~
"Buralar temiz değil.. hastaları bu sedyelere mi yatırıyorlar? Mikrop kaparak ölecekler"
Nadia'nın sürekli söylenmesi Lillian'ı hafiften gülümsetti.
"Hange bizi tek başımıza bırakıp Erwin ve Mike'ın yanına gitti. Döndükten sonra askerler Valeria'yı yakalar birkaç haftaya sen de taburcu olursun"
Lillian penceredeki bakışlarını Nadia'ya çevirdi.
"Bana bakar mısın artık Nadia? Yüzüme bak"
Nadia açıkta kalan tek gözüyle ona baktı. Lillian onun yanına gelip otururken elini onun saçlarına götürdü.
"Beyaz saçların kan içinde Nadia.. Hastaneden ayrıldıktan sonra sana banyo yaptıracağım"
Nadia gözünü ondan ayırıp kapıya çevirdi.
"Elim iyileşirmiş ama gözüm iyileşmeyecek"
"Sorun etme.. yine de tek bir gözün sağlam"
"Bu halimle bile beni sevecek misin?"
Nadia'nın gergince sorduğu sorudan sonra Lillian bir süre kalakaldı. Bu hiç Nadia'nın soracağı bir soruya benzemiyordu.
"Seni her halinle severim Nadia.. buraya kadar artık emekli oluyoruz daha sonra seninle evleneceğim"
Nadia gülümseyip ona bakarken karnındaki sızıya rağmen sırtını yatak başlığından kaldırdı.
"Dikişlerine dikkat et bir daha patlamasın"
"Buradan ayrıldığımda ilk iş Valeria'yı dövmek ardından hastaneye kapatılışını en ön sıradan izlemek. Sonra odamda sakladığım nişan yüzüğünü sana takarak evlenme teklifi etmek"
Lillian gülümseyip hafif bir şekilde onun omzuna vurdu.
"Aptal, planlarını neden söylüyorsun? Ayrıca yüzük mü aldın? Benden sakladın bir de"
Nadia omuz silkip ona bakarken Nadia aydınlanan havaya baktı.
"Helena gelirdi normalde hemde Levi ile birlikte"
Lillian düşüncelere daldı. En mantıklı olasılığı ona söyledi. "Levi duygusal çöküş yaşıyordur o da onun yanındadır"
Nadia kafasını salladı. "Bir tatil bizlere iyi gelecek. Helena'nın Sina'daki evi tatil için güzel bir yer"
Daha sonra yüzü buruşurken Lillian nedenini anlasa da sorunun ne olduğunu sordu.
"Orası pislik içindedir.. iyi bir temizliğe ihtiyacı var ve neyse ki siz iki bok böceğine nazaran iyi bir temizlik aşığı arkadaşım oldu"
Lillian kahkaha atıp "Levi'ı sonunda arkadaş olarak görebilmen güzel.. bizden başka kimseyle yakın değildin" dedi.
"Bana benziyor.. dış görünüş olarak değil tabiki ama huy olarak çok benziyoruz ayrıca en büyük ortak noktamız ikimizde temizliği seviyoruz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dedektif - Levi Ackerman
Fanfiction𝙻𝚎𝚟𝚒 𝙰𝚌𝚔𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗 𝚇 𝚈𝚊𝚗𝚍𝚎𝚛𝚎!𝙾𝙲 Levi başında titanlar gibi bir sorun yokmuş gibi bir de kendisiyle uğraşan bir katille uğraşıyordu. İletişimde olduğu askerlerin sırayla ölmesi üzerine şüphelenen Erwin, eski arkadaşı Helena ve ekibin...