20 Jouluaatto osa 1

52 2 3
                                    

Malfoyt ja Harry olivat päässeet heidän kartanolle ja puhuivat matkan aikana ties mistä. Lopulta pojat olivat päässeet luihuisen makuuhuoneeseen.-Jooh.. tässä on mun huone Draco sanoi levittäessä käsiään kuin esitellessään. Harry katsoi huonetta ja hymyili, hänellä oli todella iso huone. Iso parisänky seinää vasten, kirjahylly jonka vieressä oli pöytä, tumman vihreät verhot korostivat seiniä mukavasti. Draco katsoi rakastaan samalla laskien laukkunsa lattialle ja istui sängylleen. Harry katsoi toista ja tuli myös vierelle. Pidempi katsoi toisen lumoavia kasvoja ja hymyili.-Ihanaa että pääsit tänne Malfoy hymyili ja otti toisen sängylle ja alkoi kutittamaan toista.-Eii! Dracoo lopeta, Harry parahti ja nauru täytti luihuisen makuuhuoneen. Draco sitten lopetti mutta tuli toisen päälle ja suuteli toista. Harry pisti kätensä toisen niskalle ja vastasi tähän.

Pojat olivat henganneet kartanossa ja Malfoy oli näyttänyt paikkoja. He olivat myös käyneet ulkopihalla ja Harry oli iloinen että sai olla toisen seurana jouluna.-Meidän pitäs varmaan mennä syömään jotain? Draco sanoi samalla laittaen kätensä toisen kädelle. Potter nyökkäsi vastaukseksi ja hymyili itsekseen.

Narcissa oli tehnyt ruokaa valmiiksi jotta pojat pääsisivät suoraan syömään. Nainen hymyili Harrylle kun näki heidät kävelemässä kohti keittiötä.-Tulkaa vaan syömään! Narcissa sanoi samalla kattaen pöytää. Molemmat hymyilivät vastaukseksi ja kävivät istumaan pöytään. Potter katsoi poikaystävänsä äitiä ja hymähti pienesti.

Kaikki olivat syöneet ja olivat asettuneet takkatulen eteen istumaan sohvalle.-Harry saanko näyttää sinulle jotain? Narcissa kysyi samalla nousten sohvalta. Harry nyökkäsi hieman ihmeissään mutta vetäisi siihen hymyn. Draco katsoi myös ihmeissään mitä hänen äitinsä nyt oli keksinyt. Nainen palasi istumaan Harryn vierelle kuvakirja kädessään, jonka kannessa luki "Draco Malfoy".-Onko tässä kuvia Dracosta vauvana? Potter kysyi ja hymyili kääntäeen katseensa poikaystäväänsä kohti.-On, kaikilta kouluvuosilta 4 luokkaan asti. Narcissa hymyili ja ojensi kirjaa Harrylle jotta voisi katsoa.-Eikä! Oletpa sinä ollut söpö Potter parahti ja katsoi kuvia. Dracosta tuntui että hänen naamansa sulaisi häpeästä sillä hänen äitinsä näytti poikaystävälleen kuvia hänestä.-Ei hätää Draco ei sun tarvii hävetä! Narcissa sanoi ja pisti kätensä pojan olkapäälle. Harry hymyili molemmille ja antoi kirjan takaisin naiselle.

Ilta tuntui tulevan nopeaa vauhtia sillä Harrylla oli ollut mukavaa olla Dracon ja hänen äitinsä kanssa. Pojat olivat vielä hetkeksi mennyt kävelemään ulos ja juttelemaan.-Tiiätkös Harry, tuo vihreä sopii sinulle Malfoy sanoi katsoen samalla poikaystäväänsä joka laittoi pidemmän huispaus paitaa päälle. Harry hymyili ja katsoi luihuista joka nousi sängyltä ja otti paidan pois päältänsä.-Nyt minunkin täytyy testata sinun, pidempi sanoi ja hymyili itsekseen ja laittoi rohkelikon paitaa.-Et sinäkään pahalta näytä, mutta näytät paremmalta ilman.. Harry sanoi ujona. Draco virnisti ja tuli istumaan toisen syliin ottaen paitansa pois.-Onko nyt parempi? Malfoy sanoi samalla laittaen kätensä toisen rintakehälle. Harry punastui entisestään mutta pisti toisen kätensä pidemmän alaselälle, mutta ennen kuin arpinaama ehti tehdä mitään pojat kuulivat koputuksen oven takaa ja ovi aukesi.

