5

492 80 160
                                    

"Biri elini sıktı ve sen hiçbir şey yapmadan bekledin mi?"

Nadia elindeki merhemle salona gelirken kafamı Lillian ve Levi'a çevirdim. Lillian onun rahat olması için her akşam santranç oynuyor ve her defasında Levi'ı yeniyordu. En azından Levi'a yenil..

"Ben yendim! Bu oyunda beni yenebilecek biri çıkar mı sizce?"

Nadia yanıma oturup elime baktı. "Elin temiz değil mi?"

"Temiz"

Elimi ellerinin arasına alıp soğuk merhemi elimin üzerinde gezdirerek masaj yapmaya başladı.

"Yanınızdan ayrılmayacağım, kim demiştin? Bir araştırayım"

"Emily Valeria"

Nadia gözlerini irice açtı. "Gözlerinin yarısını sonunda görebildim Nadia"

"Bir soylu burada mı? Neden?"

Valeria çok tanınan, güçlü bir aileydi.

Elimi bıraktığında "Levi'ı ziyarete gelmiş" dedim.

Nadia merhemi alıp yanımdan uzaklaşırken Lillian yine "ben kazandım" diye bağırdı.

"Tch, hile yapıyorsun!"

Levi'ın sonunda normal bir şekilde vakit geçirmesi beni gülümsetti. Tedirgindi, uyuyamıyordu, uyusa da birkaç saate geri kalkıyordu.

Kapının tıklatılışı ile oturduğum yerden kalktım.

"Erwin'in tıklatışına benziyor"

Dış kapıyı açtığımda gözüken üçlüyle kapıyı iyice açıp içeriyi gösterdim.

"Burnuma ilaç kokusu geliyor"

Botlarını çıkarıp içeriye girdiklerinde salonda oturan Levi onlara kısa bir bakış attı.

"Lillian.. Erwin'e karşı kazanır mısın?"

Lillian elini göğsüne koyup "tabiki de" dedi.
Levi az önce kalktığı yeri eliyle Erwin'e gösterdi.

"Huzurlu gözüküyor" dedi Hange

"Lillian rahat hissetmesi için elinden geleni yapıyor"

"Evet, Lil vaktini benden çok bu bücüre harcıyor"

"Nadia!"

Levi'ın delici bakışları Nadia'yı bulurken Nadia alayla sırıttı.

"On sekiz yaşında bir bücürün-"

"Yirmi beş yaşındayım!" diye homurdandı Levi.

Nadia hep dalga geçerdi aslında haklıydı, Levi yaşından çok genç gözüküyordu.

Lillian bile onunla yaşıt olmaya şaşırmış ve ona "yirmilerinin başında sanmıştım seni" demişti.

Levi en çok yaşımızı öğrenince şaşırmıştı. Nadia'yı kızdırmak için "kırklarında gibi gözüküyorsun" demişti.

Nadia ve Levi'ın ilişkisi komikti, Nadia onu umursamıyorum desede hiç biriyle bu kadar tartışma içerisine girmemiş ve gülümsememişti.

Nedenini sorguladığımızda "o bücür diğerlerinden daha temiz çıktı" demişti.
Açıkçası Levi'ı kardeşi gibi gördüğüne eminim ve yine eminim ki ikisi çok iyi arkadaş olacak.

Bir ara temizlik gününde Nadia ve Levi evi temizlerken kendileriyle yarışmıştı. Çamaşır suyu kokusundan başımız ağrırken onlar etkilenmeden temizliğe devam etmişti.

"Helena eline ne oldu?"

Bakışlarım elime gitti. "Sizden birinin dosyasını isteyeceğim"

Erwin kafasını santrançtan ayırıp bana çevirirken Lillian o sıra taşların yerini değiştirmişti. Lillian zeki olsa bile Erwin onu kesinlikle zorlardı.

Dedektif - Levi AckermanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin