Év: 22
Május 2Felnéztem, hogy lássam Namjoon hyungot a konténer előtt.
Kinyitotta az ajtót és bement, majd összeszedte a ruhakupacokat a földről és magára terítette, mint egy takarót.
Az ajtó bezárult.Hideg volt. Reszketni kezdtem.
Sírni akartam. Nagyon.
De annyira se volt erőm, hogy azt megtegyem.Odamentem az ajtóhoz és kinyitottam, amit megláttam az Yoongi hyung volt, aki az ágy tetején állt, egy papír volt nála ami égett.
A düh elárasztott ahogy felfogtam mit is látok.Nem vagyok az a fajta ember aki jól beszél ilyen fajta szituációkban.
Kimutatni az érzéseimet és meggyőzőnek lenni, mind a kettő kínos volt számomra.A könnyeim kezdtek összegyűlni miközben köhögtem.
A szoba tele volt füsttel.
A papírt már elnyelte a tűz.
Már nagyon nehéz volt beszélni.Végre, miközben átrohantam a tűzön Yoongihoz, a szavak kiáltva hagyták el a számat:
- Azt mondtad együtt fogunk elmenni a tengerhez!-
- Hé, rosszat álmodtál, vagy mi? - Namjoon erősen rázta a vállamat miközben kinyitottam a szemem. - Miért viselkedsz így?
Megkönnyebbültem.
Hyung az egyik kezét a vállamra tette és finoman megszorította.
- Jungkook-ah, lázad van.Ahogy megemlítette, én is éreztem, hogy a szám különösen meleg volt.
De a számon kívül, minden más nagyon hidegnek tűnt.
A torkom fájt, a fejem pedig szörnyen lüktetett a fejfájástól.- Aludj még egy kicsit és később beszélünk. - Namjoon hyung gyógyszert adott, hogy csillapítsa a fájdalmamat.
Alig tudtam lenyelni.Mielőtt elment volna, beszédre kényszerítettem magam, a torkom még jobban fájt miközben a fejem még jobban lüktetett.
- Majd egyszer én is lehetek olyan rendes felnőtt, mint te, hyung?Namjoon csak rám nézett, nem adott más választ, csak hallgatást.
ESTÁS LEYENDO
BTS - Love Yourself - TEAR - Note Magyar Fordítás
Misterio / SuspensoA BTS - Love Yourslef - tear albummal megjelent Note-ok fordításait olvashatjátok ebben a könyvben időrendi sorrendbe rakva. Az itt leírtak nem valós események, csupán fikció!