...
Narcissa, Dracon äiti seisoi ovella ja huomasi pojat.-Anteeksi.. tulen myöhemmin hän sanoi hieman nolostuneena. Malfoy ei kuitenkaan liikkunut mihinkään ja vastasi äidilleen.-Ei se haittaa mutta käykö jos tulemme hieman myöhemmin? Nainen nyökkäsi ja lähti ovelta pois. Draco hymyili tyytyväisenä kun käänsi päänsä takaisin poikaystäväänsä.-Noniin mihinkäs me jäätiin? pidempi kysyi Potterilta joka näytti siltä että haluaisi kadota maan rakoon. Dracon virne vain kasvoi ja suuteli toista.-Ei ole syytä nolostua, hän sanoi rauhallisena ja pisti kätensä toisen poskille.-Tiedän mutta... Harry yritti sanoa mutta tunsi toisen huulet taas huulillaan, tällä kertaa tosin hän vastasi siihen intohimolla. Eikä edes kestänyt kauaa kun Potteriltakin katosi paita päältään.-Harmi että tuo piti ottaa pois, vaikka se sopikin sinulle näytät näin paljon seksikkäämmältä Draco vinkkasi silmäänsä ja kävi toisen kimppuun, teki mustelmia ympäri toisen kaulaa ja ylävartaloa. Harry yritti pitää mahdollisimman vähän ääntä, vaikka se oli vaikeaa sillä Draco oli aika kiihkeällä päällä. Potter päätti nousta samalla kun pidempi oli huulien kimpussa ja kääntyä niin että oli hänen päällään, sillä tiesi että Malfoykin piti siitä että Harrykin teki hänen keholleen asioita. "Saat tehdä mitä vain Harry.." Luihuinen kuiskasi Potterin korvaan. Potter virnuili pidemmälle ja istui toisen syliin paremmin ja tunsi jotain hänen allaan. Draco katsoi toista ja virnisti takaisin kun huomasi toisen tajunneen asian. Harry tosin ei piitannut vaan suuteli toista kiihkeästi kunnes otti toisen vyön pois housuilta ja kävi toimeen.

...
Oli kulunut tunti tapahtumasta ja pojat olivat pukeneet toistensa huispaus paidat takaisin, ja olivat menneet olohuoneeseen makoilemaan sohvalle samalla kun takka tuli paloi himmeänä. Narcissa käveli olohuoneeseen ja hymyili pojille kun huomasi Harryn toisen syleilyssä.-Haluatteko te pojat kaakaota? Voin tehdä jos maistuu vanhempi nainen hymyili.-Minä ainakin voisin haluta, Harry sanoi hymyilessään kun näki toisen äidin ilmeen. Draco vain nyökkäsi mutta hymyili pienesti äidilleen. Narcissa meni takaisin keittiöön tekemään kaakaon valmiiksi.

Harry käänsi päänsä niin että joten kuten näki toisen ilmeen ja hymyili poikaystävälleen.-Mikäs nyt noin hymyilyttää? Draco virnisti iloisena. Harry kääntyi niin että heidän kasvot kohtasi.-Olen vain iloinen olla lähelläsi, Potter sanoi ja suuteli toista hellästi huulille. Draco pisti kätensä toisen niskan taakse ja vastasi siihen. Se ei kuitenkaan kestänyt kauaa sillä kuulivat naisen äänen keittiöstä. Molemmat kkknousivat sohvalta ja menivät keittiöön hakemaan kaakaot.-Kiitos äiti, Draco sanoi ja hymyili naiselle. Narcissa hymyili pojille ja lähti kohti makuuhuonettaan.

