𝕰

1.7K 168 388
                                    

| 1 Ay Önce |

~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~

⚠️kan ve şiddet içerir⚠️

~

Genç kadın kolları arasında uyuyan askeri zorla sandalyeye oturtup kalın iplerle bağladı.

Nefesini kesen yüzündeki siyah maskeyi çıkarıp kolunu alnında gezdirerek boncuk boncuk akan terleri sildi.

"Ne kadar ağırsın öyle" kendi kendine konuştup derin nefesler aldıktan sonra terk edilmiş kuleden elinde bir kovayla ayrıldı.

Parmakları terden yapış yapış olan siyah saçlarına giderken yavaşça geriye doğru taradı.

"Duş almam lazım"

Kuyunun yanına geldiğinde yüzündeki gülümsemeyle kafasını eğerek ay ışığı altında gözüken cesetlere baktı.

"Sizin cesetlerinizi bulamadıkları için üzgünüm"

Islık çalarak nehirin yanına ilerledi. Hâlâ uyumayan kuşların sesi ve nehirden çıkan güzel sesi dinleyerek gözlerini kapattı.

"Her şey bittiğinde burada Levi ile mutlu olacağım"

Elindeki kovayı nehire daldırıp su dolmasını sağladı. Metal kova içine su dolmasıyla ağırlaşırken kaslı kollarıyla tutarak geri kuleye ilerlemeye başladı.

"Biraz daha ağırlık çalışmam lazım yoksa Levi'ı nasıl taşırım?"

Kendi kendine konuşmasından sonra kalbi heyecanla atarken gülümsedi.

"Onu kucağıma alma fikri.. onu bu yerden kurtardıktan sonra sonsuza dek mutlu olacağız"

Islık çalarak kuleye girdiğinde sandalyede oturan kadının bakışları ona döndü.

"S-sen.. benim ne işim var burada?"

"Agatha" dedi tehlikeli bir ses tonuyla

"Benim hayatıma bir aşk mektubu gönderdin. Gözümün önünde ona bir aşk mektubu verdin"

Sandalyede oturan kadın debelenerek kendini iplerden kurtarmaya çalıştı.

"Sen o manyaksın değil mi? Bırak beni! İm-"

Suratına psikopat bir gülüş yerleştiren kadın yanda duran bezi askerin ağzına bağlayıp sıktı.

"Daha hiçbir şey yapmadım Agatha, lütfen bağırma hem burada çok eğleneceğiz"

Dedektif - Levi AckermanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin