Hoseok - 4/4

25 7 0
                                    

Év: 22
Július 4

Miközben ők a sürgősségi ellátást alkalmazták, én kisétáltam a folyosóra.
Annak ellenére, hogy már eléggé későre járt az idő, sok ember volt a kórházban, akik fel-le jártak a folyosókon.

Víz csepegett a hajamról és teljesen el voltam ázva az esőtől és a verejtéktől.
Ahogy a kezemmel felborzoltam a hajam, hogy egy kicsit lerázzam róla a vizet, leejtettem a gyerek táskáját.

Érmék, tollak és zsebkendők szóródtak szét a padlón.
Mindennek a közepén egy repülőjegy volt.
Felvettem és alaposabban megnéztem.

- Jung Hoseok? - hívott az orvos.
Felnéztem és láttam, hogy a gyerek kisétál az orvos mögül.
- A barátod rendben van. Egy enyhe sokkja volt. Ettől eltekintve, egész jól van.

- Egy kicsit fájt. - mondta és elvette tőlem a táskáját.

Észrevette, hogy a repülőjegye félig kilóg a táskájából.
Gyorsan megfordítottam a táskát miközben odaadtam neki, nem törődve a tekintetével.

Ahogy elértünk a kijárathoz, észrevettem, hogy az eső még mindig ömlött odakint.
Egymás mellett álltunk az ajtó előtt és néztük az esőt.

- Hoseok-ah - szólt Jimin mikor már épp menni akartam.

Mikor visszafordultam hozzá, úgy nézett ki mint aki kétségbeesetten mondani akar valamit.

- Várj meg itt és ne felejtsd el amit mondani akarsz.
Megyek és gyorsan veszek egy esernyőt. - gyorsan kimentem anélkül, hogy bármi mást mondtam volna, átmentem egy kis sarki boltba, hogy vegyek egyet.

Tudtam, hogy mostanában az a gyerek, Jimin, elment egy meghallgatásra egy nemzetközi tánccsapathoz.

Megvette a repülőjegyet.
Bevették.

Nem akarom hallani, hogy mit akar mondani.
Nincs elég bátorságom, hogy boldogan gratuláljak neki.

BTS - Love Yourself - TEAR - Note Magyar FordításDonde viven las historias. Descúbrelo ahora