7

598 76 455
                                    

"Neden geri dönüyoruz Helena? Neler oluyor?"

Levi'ın sorduğu soruyla Helena kendisine kısa bir bakış attı.

"Şüphelendiğim birisi vardı ve tamamen anlamak için Sina'ya gidiyorum. Bu vaka yarın Nadia'nın güneye gitmesiyle tamamen kapanacak"

"Sina duvarına mı? Ama-"

Levi onun neden bir anda gittiğine ve neden soğuk ter akıttığına anlam veremedi.

Ofisine geldiklerinde konuşmamıştı sadece geri dönmeleri gerektiğini söylemişti.

Nadia'nın yüz ifadesi pek bir şey belli etmesede o ciddi anlamda korkuyordu. Helena ona bir şey söylememişti ama bakışlarındaki korkuyu fark etmişti.

"Akşam olmadan döneceğim Levi ve Lillian'ı da getireceğim"

Evin önüne geldiklerinde Levi cebinden hızlıca anahtarını çıkardı. Kapı kulpuna dokunacağı sırada Nadia onun bileğini sıkıca tuttu.

"Nadia?"

Erwin, Hange ve Mike'ı kapı görüşünden çekip kapı kulpuna dokundu.

Tam yukarı bakan kapı kulpunu eğip yutkundu.

"Evden en son ben çıktım ve çıkmadan önce böyle bıraktığıma eminim"

"Ne fark eder?"

"Çok şey fark eder"

Helena Levi'ı geriye çekerken Nadia anahtarı takıp kapının kilidini açtı.

Nadia ellerini cebine koyup dikkatli bir şekilde içeri girdi. Gördüğü manzara alnındaki damarların belli olacak şekilde sinirlenmesine sebep oldu.

"Eve girmiş ve benim evime kan bulaştırmış"

Nadia'nın gördüğü manzara elinin titremesine sebep olurken üstüne Helena ayakkabılarıyla içeri girmesi çığlık atmasına sebep oldu.

"Helena!"

Helena duvarda kanla yazılan 'uzak durun' yazısına göz devirdi.

"Levi.. ben gelmeden Nadia'nın peşinden ayrılma olur mu? Zaten tüm gün temizlikle uğraşırsınız ama lütfen onun yanından ayrılma" dedi

"Helena neler oluyor?"

Erwin'in sorusuyla Helena koltuğu kaldırıp içinden bir çanta çıkardı.

"Ben.. kumar üstüne tehlikeli bir kumar oynamak zorunda kalabilirim Erwin"

"Burası temiz, kimse yok evde" Mike ve Hange de botlarıyla içeri girerken Nadia yol ortasında titreyen elleriyle etrafı inceliyordu.

"Duvarlar kanlı, kirli ayakkabılarla içeri girildi.. ortalık dağınık"

Sürekli olarak mırıldanması ve yanında destekçisi Lillian'ın olmaması kendini daha da kötü hissetmesine sebep olmuştu.

"Biri ile konuşup geleceğim. Eğer şüphelendiğim kişide haklıysam bu dava birkaç güne kapanır"

Levi çoktan bir kovaya su doldurup salona gelirken yanında çamaşır suları ve deterjanları eksik etmemişti.

Dedektif - Levi AckermanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin