Év: 22
Július 17Úgy éreztem, hogy az oldalam mindjárt szétszakad a fájdalomtól.
Csorgott rólam a verejték.A rejtekhely.
A vasútnál.
A sarki bolt mögött.
A felüljáró alatt.
Minden helyet bejártam, de nem találtam meg a gyereket.Elfutottam a buszmegállóig és ott vártam, de ott sem találtam. Az emberek óvatosan néztek rám.
Mi történt?Nem ígértük meg egymásnak, hogy találkozunk ma, de akkor is furcsa volt, hogy sehol sem találtam a gyereket.
Mindig felbukkant valahol és körülöttem volt.
Mondtam neki, hogy idegesítő, hogy követ, de hiába.
Minden helyet megnéztem ahol voltam a gyerekkel, de nem jártam sikerrel.Megálltam amikor elértem ahhoz a falhoz ahol az első közös graffitinket csináltuk.
Egy nagy piros X borította az alkotásunkat.
Nem tudtam mit szóljak.
Lehetetlen, hogy egy járókelő meg tudja mondani, hogy ki rajzolta ezt a nagy X-et.
Egyszerű volt.
Átlagos.De tudom, hogy ő volt.
Ő lehetett az egyetlen, aki ilyet tesz.A rajznak történetei voltak, képekben bemutatva, egymásra helyezve.
Mondhatnám, hogy szimbolikus.Nevettek azon a napon mikor a síneken feküdtem és beütöttem a fejem.
Segítettek miután elestem.
A kifejezés az arcukon mikor elloptam a kenyerüket, hogy elkergessem az éhemet.
Ahogy az arckifejezésük elhomályosodott mikor családi portré üzletek mellett haladtunk el.
Ahogy a szemük követte az elhaladó diákokat.- Ha a dolgok nehézzé válnak, ne szenvedj csendben. Mondd el. - ezt mondtam neki miközben a falat festettük.
Az X most elutasította minden közös emlékünket.
Mintha az X azt mondaná, hogy a dolgok amiket átéltünk most már hamisak.
Úgy éreztem, mintha azt mondaná, hogy minden egy hazugság volt.A dühtől összeszorítottam az öklöm.
Miért?
Természetesen, most nem volt válasz a kérdésemre.Elsétáltam a faltól.
Az emlékeinktől.
Az életünktől.Most egyedül voltam.
Ő is egyedül volt.
Újra mindketten egyedül lettünk.
ESTÁS LEYENDO
BTS - Love Yourself - TEAR - Note Magyar Fordítás
Misterio / SuspensoA BTS - Love Yourslef - tear albummal megjelent Note-ok fordításait olvashatjátok ebben a könyvben időrendi sorrendbe rakva. Az itt leírtak nem valós események, csupán fikció!