Malfoy tuijottaa Potteria samalla kun tuo yrittää jotenkin päästä tilanteesta. -Sori vielä.. Potter pyytelee nöyrästi anteeksi siitä että oli juuri törmännyt arki viholliseensa. -Eipä se haittaa.. Malfoy katsoo tuota ja jatkaa matkaansa minne olikin menossa. Harry jatkaa ystäviensä etsimistä kunnes huomaakin Ronin etsimässä tätä käytävällä. Harry menee tuon luo ja laittaa matka-arkkunsa hyvin ja käy istumaan. Hermione hymyilee ja alkaa kyselemään kesästä ja muita kuulumisia. Harry ei juuri kuuntele sillä alkoi miettimään jostain syystä Malfoyta. -Harry kuunteletko sinä? Hermione tuhahtaa hieman loukkaantuneena sillä hänen asiaansa ei kuunneltu. -Ai sori.. mietin vaan asioita Harry sanoo hieman poissaolevana. -Ai.. Mitä asioita? Ron vuorostaan avaa suunsa. -No öh törmäsin Malfoyhyn kun etsin teitä.. Että mitä?! Hermione ja Ron huudahtavat samaan aikaan. Harry katsoi ystäviään niin että he voisivat olla hiljempaakin. -Ei se nyt niin paha ollut.. poika katsoi yht äkkiä jalkojaan hyvin kiinnostuneena. -Anteeksi Harry, on vain vaikea uskoa että Malfoy oli sanonut niin Punahiuksinen vakuuttaa. -mmh okei Harry mumisee ja kääntää katseensa ikkunasta ulos. Hermione katsoo vaivaantuneena poikaa kunnes jatkoi puheita Ronin kanssa.
...
Juna oli saapunut viimein Tylypahkaan. Hagrid oli odottamassa oppilaita, enimmäkseen 1 luokkalaisia ja johdattivat heidät veineisiinsä. Harry ja tämän ystävät etsiskelivät itselleen vaunuja mihin nousta istumaan. He löysivät sopivan missä ei istunut ketään joten he menivät siihen. Ron istui Harryn viereen ja Hermione toiselle puolelle. He istuivat hetken siinä paikoillaan kunnes kärryt lähtivät liikkeelle. Harry kuuli jonkun tutun äänen ja kääntyi katsomaan. Se oli Draco Malfoy, joka tuijotti Harrya takaisin. Harry nolostui ja kääntyi äkkiä ystäviensä suuntaan. Harry jutteli ystävilleen kuinka ärsyttävää oli olla taas yksi kesä Dursleillä. Ron naurahti Dudleyn tyhmälle käytökselle -Se taitaa olla tyhmempi miltä näyttää? Ron naurahtaa. Hermione heittää vihaisen katseen Roniin. -Hermione ei se haittaa, Dudley on tyhmä Harry sanoo. Sillä välin toisessa vaunussa Malfoy jutteli Pansy Parkinsonille ja Blaise Zabinille. -Vai että Potter törmäsi sinuun?! Ennen kun edes koulu alkoi.. Parkinson nyrpisti nenäänsä. Zabini vain naurahti. Malfoy näytti siltä kun olisi halunnut tappaa jonkun. -Ei sillä sen väliä, sekin on jo tapahtunut Draco mutisi. -Etkö aijo tehdä asialle mitään? Pansy tuijotti toista Luihuista ihmeissään. -En aijo, ja mitä edes tekisin? Tämä vuosi tulee olemaan ihan erilainen kuin edelliset vuodet... Draco sanoo hiljaa ja katsoo kauemmas missä edellä menevä Harry Potter nauroi ystäviensä kanssa....
Harry ja tämän ystävänsä olivat jättäneet tavaransa aulaan ja olivat kävelleet suureen saliin katsomaan lajittelua ja syömään. Nuoret rohkelikot tuijottivat innoissaan Harrya. Ron taas ahmi ruokaa ja Hermione katsoi muihin tupa pöytiin kiinnostuneena. Harry ei jaksanut välittää muista, hän oli vain iloinen että oli päässyt takaisin kotiin. Harry alkoi hymyilemään ajatuksille kunnes tunsi kun joku tuijotti tätä. Malfoy. Harry katsoi siihen suuntaan ja huomasi kun se hymyili Harrylle.. Malfoylle tuli hento puna poskilleen. Harry tuijotti poikaa takaisin. Hermione huomasi tämän joten yritti herättää pojan tosimaailmaan. -Harry? Kenelle sinä hymyilit Ron kysyy. -En kenellekkään, olen vain iloinen kun te olette siinä Harry hymyilee onnellisena ystävilleen....
Kaikki olivat saaneet syötyä ruokaa, ja alkoivat kävelemään makuusaleja kohti. Harry oli jäänyt hieman pidemmäksi aikaa suureen saliin kun taas tämän ystävät olivat jo lähteneet. Malfoykin oli siellä. Hän taas tuijotti Rohkelikko pöytää päin. Harrya. Luihuinen ajatteli mietteliäästi onkohan Potter vieläkin vihainen näistä viidestä vuodesta.. haluaisin pyytää tuolta anteeksi.. Harry katsoi vielä kerran tuonne päin kunnes lähti Seamus Finniganin mukana Rohkelikko torneja kohti. Draco katsoi kun toinen lähti, hänellä ei olisi tänään ollut aikaa pyytää anteeksi. Mutta hän aikoi tehdä sen myöhemmin. Draco lähti hymyillen kohti Luihuisten makuusaleja....
Harry makoili nyt sängyllään ja jutteli parhaalle ystävälleen. -Mitäköhän tunteja meillä huomenna on punahiuksinen puhui itsekseen. -En muista nyt ulkoa mut en myöskään jaksa ajatella sitä Harry sanoi suoraan ja käänsi kylkeään. -Öitä arpinaama sanoi punahiuksiselle. -Öitä... Ron katsoo hetken toisen selkää kunnes itsekin kääntyy toisin päin. Harry ei tosin saanut unta.. hän ajatteli vain Malfoyta Harry ei oikein tiedä miksi hän ajatteli tuota muttei siitä jaksanut puoli unisenakaan välittää. Hän sulki silmänsä ja vaipui unien maailmaan. Kun taas Luihuisten makuusaleissa Draco Malfoy, ei saanut unta. Hän tuijotti kattoa hyvin tyhjällä ilmeellä. Miksi tuo Potter on koko ajan mun mielessä.. ääh tämä on tuskallista.. mutta toisaalta, ehkä Potterkin ajattelee mua.. Paitsi miksi se mua ajattelisi? Ilkeää luihuista joka ei ole tehnyt muuta kun pilannut toisen elämän. Draco tuhahtaa itsekseen ja oli saanut nukahdettua ja nyt koko Tylypahka oli unien maailmassa.~~~
siinä oli teille taas astetta pitempi luku :3 toivottavasti tykkäätte :)
ite huomasin kuinka
kivaa vaihtelua
tälläsen tarinan kirjoittaminen on kun oon aiemminkin kirjoittanu drarry tarinaa :))
mut asiasta kukkaruukkuun xd mihin tupaan te kuulutte? Mä kuulun luihuiseen :)
Nähään hei seuraavassa osassa
byee💚👋
ESTÁS LEYENDO
Malfoy-Potterin lapsi
FanficViidennellä luokalla Malfoy ja Potter tutustuvat toisiinsa uudestaan... ja he löytävät toisistaan jotain uutta. Uusi tunne tulee poikien välille ja he rakastuvat toisiinsa. Mutta miten poikien käy? Tarina on k16 ja sisältää: Rumaa kieltä ja Väkival...