8

471 80 190
                                    

"Günaydın"

Nadia koltukta uyuklayan ikiliye söylediklerinden sonra yamuk bir gülüş yerleşti yüzüne

Levi bir kolunu Helena'nın bacaklarına sarmış diğer kolu koltuktan aşağı sarkmıştı. Helena ise bir eli Levi'ın sırtında diğer eli Levi'ın saçlarında ve kafası öne eğik bir şekilde uyuyordu.

"Nadia" Lillian'ın sesiyle ona döndüğünde Lillian ona mutfağı işaret etti.

Nadia arkasından onu takip edip mutfağa girdiğinde Lillian kapıyı kapatıp tezgaha yaklaştı.

"Helena ve ben Emily Valeria'dan şüpheleniyoruz" dedi sessizce

Nadia kaşlarını çatıp ona bakınca "gitmene gerek yok.. o olduğundan eminiz. Bile bile gitmen-"

"Lil, İyi olacağım neden ondan şüpheleniyorsunuz?"

"Hiç Sina duvarına gitmemiş Nadia.. yani cinayetler başlamadan iki hafta önce geldi ve bu zamana kadar Rose duvarındaymış. Sina duvarına ise dört gün önce gitmiş ve gittiği gün de ailesi öldürüldü"

"Bu çok şüpheli.. saçları siyah mı?"

"Helena siyah saçlı olduğunu söyledi ve çenesinin biraz altına geldiğini"

Nadia dolaba yaklaşıp "Emma'nın üzerinde çıkan saç teli de o kadardı.. neyse, kahvaltıyı hazırlayalım sonra onları uyandırırız" dedi.

"Nadia senin için endişeleniyorum. Gitmeni istemiyorum"

"Gücümden mi şüphe duyuyorsun Lil?"

Lillian parmağını kaldırıp Nadia'nın sol karın boşluğunu işaret etti.

"Ondan şüphe duyuyorum"

Mutfak kapısı açıldığında Helena'nın yorgun bakışlarıyla karşılaştılar.

"Saralım.. defalarca kez o dikişlerin üstünü saralım. Valeria senin yaralı olduğunu biliyor.. bu onun için bir açık olacak"

"Ha?"

"Dün kütüphanede sadece üçümüz vardık ve ben bilerek söyledim.. bir açık olması için"

Nadia elini kaldırıp Helena'nın kafasına koyup iki kez hafif bir şekilde vurdu.

"Dahice, eğer oraya gittiğimde ilk atağı karın boşluğuma olursa o olduğu kesinleşir"

Helena kafasını eğip bir süre yansımasının gözüktüğü fayansı inceledi.

"Endişeleniyorum"

Pff Nadia'nın dudaklarından kaçan kıkırtıyla şaşkınca ona baktılar.

"Güçlüyüm.. endişelenmenize gerek yok"

"Bir kere başladık.. yeterince ilerledik ve durmamalıyız. Valeria olduğundan eminiz ama yine de bunu yapmaya değer mi?"

Nadia kollarını kaldırıp ikisini kendine çekerken Lillian neredeyse onun boyuna eşit olduğundan pek sorun etmedi ama Helena diğerlerine göre daha kısa olduğundan hafif dengesi bozulmuştu.

"Sağ bir şekilde geleceğim hatta orada onu görürsem ki kesin göreceğim.. onunla oyun oynamak istiyorum"

"İntihar resmen"

Nadia onlardan ayrılıp masayı kurmaya devam etti.

"O bücürü çağır"

Helena ikisini mutfakta bırakıp salona geldiğinde Levi'ın rahat bir şekilde uyuduğunu gördü.

Dün kendisi de rahat bir şekilde uyumuştu.

"Levi"

Koltuğa doğru eğilip elini Levi'ın saçlarına koyup birkaç tutamla oynadı.

Dedektif - Levi AckermanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin