-Imi pare rau doamna pentru reactia mea , doar ca mi se pare ciudat , nu am mai intalnit o asemenea poveste de acest fel sa spun reala .
-Poti sa te documentezi si singura daca doresti draga mea , in ziua de astazi toate informatiile de care ai nevoie le gasesti pe internet .
-Da.. * Imi indrept privirea intr-un punct undeva in podea *
In sfarsit , a venit mama cu 2 cafele si un suc pentru mine , nu stiu de ce i-a luat atat.
-Eu ma duc sus mama , mai am de invatat . (defapt nu mai aveam nici un interes sa stau acolo ) , scuzati-ma .Ma ridic si plec in camera . Voi face cum a spus ea am sa caut singura ..Totusi mie tot mi se pare o prostie .
Am cautat pe mai multe pagini si da , intr-adevar am gasit acelasi lucru ce mi l-a spus ea , poate chiar a fost o persoana care a facut astfel de lucruri , dar sunt sigura ca politia si-a facut treaba si l-a arestat .Dupa cateva ore mi-am facut aparitia in bucatarie , mi se facuse foame .
-Draga mea , de ce ai plecat asa repede ? Adica sunt convinsa ca nu ai invatat. *Mama se intoarce cu mainile in sold *
-Pai ... Ti-a mai spus ceva ? *Ma uit confuza *
-Nu , nimic interesant , am vorbit despre munca , despre acest loc ...
-Nu e intreaga la minte ... *Spun eu amuzata*
-Hei , nu spune asta pare o femeie serioasa , ce ti-a zis asa de rau incat sa tragi concluzia asta ? Spune mama serioasa.
-Mama , mi-a spus ca un asa-zis "demon al noptii"rapeste fete si dupa cred ca le omoara , sau asa ceva , pentru ca dispar in mod misterios si nu se mai intorc vreodata .
*Mama bufneste in ras *.
-Poate s-a intamplat asta , dar ori cum eu nu am auzit nimic de genul .
-Stiu , nici eu , dar m-am informat de pe internet si am gasit acelasi lucru , doar ca s-a intamplat acum 3 ani ..
-3 ani ? *Zice mama amuzata * : Cred ca l-a prins politia de mult .
-Exact! Asa am spus si eu .
Zilele au trecut foarte repede , eu care credeam ca vor trece greu avand in vedere ca sunt noua , dar se pare ca m-am trezit in ziua de vineri si orele erau pe terminate ...Stand in banca plictisita ,Jannifer ma intreaba :
-Linds , avand in vedere ca e vineri , ai vrea sa ne plimbam ? Sa-ti mai arat una , alta . *Imi zambeste. *
-Sigur , mi-ar face placere . *zambesc inapoi*
Dupa terminarea orelor , nu am mers acasa sa imi las lucrurile , am pornit direct cu Janni sa ne plimbam . Ne-am luat amandoua cate un suc si la un moment dat se facuse liniste , eu am venit cu ideea de a povesti intamplari din vremea cand eram mult mai micute .Am inceput eu prima , nu prea mi s-au intamplat multe lucruri amuzante , eu de mica nu prea eram in relatii prea bune cu copii , stateam toata ziua in casa si invatam sau ma documentam despre diferite lucruri..Da , si nici prieten nu am avut si uite ca am 17 ani , amuzant . Nu i-am spus asta lui Janni pentru ca stiam ca v-a rade asa ca i-am spus doar una singura , dupa care a inceput ea , a avut o groaza de intamplari foarte amuzante , a avut o viata mai frumoasa decat a mea ..
"Draga jurnalule , astazi in ciuda faptului ca stau doar in intuneric , in camera mea , am hotarat sa ies pe afara , ma plictiseam numai in casa , a trecut foarte mult timp de cand nu am mai iesit . Ma plimbam pe strazile inguste exact cand se lasa intunericul , iubesc noaptea , singurul lucru dezgustator e faptul ca erau o groaza de cupluri ce se lingeau , âh , cand ii vad cat sunt de fericiti ... Am auzit doua fete vorbind in spatele meu , la care una a inceput sa rada , am tresarit putin dar , instinctiv m-am intors cu mana pe inima (totusi nu stiu de ce am facut asta) si o priveam , am putut sa ii observ trasaturile fetei si parul ei blond , ce frumoasa era , doar o copila , mai mult de 16 sau 17 ani nu avea , inima a inceput sa-mi bata , nu mi-am putut lua ochii de la ea , cand a trecut in lumina felinarului , am vazut-o si mai bine , ea e , este cea pe care o caut de o groaza de timp si chiar simt asta , ea ma v-a ajuta . Cand a trecut pe langa mine , s-a oprit din ras si am observat ca a inceput sa fie tensionata , parca ii era teama , nu vreau asta ..Oricum ea ma v-a ajuta si cand voi simti momentul potrivit , am sa o iau la mine ...."