Ilta oli hämärtymässä ja pojat olivat menneet Dracon huoneeseen rentoutumaan. Harry oli tosin mennyt suihkuun ja Malfoyn oli koko ajan tehnyt mieli mennä seuraksi muttei tiennyt halusiko Harry tätä. -Eikös sun pitäs tässä vaiheessa olla jo riisuuntumassa ja olla täälä? Harry huusi suihkun alta ja Draco ei viivytellyt yhtään, vaan nousi saman tien sängystä. -Luulin jo ettet kysyisi.. Hän sanoi ja meni kylpyhuoneeseen. Harry katsoi toista ensin silmiin mutta katse meni silmistä alaspäin.-Näetkö kenties jotain mistä pidät? Draco kiusoitteli ja työnsi Harryn seinää vasten ja meni koko kehollaan toiseen kiinni. Potter punastui sillä tajusi heti mitä tapahtuisi jos Draco kääntäisi katsettaan alemmas, mutta ennen kuin hän edes ehti sanoa pidemmälle mitään luihuinen oli jo polvillaan.-Olen sinulle aiemmasta velkaa joten nauti jokaisesta hetkestä Potter.. hän virnisti ja kävi toimeen. Harry pisti kätensä toisen pään päälle ja piti hieman ääntäkin, sillä suihkusta ei kuuluisi mitään ja muutenkin Narcissan makuuhuone oli kaukana Dracon omasta joten Harry saisi olla niin kova ääninen kun halusi..

Tilanne oli eskaloitunut nopeasti sillä pojat olivat siirtyneet takaisin makuuhuoneeseen mahdollisimman nopeasti. Suutelu oli kiihkeää yhtälailla kun heidän liikehdintä yhdessä. Molemmat olivat hengästyneitä ja Harry nousi pidemmän päältä toisen vierelle.-Joka kerta vain parempi luihuinen sanoi ja suuteli toisen otsaa. Potter hymyili ja laittoi kätensä toisen ympärille ja oli jo valmis nukahtamaan.-Olet rakas minulle Harry yhtäkkiä sanoi toiselle hengähtäneen sävyyn ja silitti vapaalla kädellä toisen päätä.-Minäkin rakastan sinua Harry, Draco hymyili ja sulki silmänsä.

Kädet yhdistyvät niin helposti toisiinsa
Kuin millään muulla ei olisi väliä.

Kaikki on vaikeaa muualla maailmassa,
Mutta juuri heillä on nyt helppoa.

He ovat yhdessä, millään muulla ei ole väliä juuri nyt.
Muuta he eivät tarvitse.
He tietävät ettei heidän rakkaus kestä,
Tai ehkä kestääkin, mutta nyt heillä on vain toivoa ja rakkautta, jota he voivat antaa toisilleen.

Niin he jatkavat, kestävät ja pysyvät yhdessä.
Tulevaisuudesta ei ole tietoa, mutta he jaksavat yhdessä.

Juuri nyt heillä on helppoa, huulten osuessa toisiinsa. Ne ovat luotu toisilleen.
Muulla ei ole nyt väliä, muutahan he eivät tarvitsekaan kun toisensa.

~~~
Oon hyvin pahoillani että osan julkasussa kesti näin kauan, joo mainitsin että se viivästyy muttei ollut tarkotus näin kauaa odottaa :,) Ja olen hyvin pahoillani siitä. Mutta tällä hetkellä elämän tilanne ei ole ihan mikään maailman paras joten, heh ei siitä sen enempää.. Tää osa oli jotenki tosi vaikee tehä mut oli kiva saada vähän haastett😎 Tosin vaikka se sisältikin aika paljon aikuisviidettä💀 mut haittaaaks se? Haluisin kirjottaa sitä enemmänki mut jos täällä on nuorempiakin lukijoita en tiiä viitinkö (kerro mp pitäskö sitä kirjottaa enemmän lol) Yritän saada 2 osan mahdollisimman nopeesti, nytkin oon kirjottanut tätä koko illan ja ehin kattoa harry potter 3 ja 5 siinä samalla💀 ja kellokin on jo sellaset upee 3 aamuyöstä kun tätä kirjotan. En tiiä oikee mitä tähän vielä pystyis kirjottamaa🥲 mut toivon että teidän viikonloppu menee hyvin ja nautitte tästä osasta!❤️

Runon kirjoitti ChosenOneForDraco

Malfoy-Potterin lapsiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora