| 2 Ay Önce |"Merhaba Hanımefendi, acaba Sissy Addison buralarda mı?"
Elizabeth karşısındaki kadını bir süre inceledi. Bakımlı ve oldukça şık gözükmesi bir anlığına göslerini kamaştırdı. Yeşil gözleri öyle güzel parlıyordu ki bu Elizabeth'in bir anlığına yutkunmasına sebep oldu.
"Sissy, Mike-san'ın teçhizat eğitiminde bir süre sonra gelir"
"Anladım, ben burada onu beklerim o zaman"
Kafeterya olduğunu düşündüğü yere ilerleyip bir sandalyeye oturarak Sissy'i bekledi. Onu görüp geri gitmesi pek bir şeyleri değiştirmezdi ama onu görmek istiyordu.
Sırf onun için Sina'dan ayrılıp buraya gelmişti, kafa dinlemeye ihtiyacı vardı.
Aklına ailesi ile olan konuşması gelirken gözleri doldu. Yakın zamanda kardeşi Fleur sevdiği adamı ondan resmen çalmış ve öylece kalmıştı. İstemediği bir soyluyla evlendiğini düşündü, bu yıllarını mutsuz bir şekilde geçirmek demekti.
Kendini tutamayıp hıçkırarak ağlarken saçlarına bir el kondu.
"Neden ağlıyorsun velet?"
Ellerini gözlerinde gezdirip kafasını kaldırarak yanındaki adama baktı.
Yeşil gözleri çok güzel gözüktüğüne emin olduğu mavi gözlere değerken yutkundu.
"Arkadaşımı bekliyordum.."
Karşısındaki adam şaşırarak "arkadaşını beklediğinden mi ağlıyorsun?" diye sordu.
Kafasını salladı ve gözlerinden birer gözyaşı daha düştü.
Adamın elini cebine götürdüğünü görürken bir süre bekledi.
"Al" kendisine uzatılan mendili alıp gözlerini sildi.
"Asker değilsin dimi? Burada ne arıyorsun?"
"Arkadaşımı bekliyorum demiştim"
Ardından elini uzatıp "ben Valeria" dedi soyadını söyleyerek.
"Soylu bir ailenin kızı burada ne arıyor?" Uzattığı eli tutup "Levi" dedi.
"Levi? Neden soyadını söylemedin? Ben sana soyadımı söyledim"
"Tch, soyadım yok"
Valeria gözlerini irileştirdi, Sina'dan ayrılmadığı için böyle şeylerin olduğunu bilmiyordu.
"Üzgünüm bayım ama böyle bir şey mümkün mü?"
Levi kendisine nazikçe konuşulmasıyla kaşlarını kaldırdı.
'Nazik, saygılı ve temiz bir velet'
"Evet"
Valeria mavi gözleri dikkatle incelerken kızardığını hissetti. Karşısındaki adamın parladığını düşündü.
"Ş-şey buraya daha sık gelebilir miyim?" diye sordu.
"Tch, ne bileyim? Gelme dersem gelmeyecek misin?"
"Ah, şey.. sanırım hayır.. uhm" Valeria kekelerken elini yüzüne götürdü.
Annesinin bu durumu görürse ne diyeceğini düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dedektif - Levi Ackerman
Fanfiction𝙻𝚎𝚟𝚒 𝙰𝚌𝚔𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗 𝚇 𝚈𝚊𝚗𝚍𝚎𝚛𝚎!𝙾𝙲 Levi başında titanlar gibi bir sorun yokmuş gibi bir de kendisiyle uğraşan bir katille uğraşıyordu. İletişimde olduğu askerlerin sırayla ölmesi üzerine şüphelenen Erwin, eski arkadaşı Helena ve ekibin...