Év: 22
Május 19Nem tehettem mást, mint visszamenni az arborétumba. Be kellene fejeznem azt, hogy úgy teszek mintha nem emlékeznék, hogy mi is történt ott.
Rejtőzés a kórházban.
Rohamok.
Nem mehet így tovább.Hogy ennek vége legyen, vissza kell mennem oda.
A szívem menne.
Viszont ahányszor elindultam, sosem volt erőm felszállni a buszra.De ma volt az a nap.
Végre visszamentem.-
Yoongi ült le mellém.
Már a buszmegállóban voltam, három buszt is végignéztem, ahogy megáll és elmegy mire felszálltam én is egyre.- Miért jöttél? - kérdeztem és lehajtottam a fejem.
A talpamat szorosan a padlóhoz nyomtam.- Nem volt más dolgom. Mondjuk azt, hogy unatkoztam. - vonta meg a vállát - Hé, miért ülsz így? Úgy nézel ki mint aki sajnáltatja magát.
Nem volt elég bátorságom.
Jól akartam lenni.
Úgy akartam tenni, mintha minden rendben lenne.
Úgy akartam tenni, mintha most már tudnék valamit.
Azt akartam, hogy úgy nézzek ki, mint aki meg tud birkózni ilyen súlyos dolgokkal.De féltem.
Féltem, hogy mit fogok ott találni.
Vajon meg tudok vele birkózni?
Vajon rohamom lesz vagy sem?Mindettől féltem.
És semmit sem tudtam tenni ellene.Yoongi hyung úgy nézett ki, mintha őt semmi sem zavarná a világon.
Ahogy egymás mellett ültünk, végig az úton, az időjárásról és hasonló apró dolgokról beszélt, bár próbált nagyobb témába is belefogni.Jó idő volt.
Túlságosan aggódtam, hogy ezt észrevegyem azelőtt, hogy Yoongi mondta volna.Az ég szép kék volt.
Egy meleg szellő kísért ahogy megláttam az arborétum bejáratát.A busz megállt, az ajtó kinyílt és a sofőr várakozóan nézett rám.
Hirtelen megkérdeztem:
- Hyung, nem jönnél velem?
VOCÊ ESTÁ LENDO
BTS - Love Yourself - TEAR - Note Magyar Fordítás
Mistério / SuspenseA BTS - Love Yourslef - tear albummal megjelent Note-ok fordításait olvashatjátok ebben a könyvben időrendi sorrendbe rakva. Az itt leírtak nem valós események, csupán fikció!