~
~
"Helena bir asker geldi, seni soruyor"
Elimi gözlüklerime atıp çıkararak Nadia'ya "öyle mi? Kim?" diye sordum. Normalde beni değil diğerlerini sorarlardı.
Omuzlarını 'bilmiyorum' anlamında kaldırdı.
"Bilmiyorum, asker dışarıda bana bir parşomen uzattı ama pis olduğundan dokunmak istemedim, kim bilir nerelere değmiştir"
"İyi yapmışsın Nadia, at bokuna bile değmiş olabilirdi. Neyse ki kendini kurtarabilmişsin"
Alaycıl bir şekilde söylediklerimden sonra elimdeki meyve tabağını ve dosyayı koltuğun üzerine bırakıp "ben ilgilenirim, sen şu dosyayı tamamlar mısın?" diye sordum.
Geçen hafta bitirdiğimiz vakadan sadece dosyayı tamamlayıp Komutan Nile Dawk'a teslim etmek kalmıştı.
Nadia kafasını iki yana sallayıp mutfağa doğru ilerledi. "O vakada ağır yaralandım o yüzden elimi bile sürmem o dosyaya" Onun arkasından göz devirip dış kapıya doğru ilerledim.
"Her zamanki intiharlarından biriydi Nadia"
"Ama ben buna kumar derim Helena ve ben kazandım.. her zamanki gibi"
Ayağıma terlikleri geçirip kapıda dikilen askere baktım. Üzerinde diğer askerlerden farklı olan bir üniforma vardı.
"Keşif birliği?"
Uzun zamandır onlardan birini görmemiştim ve gelenin askeri inzibattan biri olduğunu düşünmüştüm.
"Komutan Erwin Smith tarafından gönderildim"
"Erwin?"
Dudağım tek tarafa doğru kıvrıldı. "Evrak hazırlama olayı falan mı yine?"
"Daha ciddi, sizi bir olay yüzünden çağırıyor. Detayları onunla birlikte konuşacakmışsınız"
Elindeki parşomeni alıp kafamı salladım.
"Tam olarak nasıl bir olay asker?"
"Onbaşıya dadanan bir şeytan var dedektif White ve sizin çözeceğinizden emin"
Asker arkasını dönüp atına binerek buradan uzaklaşırken kapıyı kapatıp içeriye ilerledim.
"Nadia, Lillian salona gelin"
Lillian odasından kafasını uzatıp buraya baktı aynı şeyi Nadia mutfak kapısından yaptı.
"Hiç keşif birliği ile çalışmış mıydınız?"
"Duvarların dışına çıkan aptal sürüleriyle mi? Hayır, bu kadar aptal değilim" dedi Nadia
Ellerini üzerindeki pijamanın cebine koyup ağır ağır yürüyerek yanıma yaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dedektif - Levi Ackerman
Fanfiction𝙻𝚎𝚟𝚒 𝙰𝚌𝚔𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗 𝚇 𝚈𝚊𝚗𝚍𝚎𝚛𝚎!𝙾𝙲 Levi başında titanlar gibi bir sorun yokmuş gibi bir de kendisiyle uğraşan bir katille uğraşıyordu. İletişimde olduğu askerlerin sırayla ölmesi üzerine şüphelenen Erwin, eski arkadaşı Helena ve ekibin...