| 2,5 ay önce |
"Sizlere bir şey söylemem lazım"
Kardeşim Fleur büyük bir gülümsemeyle bizlere bakarken ona gülümseyip arkama yaslandım. Onun mutlu olması beni rahatlatıyordu.
"Ben evlenmeye karar verdim"
Gözlerimi irice açıp ona baktım. Ne zaman biriyle tanıştı ve ne zaman evlenme kararı aldılar?
"Ah, öyle mi? Hangi soylu aile?"
"Adams"
Donduğumu hissettim.
Adams ailesinde sadece bir erkek vardı ve o da benim sevgilimdi.
Fleur bana bakıp alayla gülümsedi. O yeşil gözleri büyük bir parıltıyla bana bakıyordu.
"S-sen... sen ne dediğinin farkında mısın Fleur?!"
"Sesini yükseltme ve otur oturduğun yere Emily!"
Kapı çaldığı sırada babam bana bakıp "git ve kapıyı aç" dedi.
Dolu gözlerle onlara bakarken hızlı bir şekilde kapıyı açıp gelene baktım.
"Matt.."
Kalbim cidden kırılmıştı, Matt beni umursamayıp içeri girdi. Üzerindeki ceketi çıkarıp elime bırakarak salona doğru ilerledi.
Ellerim arasındaki ceketi sinirle sıkıp yere fırlatıp ayakkabımla ezdim.
Salona doğru yürürken yüzüm sinirden kıpkırmızı olmuştu. Ellerim kaşınıyordu ve ben buradaki herkesi öldürmek istiyordum!
"Burada neler oluyor böyle?!"
Bağırışım hepsinin bana dönmesine sebep oldu.
"Matt benim sevgilimdi ve-"
Fleur ve Matt kahkaha atarken elimi alnıma atarak onlara baktım.
"Matt benimle evlenecek Emily"
"Onu benden çalıyorsun!"
"Emily odana git" annemin sesi odada yankılanırken odama doğru yürüyüp kapıyı sinirle kapattım.
"Burada duramam"
Dolabımı açıp bir bavula eşyalarımı doldurdum.
"Rose duvarında Sissy ile kalacağım"
Bavulu hızlıca doldurup en köşede biriktirdiğim paraya baktım.
"Bu bana yeterli olur ve Valeria soyadını kullanarak çabucak Sina'dan ayrılabilirim"
~
|Günümüz|
"Anne!" dedim heyecanlı bir şekilde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dedektif - Levi Ackerman
Fanfiction𝙻𝚎𝚟𝚒 𝙰𝚌𝚔𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗 𝚇 𝚈𝚊𝚗𝚍𝚎𝚛𝚎!𝙾𝙲 Levi başında titanlar gibi bir sorun yokmuş gibi bir de kendisiyle uğraşan bir katille uğraşıyordu. İletişimde olduğu askerlerin sırayla ölmesi üzerine şüphelenen Erwin, eski arkadaşı Helena ve ekibin...