10 Ero

60 6 5
                                    

Harry oli herännyt aikaisin sillä hänen piti mennä sairaalasiipeen ja hakea hänen suunnitelmansa miten hän söisi joka päivä. Pomfrey antoi suunnitelman Harrylle melko nopeasti. -Sinun pitää syödä enemmän että sinun kehosi jaksaa vanhempi nainen sanoi tietävästi. Harry nyökkäsi hitaasti ja odotti lupaa lähteä. Pomfrey nyökkäsi kuin ikään luvaksi mennä. Harry ei turhaan odotellut vaan lähti kohti suurta salia.

~~~
Hermione ja Ron olivat jo suuressa salissa, ja odottivat Harrya käytännössä kyllä vain Ron odotti tätä mutta kyllä Hermionekin halusi tietää missä ystävänsä oli. Harry käveli Ronin viereen, selkä vasten luihuisten pöytää. Draco katsoi poikaystävänsä selkää surullisena. Mutta käänsi pikaisesti katseensa kun kuuli hänen huispaus kapteenin äänen puhumassa muille luihuisille. -Tänään on sitten ensimmäiset treenit että tulkaa paikalle Marcus Flint sanoi totisesti. Draco pyöräytti silmiään kun toinen ei katsonut hänen suuntaansa.


~~~
Harry ja Ron olivat syöneet ja meinasivat lähteä Tylyahoon sillä oli lauantai. Hermione oli jäänyt Ginnyn kanssa vielä istuskelemaan joten siitä ei ollut huolta että hän yksin jäisi. Kuitenkin Draco tuli Harryn suuntaan. Arpinaama kyllä huomasi sen muttei lähtenyt pois tilanteesta. Meinaan hänen piti aiemmin tai myöhemmin puhua Dracolle asiasta. -Harry.. voimmeko puhua ymmärrän kyllä täysin jos— Draco oli aikeissaan puhua mutta Harry keskeytti hänet. -Joo voidaan puhua Rohkelikko poika sanoi nopeasti ja otti Dracon kädestä kiinni ja johdatteli hänet käytävälle.


~~~
Draco hengitteli muutaman kerran syvään ennenkuin aloitti kertomaan omaa osiota. -Sinä ehkä tiedät että olet minun ensimmäinen kumppani ja siis mulla ei ollut tarkoitus pettää sua.. Halusin vain tietää miltä se tuntuu.. eikä edes tuntunut hyvältä niinkuin sinun huulesi.. Harry katsoi Dracoa pettyneenä, muttei voinut olla hänelle vihainen sillä hän oli ainoa henkilö joka teki Harryn iloiseksi. Joten Harry halasi Dracoa, Luihuinen hetken epäröi mutta laittoi kätensä lyhyemmän ympärille. -Minä lupaan Harry etten mokaa uudestaan.. Draco sanoi haikeana. Rohkelikko katsoi pidempää ja suuteli tätä pitkään. -Olisin silti sitä mieltä jos pitäisimme pienen tauon niin ettei oltaisi yhdessä.. Harry sanoi hieman surkeana. Draco katsoi hetken toista mutta lopulta nyökkäsi hitaasti. -Se sattuu mutta on varmaan parempi niin.. Draco sanoi hiljaa ja halaen vielä yhden kerran Harrya. Hän halasi varoen ihan niin kuin Harry vain katoaisi. -Ethän jätä minua kokonaan.. olet minulle enemmän kun tähdet taivaalla, ja rakastan sinua.. Draco sanoi särkyneenä ja lähti pois paikalta ennenkuin Harry ehti vastata. Kunhan en vain valinnut väärin.. Rohkelikko poika ajatteli päässään samalla lähtien etsimään Ronia.


~~~
Draco oli mennyt vessoille ja hän oli alkanut itkemään hysteerisesti. Hän ei voinut kuvitella että oli mennyt pilaamaan kaiken hänen ja Harryn välillä. En saata uskoa että olin niin täysi kusipää!! Draco ajatteli päässään samalla hakaten käsiään seinään. Vasemmasta kädestä alkoi vuotamaan verta sillä haavat olivat auenneet. Draco nosti hihansa ylös ja meni hanan luo. Hän huuhteli kätensä ja katsoi itseään peilistä. Hän alkoi jälleen itkeä, holtittomasti. Draco löi hänen peilikuvaansa nyrkillä. Veri tuli hänen rystysistään nopeasti. Draco ei tosin välittänyt ja hieman kuivaili kättään ja lähti kirjastoa kohti opiskelemaan sillä ei hänellä muutakaan ollut.


~~~
Harry ja Ron olivat Tylyahossa ja kävivät hakemassa kermakaljaa. Hermione taas oli hävinnyt johonkin jonkun kanssa. Pojat eivät tienneet kenen kanssa Hermione oli muttei heitä oikeastaan kiinnostanutkaan. -Miten sen Malfoyn kanssa meni? Ron uskalsi viimein kysyä. Harry nosti päänsä kohti Ronia. -Sovimme että pidämme pientä taukoa suhteestamme.. Arpinaama sanoi rehellisesti. Ron vain nyökkäsi sillä ei saanut sanottua mitään. Viimein saan Harryn taas itselleni eikä se ole hulluna sen yhden perään.. Ron ajatteli.

~~~
Harry ja Ron olivat palanneet takaisin koulun maille. Draco käveli Harryn ohi eikä edes vilkaissut tätä. Itseasiassa päinvastoin hänen kasvonsa olivat maahan päin. Harry huomasi Dracon käden olevan rystysistä verillä. Rohkelikko poika näytti huolestuneelta muttei viitsinyt mennä puhumaan toiselle sillä hän oli juuri jättänyt hänet.

~~~
Pojat olivat palanneet oleskelutiloihin ja olivat hengailleet siinä Seamuksen ja Deanin kanssa hetken. Hekin loppujen lopuksi yksitellen lähtivät makuusaleihin nukkumaan. -Pitäisikö meidänkin mennä jo? Ron kysyi samalla kun Harry näytti siltä että nukahtaisi pystyyn. Arpinaama vain nyökkäsi ja he lähtivät kävelemään kohti makuusaleja. Harry ei edes jaksanut vaihtaa vaatteita joten kävi vain suoraan makaamaan. -Oletko sä varmasti okei? Ron kysyi varmistaakseen. Harry katsoi ystäväänsä ja meinasi sanoa jotain. -En tiedä.. en usko että tein oikean päätöksen Dracon kohdalla.. Ron kuunteli mitä Harry sanoi ja meinasi avata suunsa mutta arpinaama jatkoi. -Ja jos meinaat sanoa jotain ilkeää en halua kuulla. Harry käänsi kylkeään ja sulki silmänsä.



~~~
Hellurei tää osa valmistu yllättävän nopeaa en tiiä edes miksi xd mut teijän kannalta on kiva:)) näin btw jos te haluutte kuulla mun tarinasta muuallaki ku wattpadis lisätkää mut kaveriks snäpis
carotinn :)
nähää seuraavas osas
byeee

Malfoy-Potterin lapsiWhere stories live. Discover now