Kara garajdaki eski arabaya bakıp tebessüm etti. Sürücü koltuğuna oturdu ve anahtarı kontağa takıp çevirerek çalıştırdı. Eliza kendi arabasını Kara'ya bırakmıştı. Midvale'de yaşlı çifte tek araba yeterli olacaktı. Garajdan çıktı ve Lena'lara doğru sürmeye başladı.
Kapıya geldikten sonra kornaya bastı ve beklemeye başladı. Saat 8'e geliyordu. Lena birkaç saniye sonra çıkmıştı. Kara'yı arabanın içinde görünce gülümsedi ve yanına adımladı. Kara uzanıp kapının kilidini açtı ve Lena arabaya bindi.
"İyi akşamlar Bayan Luthor. Nereye gidiyoruz?"
"Aslında pek bir fikrim yok."
"Ne büyük şanssızlık.. İlk yolcumsunuz da."
"Öyle mi?"
"Evet." Kara tebessüm etti ve arabayı çalıştırdı. "Alex antrenmandan sonra Sam'i aldı, haberin vardır."
"Evet. Duydum."
"İlerideki bir cafede Winn ile birlikte bekliyorlarmış. Onları alıp ordan karaoke bara geçeceğiz."
"Şoför sensin." Lena gülümsedi.
Kara arabayı gazladıktan sonra sohbet devam ediyordu. "Bu araba nerden çıktı?"
"Annem ve babam gitmeden önce bıraktı."
"Güzelmiş."
~~~
Kara arabayı kenara çektikten birkaç saniye sonra Winn üstü açık eski arabanın üstünden arka koltuğa atladı.
Alex ve Sam normal şekillerde kapıyı açıp arabaya bindiler. "Selam hanımlar."
"Kara, bana da mı?" Winn dikiz aynasından arkadaşına baktı. Herkes gülerken Kara arabayı çalıştırdı ve karaoke bara doğru yola çıktılar.
~~~
"Kara, Mamma Mia söyle..."
"Herkes Winn'e baktı. "Mamma Mia mı?"
"Tamam be!"
"Kara, You have more friends than you know söyle bence." Alex gülümsedi.
"Aslında bu olabilir. Ama aklımda farklı bir şarkı vardı."
"İyi ya.. Tamam. Hadi. Winn, sen?"
"She used to be mine düşündüm aslında." Winn ona el sallayan arkadaşını görünce ayaklandı. "Vazgeçtim. Darren ile birlikte söyleyeceğiz." Winn arkadaşı Darren'ı yanına çağırdı.
"Açılışı ben mi yapıyorum o zaman?" Kara rahat sandalyesinden kalktı.
Kara ufak ve buruk bir gülümseme ile sahneden indi.
"Tanrım, Kara Britney şarkılarını mükemmel söylüyor."
"Kara bu müthişti!" Sam birasıdan içti.
Keyifli bir karaoke gecesi için fazla üzücü bir şarkıydı. Alex ve Lena sessizce Kara'ya bakıyorlardı. Alex kardeşini kontrol eden bakışlar attı ve Kara "Ben iyiyim." dercesine baktı. Bakışlarıyla dertlerini anlatıyorlardı.
"Ben lavaboyu kullanıp geliyorum." Kara ayağa kalktı.
"Geç kalma! Şimdi ben çıkacağım!" Winn arkasından seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tell me it's real | Supercorp
FanficAlex Kara'nın telefonuna kafasını uzattı. "Pekala, ergen. O telefonu bırakmalısın bence." Kara fotoğraflara bakmayı kesti. "Ne?" güldü. "Ben -senin aksine- kızlardan hoşlanmıyorum, Alex." Alex bu laf üzerine kocaman bir kahkaha patlattı. Kara göz de...