Medyadaki şarkıyla dinleyin🥺~
"Emily.."
Levi'ın acı dolu sesini duyduğum gibi gözlerimi aralayarak ona baktım.
Alnında boncuk boncuk olan ter damlalarıyla yanından kalkıp endişeyle ona baktım.
"Ne oldu.. Levi, bana bak!"
"Bacağım.. tch"
Bacağını tutarken korkuyla üzerindeki çarşafı kaldırdım.
Sargısı kanlanmıştı.. titreyen ellerimi bacağına koyarken canı acır korkusuyla geri çektim.
"Levi, ben.. ben özür dilerim. Böyle olsun istemedim"
"Bana bir doktor bulmalısın"
"Ama-"
''Ölmemi mi istiyorsun? Bacağım mikrop kaptı bu kadar acıdığına göre.. zincirleri bile açmanı istemiyorum. Sadece bana bir doktor bul"
"Tamam, tamam. Gidiyorum şimdi"
Onu öylece orada bırakıp koşar adımlarla binadan ayrıldım. Dışarı çıktığım gibi bana doğrultulmuş silahlarla dudaklarım aralandı.
"Emily Valeria elini kaldır ve teslim ol"
Nadia elleri cebinde bana yaklaşmaya başladı.
Nadia..
O, elleri cebinde bir şekilde bana yaklaşıyordu. Ölmemişti.
"Yüzündeki ifade ne öyle? Öldüğümü mü sandın?"
Hızla yan taraftaki baltaya ulaşıp onu elime aldım.
"Öldün sen.. adamlarım seni de Lillian'ı da öldürdü."
Yanımda bu balta dışında hiç silah yoktu. Tamamen hazırlıksız yakalanmıştım.
"Lillian öldü bu doğru ama ben sağ bir şekilde yanındayım. Silahları indirin, kimse bize karışmayacak. Siz Levi ile ilgilenin"
"Kimse beni geçip ona ulaşamaz"
Nadia ellerini çıkarıp bana yaklaştı. Sol eli daha sıkı sarılmıştı diğer eline göre..
''Sen silahla savaşabilirsin ama onu elinden düşürmemek için çok çaba sarf et. Seni öldürmek için geldim biliyorsun"
Baltayı hızlıca ona doğru savururken duyduğum kahkaha sesleri işimi zorlaştırıyordu.
Nadia sol bileğini baltanın sapına yaslayıp diğer elini kaldırarak karnıma yumruk attı.
Acıyla geri çekilirken sargısının üstüne kanlar bulaşmıştı.
"Sebep olduğum yara geçmemiş anlaşılan"
Baltayı tekrar kaldırarak ona doğru savurmak için kaldırdım. Amacım dikkatini dağıtmaktı ve başarılı olurken karın boşluğuna sert bir tekme attım.
Öne doğru eğilirken tüm sinirimle baltayı bacağına doğru vurdum. Bacağı yaralanırsa bana karşı koyamazdı.
Acıyla baltayı tutup ittirirken üzerindeki beyaz pantolon kana bulanmıştı.
"Çok böbürleniyordun Nadia. Gücüne o kadar eminsin ki sana zarar verdikçe oluşan yüz ifaden beni çok rahatlatıyor"
Baltayı kenara atıp saçlarından tutup aşağı çekerek diz kapağımı yüzüne geçirdim.
Saçlarındaki bileğimi sıkıca tutup tüm gücüyle sıkmaya başladı. Etki etmiyordu şu an tüm kontrol bendeydi ve ellerimin altında kıvranması beni rahatlatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dedektif - Levi Ackerman
Fanfiction𝙻𝚎𝚟𝚒 𝙰𝚌𝚔𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗 𝚇 𝚈𝚊𝚗𝚍𝚎𝚛𝚎!𝙾𝙲 Levi başında titanlar gibi bir sorun yokmuş gibi bir de kendisiyle uğraşan bir katille uğraşıyordu. İletişimde olduğu askerlerin sırayla ölmesi üzerine şüphelenen Erwin, eski arkadaşı Helena ve ekibin...