaa mutta niin että Harry kuuli sen ja kyyneleen valuivat poskilta paniikin vallassa. Harry näytti kädellään 1 joka tarkoitti ensimmäistä vaihtoehtoa, mutta Harrylla ei ollut aikomustakaan tehdä mitään mutta se antoi hänelle hieman vapautta tämän hetkisestä tilanteesta. Dylan hymyili lyhyemmän vaihtoehdolle.-Hyvä.. Se on parempi vaihtoehto. Hän päästi Harrysta hieman otetta, ei kokonaan mutta hieman. Siinä vaiheessa arpinaama ehti lyödä tätä kasvoille ja hän lähti juoksemaan nopeasti pois kirjastosta, tottakai Dylanin suunnitelma oli saada Harry yksin tämän luo jotta voisi hyödyntää Harrya. Arpinaama juoksi niin nopeasti kun pystyi luihuisten makuusaleille päin, hänellä tuli kyyneleitä vaan lisää kun kuuli että Dylan oli perässä. Harry teki nopeasti äkkinäisen käännöksen jotta hän hukkaisi Dylanin kannoiltaan. Ja onnistui siinä viimein.. rohkelikko poika oli erittäin hengästynyt ja pysähtyi istumaan seinää vasten jolloin hänellä alkoi heittämään päässä hyvin paljon. Käytävästä kuului jälleen askelia, mutta tällä kertaa ne olivat kävely askelia.-Harry voi luoja oletko kunnossa!? Pansyn huolestunut ääni kuului kauempaa ja hän juoksi äkkiä pojan luo.-...Voitko auttaa mut teidän tupahuoneisiin...pakko päästä Dracon luo Harry sanoi ahdistuneena ja kyyneleet alkoivat taas virtaamaan. Pansy sanoi myöntyvästi ja halasi poikaa ennenkuin auttoi tämän ylös seisomaan.

Pansy oli nostanut Harryn pystyyn ja oli auttanut sohville. Draco kuuli että joku oli tullut ryminällä sisään joten tuli oleskelutiloihin.-Harry?! oletko kunnossa mitä tapahtui?! blondi sanoi kauhistuneena mutta huolestuneella äänen sävyllä. Pansy ymmärsi jättää heidät kahden sillä ei tiennyt halusiko Harry että hän tietäisi joten lähti etsimään Hermionen jota yritti aiemminkin tehdä.-Näimme Dylanin kanssa ja kun selvitimme asiat ja yritin lähteä h..hän otti kädestäni ja työnsi minut seinää vasten.. Harry sanoi ahdistuneena ja käpertyi Dracoon kiinni. Pidemmän kädet menivät toisen ympärilleen rauhoittaakseen rakastaan.-Onneksi pääsit kuitenkin tänne, hän ei tiedä missä luihuisten tupatorni on Draco sanoi rauhoittavalla äänensävyllä mutta siitä kuului huoli.-Draco.. saanko jäädä vierellesi loppuviikoksi ennen kun mennään viettämään jouluaattoa? arpinaama kysyi hieman alakuloisena.-Harry.. en tiedä olisiko se hyvä idea..se saatettaisiin huomata blondi sanoi ankeana.-Mutta Dylan on minun kanssa samassa huoneessa ja sinun kanssasi ainakin ajatukset pysyvät sinussa.. ja olisin turvassa Harry sanoi samalla kun laittoi päänsä nojaamaan Dracon olkapäälle. Luihuinen mietti hetken asiaa kunnes sanoi myöntyvästi. Arpinaama hymyili ja suuteli toista pitkään huulille.-..Kiitos Draco hän sanoi ja suuteli toista uudestaan


Pojat olivat loppuajan hengailleet sängyssä ja vain olleet kunnes oli aika käydä iltapalalla, ja he olivat menneet sinne Pansyn ja Hermionen kanssa. He olivat myös kertoneet tytöille mitä oli tapahtunut ja he olivat järkyttyneitä.-..Harry oletko varma ettet tarvitse mitään vaatetta sinne? Jos pystyn tuo-. Hermione oli sanomassa mutta Draco keskeytti.-Hän voi lainata minulta jos on tarvetta, eikö niin Harry? blondi kysyi saadaakseen toisen huomion.-Joo, kiitos kuitenkin Hermione muttei tarvitse hän sanoi mutta lopetti puhumisen heti kun näki Dylanin kävelemässä kohti rohkelikkojen pöytää. Onneksi he istuivat luihuisten pöydässä mutta silti.-Vittu mä niin meen ja hakkaan sen Draco sanoi ja oli jo aikeissaan lähteä mutta Harry otti tämän kädestään kiinni ja ehti pysäyttää.-Pliis älä mene.. ei aloiteta nyt mitään ylimääräistä jos ei ole pakko Harry aneli ja katsoi poikaystäväänsä silmiin. Luihuinen antautui ja istuuntui takaisin.-Hyvä on.. mutta se ei tarkoita sitä ettenkö silti haluaisi sitä.. hän sanoi hieman pettyneenä. Harry suuteli tätä ja huokaisi helpotuksesta.



...
Kello oli tulossa jo kahdeksan ja pojat olivat menossa takaisin makuusaleihin. He olisivat menneet aiemmin mutta halusivat käydä mustajärvellä kävelemässä. Draco istui sängyllään ja katsoi Harryn jokaista liikettä, samaan aikaan lyhyemmältä lähti paita pois jolloin hän kiinnostui entisestään. Arpinaama käveli blondin luo hitaasti ja istuuntui tämän syliin.-Mitäs ajattelit tehdä hm? pidempi kysyi lumoutuneena ja katsoi toisen kroppaa.-Ajattelin lopettaa sen mitä aloitimme eilen, Harry sanoi ja alkoi suutelemaan toista poikaa. Dracon silmät suurentuivat ja hän vastasi intohimolla takaisin. Arpinaama otti blondiltakin paidan pois ja meni kaulalle ja teki muutamia mustelmia. Hän jatkoi alas päin koko ajan kunnes luihuisen farkut olivat käden ulottuvilla.-Harry.. voitko jooko jatkaa.. Draco kysyi epätoivoisena ja haluisena. Harry lopetti kiusoittelun ja auttoi toista ottamaan farkkunsa pois.-Ja nyt sitten vasta päästääkin tosi toimiin arpinaama sanoi kunnes aloitti sen.

Molemmat olivat hengästyneitä, kun makasivat vierekkäin sängyllä.-Tuo pitää tehdä joskus uudestaan Draco sanoi ja kääntyi kyljelleen ja katsoi toista silmiin. Harry pussasi toista huulille ja tuli toisen lähelle valmis nukkumaan.-Hyvää yötä rakas, blondi sanoi ja silitti toisen hiuksia kunnes molemmat vaipuivat uneen.

Aamu aurinko paistoi kirkkaasti ikkunasta lämmittävästi, oli tulossa kaunis talvipäivä. Harry heräsi ensimmäisenä mutta hänellä ei ollut aikomustakaan nousta tai siirtyä toisen läheltä. Tosin hänen katseensa kävi toisen paljaalla yläkropalla ja hän näki paljon he olivat tehneet toisilleen paljon mustelmia. Draco avasi hitaasti silmänsä ja huomasi lyhyemmän silmät hänen yläkropallaan.-Heh.. huomenta blondi sanoi ja silitti toisen päätä. Harry nolostui sillä oli katsonut toisen vatsalihaksia.-Ei tarvitse nolostua.. hehe luihuinen sanoi ja elehti Harrya tulemaan lähemmäs. Hän myös teki niin ja tuli niin että oli muutaman sentin päästä toisen huulilta.-Nukuitko hyvin? Draco kysyi samalla katsoen toisen huulia.-Joo nukuin hyvin, entäs sä? arpinaama sanoi ja antoi huuliensa osua toisen huuliin mutta meni sitten kauemaksi. Draco ei pitänyt kiusoittelusta joten käänsi lyhyemmän niin että oli hänen päällä.-Nukuin kyllä hyvin mutta et saa tehdä noin, pidempi sanoi ilkikurinen mutta silti haluava katse silmissään. Harry ei odotellut vaan suuteli toista intohimolla.

     ~~~
joo tällä kertaa oli taas tälläi 900+ sanaa sillä hyvin yksinkertasesti en oo keksiny miten jatkan mut tää oli ehk iha hyvä jättää tää tällee ;) hehe tää on nyt 22.3 ku sain tän osan valmiiks ja alan taas vaihteeks kirjottaa samantien uutta koska en tiedä mistä vitusta löydän tätä energiaa jatkaa kirjottamista monta pv putkee mut ig se on hyvä juttu?
hehe mut mites teijän viikko on menny? itellä iha hyvin :,) ok lol en tiiä mitä lisään toho
nähää ens osassa :)

Malfoy-Potterin lapsiWhere stories live. Discover now