Pojat kuulivat askeleet heidän lähellään ja Draco käänsi päätään katsomaan kuka se oli ja kukas muukaan kun Dylan West pysähtyi heidän kohdalleen. Draco väistyi sen verran että hän näki Harryn muttei enempää. -Harry ois vähän juteltavaa.. toinen rohkelikko poika totesi. Arpinaama huokaisi sillä ei juuri nyt jaksaisi käydä tätä kyseistä keskustelua vaan haluaisi vain olla rakkaansa kanssa.-Tiedän Dylan, ja sinä ansaitset kuulla miten asiat on mutta käykö jos puhumme asiasta huomenna? Haluaisin nyt vain olla Dracon kanssa.. hän huokaisi syvään ja toivoisin toisen pojan vastaavan myöntävästi. Dracokin oli hieman turhautunut sillä heidän hetkensä oli keskeytetty, ja hän itsekin halusi heidän hoitavan asiansa kahdestaan. -No hyvä on.. mutta toivon että pysytään kuitenkin kavereina eikö niin? Dylan hymyili toiveikkaana. Harry nyökkäsi ja otti Dracon kädestä kiinni ja he lähtivät kävelemään kohti luihuisten makuuhuoneita.
Pojat kävelivät hiljaisuudessa pitkiä käytäviä, Harry oli kiinni Dracossa ihan kuin toinen katoaisi jos hän ei pitäisi kiinni.-Onko kaikki okei? Pidempi kysyi samalla pysähtyen toisen eteen kysyvä ilme kasvoillaan.-On on.. jäi vaivaamaan se Dylan.. arpinaama huokaisi. Pidempi laittoi kätensä tummahiuksisen olkapäille ja katsoi tätä suoraan silmiin.-Ymmärrän että se on mielessäsi mutta voidaanko keskittyä tänään vaan meihin kahteen? Draco sanoi toiselle pieni toiveikas hymy kasvoillaan. Harry nyökkäsi ja suuteli toista huulille ja alkoi taas kävelemään.
Pojat olivat päässeet makuusaleihin ja he olivat siellä kerrankin kahdestaan sillä kaikki muut olivat menneet viettämään joululomaa perheidensä luokse. -Ihanaa päästä nukkumaan vierellesi Harry sanoi iloisena ja halasi toista. Draco laittoi kätensä toisen ympärille ja nautti hetkestä, he olivat siinä kahdestaan eikä kukaan olisi häiritsemässä. Harry otti päänsä pois toisen rintakehältä ja suuteli toista kiihkeästi. Pidempi vastasi suudelmaan samalla energialla ja kaatoi arpinaaman hellästi sängylle ja istui samalla toisen syliin.-Onko tämä okei? Ei ole liikaa Draco varmisti. Harry pudisti päätään ja laittoi kätensä toisen lantioille ja jatkoi suutelemista.
Harry oli nukahtanut joskus puoli kolmelta aamuyöstä ja oli ihan kiinni Dracossa. Se teki liikkumisesta vaikeaa. Blondi oli vielä hereillä sillä ei saanut unta. Harryn sikeä tuhina kuului pienesti ja luihuinen hymyili tälle. Hän silitti toisen hiuksia hellästi ettei herättäisi toista unesta, ja yritti itsekin käydä nukkumaan.
Pojat olivat molemmat unessa ja kello lähestyi yhdeksää aamulla. Harry heräsi ensimmäisenä, hän avasi silmänsä ja huomasi päänsä alla paidattoman Dracon. Hän punastui hieman mutta oli tyytyväinen että blondi oli siinä. Arpinaama yritti herättää Dracoa mahdollisimman hellästi joten hän pussasi toista poskelle ja sanoi hiljaa.-Dracoo.. pitäisi herätä aamupalalle.. Hän kuiskasi toisen korvaan.-Heh huomenta rakas, pidempi sanoi samalla hieroen silmiään väsymyksestä.-Nukuitko hyvin? arpinaama kysyi hymyillen. Draco nousi istumaan sängyn päätyä vasten ja pyysi toista syliin.-Nukuin paremmin kuin moneen kuukauteen, ihana oli olla vierelläsi, hän virnisti ja pisti kätensä toisen ympärille, samalla katsoen nälkäinen ilme kasvoillaan.-Eikö yöllinen kelvannut? vai miksi katot minua noin? Harry kiusoitteli ja suuteli toista huulille.-Kelpasi.. hmm mutta voisin haluta aamupalaa Draco jatkoi samalla laittaessaan huulensa toisen kaulalle.-No minusta tuntuu että siellä ei kauheasti ole enään mitään ruokaa sillä kello on yhdeksän Harry sanoi hieman tietämättömänä mitä toinen meinasi.-No ei se haittaa kun mulla on täällä jo yksi herkku, blondi sanoi samalla kun alkoi kutittamaan Harrya. Arpinaaman suloinen nauru kuului ja hän yritti pistää vastaan vaikka turhaan.-Dracooo!! lopet-. Se kutittaa, Harry nauroi ja kiemurteli sängyssä ja yritti saada toisen lopettamaan.-Okei lopetan, pidempi sanoi ja tuli makaamaan toisen päälle.-Eii.. en minä tätä tarkoittanut Harry sanoi ja naurahti.-No en minä tästä nyt ainakaan lähde, ihan täydellinen paikka on Draco sanoi päättäväisenä ja suuteli rakastaan. Lyhyempi vastasi suudelmaan ja kääntyi niin että istui jälleen toisen sylissä.
