Obudziła mnie Chloe informując ze wieczorem dostaliśmy do celu i znajdujemy się już pod klubem w którym chłopcy zagrają pierwszy koncert . Wzięłam telefonu i spojrzałam na godzinę 10.00 nie najgorzej trochę pospalam. Wstałam pościeliłam łóżko i poszłam wybierać outfit, ponieważ jest tu bardzo ciepło padło dziś na :
Ruszyłam do łazienki gdzie odprawiłam poranna rutynę. Wszyscy już Jedli śniadanie wiec się dołączyłam .
- Dzień dobry, smacznego wszystkim - każdy się uśmiechał i życzył mi tego samego .
Po zjedzeniu Leondre z Sam jak zwykle się ulotnili do siebie .
- jak tam emocje przed koncertem ? - spytałam Charliego .
- cudowne! Kocham to robić i nie mogę się doczekać spotkania z fanami . - widziałam szczęście w jego oczach - a twoja ? - spytał
- w sumie jestem ciekawa waszej muzyki bo nie ukrywam nie słyszałam nigdy żadnej waszej piosenki - odpowiedziałam szczerze na pytanie chłopaka
- cooo ! serio ? - pokiwałam głowa na tak - to mam nadzieje ze się spodoba - uśmiechnął się - ja lecę się przygotowywać do koncertu ! Do zobaczenia w klubie - powiedział i poszedł do pokoju .Razem z dziewczynami postanowiłyśmy zobaczyć klub . Weszłyśmy i zobaczyliśmy wielka przestrzeń w pośród niej ogromna scenę . Byłam w szoku bo nigdy nie widziałam sali koncertowej pustej.
O godzinie 12 chłopcy weszli na scenę by zacząć próbę, nagrywałam trochę instastory na konto chłopków ale jakoś nie wsłuchiwałam się w tekst piosenkę, nie chciałam sobie zdradzać niczego przed koncertem .
O 14 chłopcy poszli na meet&greet z fanami a my z dziewczynami poszłyśmy coś przekąsić . Zjadłyśmy paczki które były dla całej ekipy koncertowej i wypiłyśmy kawę.
- hejka dziewczynki co porabiacie ?- spytała pani Victoria
- przyszłyśmy coś przekąsić przed koncertem którego nie możemy się doczekać - powiedziała
Chloe
- to lepiej idźcie za bramki usiąść sobie bo chłopcy już skończyli ściankę i zaraz wchodzę - poinformowała nas a my zrobiłyśmy co powiedziała .Siedziałyśmy i czekałyśmy na wejście zespołu . Nagle światła zgasły a piski fanek rozbrzmiały na cały klub, po chwili weszli chłopcy i zaczęli śpiewać. Koncert rozpoczął się od piosenki „hopeful" wsłuchałam się bardzo dokładnie w tekst który był na prawdę mocny nawet nie wiem kiedy zaczęły mi spływać łzy po policzkach. Po skończeniu piosenki widziałam ze Leo się na mnie spojrzał a ja szybko wytarłam łzy .
Cały koncert przebiegł super widać było ze kochają to robić i bardzo wczuwają się w to. Oczywiście przez cały czas relacjonowała
Wszystko na kontach chłopaków .
Piosenki bardzo mi się podobały tak samo ich przekaz a chłopacy maja świetne głosy, a fanki ich uwielbiają serio świetna atmosfera.Cały czas jednak miałam w głowie ta jedna piosenkę przez co zawsze gdy o tym myślałam smutniałam sama nie wiem czemu .
Dajcie znać czy wam się podoba !
CZYTASZ
Moja przygoda/ LEODRE DEVRIES
RomanceOpowieść jest nowa wiec nie rezygnujecie przez mała ilość rozdziałów bo dopiero zaczynam Staram się żeby nie byla jak te wszystkie inne opowiadania o tym zespole i postaram się jak najmniej cring I tez przepraszam za błędy bo pisze to szybko i nie...