3

711 103 184
                                    

"İşte burası Bay Levi"

Dışarının soğukluğuna rağmen içerinin sıcaklığı beni rahatlatırken nefesimi rahatça verdim.

Yol boyunca Helena ve Lillian ile konuşmuştuk. İkisi de Nadia bizimleyken korkmanıza veya endişelenmenize gerek yok demişti. Ama ya Nadia bizimle olmazsa?

Kendi gücümün bile yetersiz kalacağını düşünürken neden bu kadar rahatlardı?

Lillian bana doğru dönüp "şapka ve gözlüğü çıkarabilirsiniz, burada kimse sizi bulamaz veya tanımaz" dedi.

İçeri girdiğimizde Helena ve Lillian ayakkabılarını çıkardı. Evin kurallarından biri buydu.

'Nadia evin temizliğine çok dikkat eder Bay Levi. Lütfen önceki koruduğumuz adam gibi sorun çıkarmayıp kurallara uyun'

"Dediğim gibi onun laflarına maruz kalmak istemiyorsanız botlarınızı çıkarın Bay Levi. Kendinize yeni bir düşman edinmek istemezsiniz değil mi? Nadia kolayca kin tutabilen biri"

Birkaç adım ilerleyip botları çıkarmak için eğildim. Gözlükler hâlâ gözümdeyken şapkamı çıkarıp montun cebine sıkıştırdım. Botlarımı çıkarırken koşarak üzerime gelen gürültülü sesle kafamı kaldırdım.

Karşımda bir seksen boyuyla yüzünde maskeyle hayalet gibi tepeden bana bakan Nadia'yı izledim.

"Kör müsünüz? Sınırı geçtiniz!"

Nadia'nın bağırtısıyla kafamı eğip yerdeki siyah bantla çekilen sınıra baktım. Dediği gibi bu bir sınırdı ve ben geçmiştim

"Siz çabuk öldürülürsünüz, daha önünüzü göremiyorsunuz! İnanamıyorum ya, Lillian şuna bak!"

Helena kolunu öne atıp beni arkasına aldı. Öyle şaşırmıştım ki bir süre ne olduğunu anlayamamış ve arkasına geçmiştim, karşı bile çıkamadım.

"Nadia bir seferlik önemseme, kurallarını söylemedim"

Helena'nın yalanına inanmamış gibi yapıp Helena'yı kolayca ittirerek bana baktı. Kafamı kaldırıp benden aşırı uzun olan bu kadının yapacaklarını izledim.

Doksan derece eğilip kafasını kafama vururken öylece izledim.

"Nadia!''

"Kural bir, dışarının mikrobu eve getirilmez!"

Nadia geri çekilip maskesini indirirken onun kızaran suratını izledim. Ben bile bu kadar abartmıyordum temizlik işini.. bence.

Mavi gözleri koyulaşırken önce yüzüme ardından sadece yeri izledi. "Sizi sevmedim Bay Levi umarım benim için fazla zorluk çıkarmazsınız çünkü aşırı gergin olduğum dönemlerdeyim. Bir yerlerinizi kırabilirim umarım o zaman şikayette bulunmazsınız"

Ha?

"Dışarının mikrobu-"

"Tamam Nadia sorun etme, ben silerim" dedi Lillian bıkmış bir şekilde

"Hadi oradan sen ne anlarsın temizlikten?"

O ikisini orada bırakıp Helena ile birlikte büyük salona girdiğimizde etrafın düzenine ve temizliğine baktım.

"Nadia iyi temizlik yapar bu konuda bir endişeniz olmasın"

"Az önce anladım" dedim. Nadia cidden iyi temizlik yapıyordu.

"Nadia!" Lillian onu çağırırken başka bir odadan elindeki temizlik beziyle çıkıp dış kapının oraya ilerledi.

"Bu onun için bir takıntı gibi bir şey.. uğraştığı onca vakadan sonra kafasını rahatlamak ve stresini atmak için temizliğe yöneldi."

Dedektif - Levi AckermanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin