Weekend-ul a trecut repede , m-am trezit dimineata prost dispusa , nu stiu din ce motiv . Am plecat mai repede de acasa spre scoala . Afara e o vreme destul de urata in comparatie cu vremea din weekend.Ploua .
Am intrat in liceu , pe fetele copiilor se putea observa cum strigau "va rog , cineva sa ma scoata de aici " dar nimeni nu ii auzea , mergeau fiecare in treaba lor , plictisiti , somnorosi , incruntati . .
Copii "populari" acestia sunt cei mai rai , stiu doar sa isi bata joc de cei care se muta aici in liceu si nu e vorba de baieti , ci de fete , care stau zi de zi si te analizeaza din cap pana-n picioare , pana si cel mai mic defect care il poti avea se leaga de el , abia astepta sa gaseasca ceva neinregula la tine ca , imediat le auzi razand sau zicandu-ti direct pe fata , sa nu mai spun ca , ele isi aleg doar cativa sau cateva de care sa se lege in fiecare zi si din intamplare , eu sunt una dintre acele victime . Fetele astea strica toata scoala , strica cupluri , te fac de rusine , rad , barfesc . Ma intreb asa in sine "Oare si parintii lor sunt asa ? Da , ca de altfel nu ar avea de unde invata ."
-Ia te uita , micuta Lindsay . *Spune Carla *
Carla este una dintre cele mai "faimoase vedete " sa spun asa , de aici .Recunosc ca e o fata foarte frumoasa dar caracterul ei este jegos de la cer la pamant , doar sa iti faca rau pentru asta a fost programata in viata asta , sa iti aduca suferinta . E clasa a 12-a , are 18 ani , nu e foarte inalta , are un corp de model , ochii verzi si par castaniu . Din cate am inteles ea a fost una dintre fetele cu care a umblat Harry o perioada de timp , nu foarte mult si din cate se poate observa deja incepe sa se lege de mine , cred ca inca mai simte ceva pentru Harry si de asta are ceva de cand ne-a vazut impreuna , cu toate ca nu stia de relatia noastra. .
*M-am obrit un pas in fata lor si m-am intors *
-Ce vrei ? * spun eu indiferenta*
- Sa stiu de unde te-ai imbracat . *dupa care a inceut sa rada *
-Haha *rad eu ironica * foarte amuzant .
-Auzi , se pare ca esti cam tare in gura , ca sa sti , Harry nu a venit astazi deci cu orice ocazie pot sa iti umflu ochii . *se apropie de mine dupa care zambeste diabolic * O urasc pe fata asta
-Si ce ai impresia ? Ca sunt tare in gura doar pentru ca sunt cu Harry ? Stai linistita , sunt tare in gura pentru ca nu mi-e frica de niste fete ca voi , daca intelegi ca zic .
Am vazut-o cum s-a oprit si a stat cu gura cascata ,prietenele ei la fel , probabil "vedetele" nu sunt obisnuite sa li se raspunda inapoi , ei bine eu nu am de gand sa tac in fata lor si in plus i-am comentat mai mult pentru ca sunt si nervoasa, ca altfel nu sunt o persoana pusa pe cearta . Nu cred ca am facut bine ce am facut dar cum sa imi spuna asta ca sunt tare in gura doar pentru ca sunt cu Harry . . de ce sa tac si sa fiu eu aia care este calcata in picioare .
*Se apropia de mine prinzandu-ma de mana in parul meu , nu ma tragea doar tinea si strandea pumnul *
-Tu *spune ea printre dinti * esti doar o alta fraiera pe care a fraierit-o Harry si cum iti permiti sa imi spui asa ? Tu ai idee in ce te-ai bagat ?
- Oh da , va rog sa ma scuzati printesa Carla nu am vrut sa va supar . *spun eu ironic *
Mi-a dat drumul la par si s-a indepartat spunandu-mi :
-Nici nu sti in ce te-ai bagat , nu am terminat cu tine . Tine minte , cine rade la urma rade mai bine .
Mi-am dat ochii peste cam si am intrat in clasa , in banca o vad pe Jannifer stand langa geam , urmarind cu degetul picaturile de la ploaia care se izbeau in geam , era cu totul pierduta in ganduri , tare as vrea sa stiu la ce se gandea in acel moment , era suparata ..
CITEȘTI
Ziua ești tu , noaptea sunt EU
Ação"Lindsay Marshall , o simplă adolescenta care împreună cu familia sa mutat într-un oraș . Aceasta aude o legenda care se adeverește . Este răpită de către un necunoscut ciudat care o rănește încontinuu . Descoperă trecutul acestuia , iar în...