5 Draco ihastuu

82 6 8
                                    

-Meinasin vain.. että haluaisitko sä tulla mun kanssa hetkeksi kirjastoon? Draco katsoi lyhyempää ja raapi niskaansa. Harry hymyili vaikka olikin väsynyt sillä hän halusi olla Dracon kanssa. -Joo voin mä tulla sun kanssa Potter sanoi hieman väsyneenä mutta samaan aikaan iloisena. -Hienoa! Draco sanoi hilpeästi ja hymyili. Potter seurasi Dracoa kirjastoon hieman syrjempään. Draco istui tuolille ja otti Potterille toisen tuolin tämän viereen. Harry istui siihen. Pojat juttelivat paljon monista asioista ja Harrylla oli oikeastaan hauskaa. -Mut hei Draco.. mun pitäs varmaa mennä jo makuusaleihin ettei muut ihmettele Harry sanoi samalla venytellen. -Okei ymmärrän munkin kyllä varmaan pitäis Draco hymyili. -Nähdään huomenna? Harry kysyi toiveikkaana. -Todellakin! Draco hymyili ja lähti kirjastosta.

...
Harry oli päässyt makuusaleihin ja oli vaihtanut vaatteensa, hän oli samantein käynyt makaamaan sillä häntä väsytti. Harry sulki silmänsä ja koetti nukkua. Draco taas oli makaamassa oleskelu huoneessa ja yritti pähkäillä miten kertoisi arpinaamalle että tämä tykkäsi hänestä. -Ääh! miks tää on niin vaikeeta Draco tuhahti ja nousi ylös. Hän käveli kohti makuusaleja ja päätti itsekin käydä nukkumaan.

...
Kello oli 3.15am Harry nukkui sikeästi. Hän näki unessaan Siriuksen. -Minua ei enään kiinnosta olla hänen elämässään! Sirius Huusi Harryn painajaisessa Lupinille. -En jaksa katsoa häntä! Minä lähden maasta ja unohdan kaiken Sirius karjui. Lupin yritti estää Siriusta painajaisessa. Harry heräsi siihen kun Sirius paiskasi oven unessaan. Harry katsoi tyhjällä ilmeellään huonetta missä oli muita nukkuvia velhoja. Harry katsoi kelloa ja se näytti olevan 3.23 am. Harry nousi ylös ja meni oleskeluhuoneeseen. Hän näki oranssin hahmon makaamassa sohvalla. Se oli koukkujalka. Harry istui sen viereen ja silitti kissaa. Harry nukahti sohvalle uudestaan kissa sylissään.

...
Draco oli herännyt aikaisin. Häntä ei tosin kiinnostanut joten alkoi pukemaan ja lähti makuusaleista. Draco ei jaksanut laittaa hiuksiaan kunnolla joten antoi niiden olla silmien edessä. Hän käveli kohti suurta salia. Siellä ei ollut kuin muutama oppilas. Draco meni istumaan omaan pöytäänsä ja tuijotti salia tyhjä ilme kasvoillaan. Toisaalla Rohkelikko tornissa, Hermione oli mennyt sohville katsomaan Harrya joka nukkui tämän kissan kanssa. Ron käveli portaita alas ja herätti ystävänsä. Harry heräsi ja katsoi muita. -Käyn vaihtamassa nopeasti vaatteet ja mennään sitten syömään Harry huikkasi. Hermione vain nyökkäsi.



...
Kolmikko oli lähtenyt kohti suurta salia. He kävelivät portaita alas ja siitä kohti käytäviä. Hermione istui toiselle puolelle pöytää ja pojat vierekkäin. Hermione luki päivän profeettaa ja Harry ja Ron puhuivat huispauksesta. Sillä treenaaminen alkaisi pian. Harry katsahti Dracoon joka oli yhä suuressa salissa. Draco katsoi myös Potteriin päin ja hymyili. Harry ei tiennyt miten piti reagoida joten punastui. -Harry! kuunteletko sinä Hermione heilutti kättään tuon naaman edessä. -Öhh sori nyt meni ohi.. Harry punastui ja raapi niskaansa. -Sehän on ilmiselvää! Olet ihastunut johonkin Ron karjaisi turhankin kovaan ääneen. -Enhänn! Harry karjaisi nolona ja meni käsiensä taakse. Jopa Draco oli kuullut keskustelun sillä katsoi juuri Harryyn. Harrya nolotti liikaa ja lähti paikalta juoksien. Ilmeisesti Dracoa kiinnosti joten juoksi Harryn perään. Muuta oppilas kääntyi katsomaan ihmeissään Dracoa päin.

...
Harry oli juossut mustajärven rannalle ja jäi istumaan nurmikolle. Draco oli ilmestynyt muutaman minuutin jälkeen myös rannalle. -Harry oletko kunnossa? Draco sanoi Arpinaamalle jonka posket oli hieman märät kyynelistä. Harry katsoi Luihuista kun tämä kutsui häntä etunimellä. Harry hymyili. -Nyt on parempi olla kun olet täällä Harry hymyili ja halasi Dracoa. Luihuinenkin punastui mutta halasi Harrya takaisin. Harryn hiljainen nyyhkytys kaikui. -Kaikki on hyvin Harry.. Draco silitti lyhyemmän tummia hiuksia. Harry hymyili toisen syleilyssä. Hän ei halunnut lähteä tämän kosketuksesta. Draco pisti poskensa nojaamaan Harryn päätä vasten.

...
Harry ja Draco olivat menneet omille tunneilleen. Harry mietti koko ajan aamua. Se miten Draco oli pitänyt tätä hänen syleilyssään. Päivällinen oli lähestymässä ja oppilaat olivat menossa kohti suurta salia. Harry oli myös lähtenyt kohti sitä. Harry meni istumaan oman tupansa pöytään ja tutkaili katseellaan oliko Draco jo siellä. Muttei hän ollut vielä saapunut saliin. Mutta Harry näki pian Draco ovilla. Draco viittoi Harryn mukaansa käytävään. Harry meni tuon mukaan, ja he menivät syrjemmälle käytävälle istumaan. Draco näytti mietteliäältä. Itseasiaassa hänellä oli sanomista muttei saanut sitä sanottua. -Näytät siltä että sulla ois kerrottavaa? Harry sanoi ja katsoi Luihuista. -Itseasiassa.. mulla on en tiedä vain miten sanon sen. Harry katsoo Luihuista pitkään ja mietti mitä tuolla olisi asiaa. -Miksi.. sä lähit karkuun kun pussasit mua kädelle.. Draco viimein avaa suunsa. Harry punastuu.. -Koska.. mua hävetti Potter punastui ja alkoi hymyilemään. -Ei ois tarvinnu koska... no niih Draco sanoi hiljaa kunnes suuteli Harrya huulille ja laittoi toisen kätensä Harryn niskalle nojaamaan. Harry vastasi suudelmaan. Siinä he kaksi poikaa istuivat, kiinni toistensa huulilla. Draco perääntyi hitaasti jotta saisi nähdä toisen kasvot. Harry oli punastunut. Eikä kyllä ihmekään. -Mi-miksi sä suutelit mua.. Harry kysyi ja yritti peittää punaisuuttaan. -Koska.. Mä tykkään susta.. Draco punastui ja raapi niskaansa

****
sellasta tällä kertaa ;)
ja olipa upee drarry kohtauss :))
heh mites teillä meneeeee?
nähää seuraavas osas
byee 💙

Malfoy-Potterin lapsiWhere stories live. Discover now