...
Kello oli noin puoli kymmenen kun pojat olivat päässeet lähtemään sängystä aamupalalle, sielä ei kyllä ollut kun ehkä kaksi oppilasta puuskupuhista. Eikä ollut kyllä ihme sillä kello oli niin paljon, mutta Harry ja Draco ainakin ehtivät syödä jotain.-Oletko missä jouluaattona? blondi kysyi kiinnostuneena.-En pääse mihkään sillä Siriuksella on oikeudenkäynnit ja Ron on katsomassa veljeään, Harry sanoi hieman surkeana. Dracolla taas oli toiveikas ilme.-No sehän on hyvä... Haluaisitko tulla meille? pidempi kysyi samaan aikaan laittaen kätensä toisen leualle ja pussaten poskea. Harry punastui, ja nyökkäsi iloisena.-Mutta eikö isäsi niinkuin vihaa minua? Eikö se olisi vähän huono idea? arpinaama kysyi hieman ihmeissään.-Sinun ei tarvitse siitä huolehtia.. mä oon hoitanut hommat silleen ettei se ole sielä. Draco vinkkasi silmäänsä.Draco oli jäänyt hetkeksi yksin sillä Harry lupasi puhuvansa Dylanille kahdestaan heidän asiansa läpi. Okei Harry sä pystyt tähän.. ei se sulle voi siitä suuttua... ehkä.. arpinaama yritti hengittää rauhassa samalla kun käveli kohti kirjastoa tapaamaan Dylania. Poika ehti mennä hetkeksi istumaan erään pöydän ääreen kunnes ovi kävi ja Dylan oli saapunut paikalle.-Et kai ehtinyt odottaa kauaa? Hän kysyi hieman nolona.-Ei tulin vasta äsken tähän..arpinaama sanoi vaivaantuneena ja raapi niskaansa. Dylan istui Harryn viereen ja katsoi tätä hetken ennen kun avasi taas suunsa.-Tais olla vissii vähä villi yö? poika kysyi kiusoitellen samalla katsoen Harryn kaulaa. Lyhyempi punastui kunnolla ja sen näki.-Krmh... jooh öö mistä halusit puhua? Harry yritti saada vaihettua puheen aihetta. Dylan ymmärsi ja antoi asian olla.-No siis aloitetaanko vaikka siitä miten et kertonut että sinulla on poikaystävä? Sillä sain muutenkin kaikista puheistamme käsityksen että olisit sinkku pidempi vastasi ja katsoi mitä lyhyempi sanoisi.-..Se ei tuntunut tarpeelliselta sillä Draco oli muualla kun tylypahkassa ollut jo ainakin 3-4 kuukautta enkä tiennyt miten olisin selittänyt sen. Muutenkin kun me kaksi olemme vain kavereita niin mitä väliä sillä oli muutenkaan? Harry sanoi ja katsoi pois päin.-Luulin että pidit minusta enemmän kun kaverina, annoit sellaista kuvaa itsestäsi että pidät minusta. Sillä minä pidän sinusta, olet todella mukava ihminen ja ymmärtäväinen enkä sitä sano ettetkö olisi hyvännäköinen hän sanoo ja katsoo Harrya hieman häiritsevällä katseella.-Ymmärrän mutta.. olen varattu ja pidän sinusta vain ystävänä joten.. arpinaama sanoo ja yrittää lähteä mutta Dylan tarttuu tätä kädestä ja työntää kirjahyllyyn kiinni.
~~~
Mä nyt jätin tähän 999+ sanaa sillä en keksinyt tähän loppuun oikeen mitään ja halusin jättää tän tällee dramaattisesti joten hehe toivon et ootte tykänny siitä et näit osia tulee tällee aktiivisemmin mitäs ootte tykänny et viikonloppu taas alkaa? ite ootan sitä koska saadaan kämppä tyhjäks kaverin kanssa koko vklp ja päästään testaamaan kermakaljaa :,)
heh mut en tiiä mitä muuta pitäs sanoo
nähään ensi osassa :3
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Malfoy-Potterin lapsi
ФанфикViidennellä luokalla Malfoy ja Potter tutustuvat toisiinsa uudestaan... ja he löytävät toisistaan jotain uutta. Uusi tunne tulee poikien välille ja he rakastuvat toisiinsa. Mutta miten poikien käy? Tarina on k16 ja sisältää: Rumaa kieltä ja Väkival...