Dupa ce a inceput Jannifer sa imi povesteasca intamplariile ei , mie mi s-au parut foarte amuzante dar ei nu prea i se pare amuzant , mai mult jenant , cand mi-a spus-o pe ultima am inceput sa rad cu atata pofta , cred ca a fost putin prea tare , deoarece am vazut un baiat care avea o gluga pe cap , s-a intors cu mana pe inima si se uita foarte insistent la mine , am luat-o fiind o sperietura , nu stiu dar cand am ajuns in drept cu el purta o masca , o masca cu un craniu . Dupa ce am trecut de el , 2 metri mai in fata m-am intors dar , nu mai era acolo ..
-S-a intamplat ceva Lindsay ? *Ma intreaba Janni observandu-mi starea *
-Tu l-ai vazut ? *Intreb speriata *
-Pe cine ? *Intreaba la randul ei confuza *
-Pe tipul ala . . *Spun in soapta *
-Esti obosita draga mea ,ai inceput sa vezi oameni *Rade * . Hai sa te duc acasa .
-Dar nu mi s-a parut , tu chiar nu ai vazut ? *Intreb speriata *
-Gata *imi face semn sa tac * a fost o saptamana grea , inteleg .
.Asta , a fost foarte ciudat ,mi-a fost frica , foarte frica ...M-a dus Jennifer pana acasa cred ca , a observat cat de tensionata eram . Am ajuns acasa , am imbratisat-o si am fugit in casa , se pare ca mama m-a asteptat .
-Mai , mai , sti cat e ceasul ? *Ma asteapta mama cu mainile in sold , pe scari *
-Mama , am 17 ani si in plus e vineri si nu am scoala ..*Spun ofticata de grija mamei *
*Fug pe scari in camera mea si trantesc usa* ..Ma duc spre geam il deschid , ma uit in stanga , in dreapta ,nu vad nimic , doar copacii si casele vecinilor , cand eram pe punctul de a intra inapoi , observ pe cineva stand pe trotuar , doar la cativa metrii de casa mea , cum a aparut asa din senin ? Ma trag repede si inchid geamul , in spatele meu era mama , nici nu o auzisem cand a intrat , m-a speriat prezenta ei neasteptata totusi .
-Deci , sa inteleg ca inca te macina teoria spusa de Kara ?
-Mama , nu , adica ...Poate .. *Spun inchizand geamul *
-Of! Draga mea mea stai linistita iti promit ca nu se v-a intampla nimic rau , mai ales tie . *Zambeste incurajator , imi da un pupic pe frunte si iasa din camera soptind noapte buna .*
Nu stiu ce sa cred , de ce ar veni dupa mine ? Sigur nu are rost sa ma mai gandesc la asta , e o prostie . *ma pun pe pat si adorm *
"Draga jurnalule stiu ca a fost nepoliticos din partea mea dar am urmarit-o , tineam sa stiu unde sta , am avut un avantaj pentru ca fiind speriata nu s-a intors deloc , nu imi place sa ii fie frica de mine ,vreau sa stie ca alaturi de mine v-a fi in siguranta . Lindsay !Lindsay! , numai numele ei imi rasuna prin cap , numele persoanei care imi v-a apartine . La un moment dat cand a intrat in casa , am stat putin dar cand sa fiu gata sa plec , am vazut-o cum a iesit pe geam si se uita speriata in stanga si in dreapta , cand s-a uitat spre mine , efectiv s-a socat , parca a vazut o fantoma ..Totusi eu sunt acel demon care este prezent doar noaptea in cele mai groaznice cosmaruri " ...
CITEȘTI
Ziua ești tu , noaptea sunt EU
Acción"Lindsay Marshall , o simplă adolescenta care împreună cu familia sa mutat într-un oraș . Aceasta aude o legenda care se adeverește . Este răpită de către un necunoscut ciudat care o rănește încontinuu . Descoperă trecutul acestuia , iar în...