-Arthur ? Esti bine ?
Vocea calma imi rasuna in cap exact ca un ecou , ma trezesc la realitate si constat ca a fost doar o alta amintire , trecutul inca imi bantuie atat mintea cat si sufletul . Inca doare dar cine sa stie ? Nimeni , am fost singur de cand m-am nascut . .
- Da sunt aici . *spune el trezindu-se *
-Deci ? *Spune eu marind ochii*
- Ce ?
(Lindsay se incrunta, dupa care continua )
-Povestea Jensen , unde iti este capul ?
-Te rog frumos , nu mai imi spune Jensen , sunt Arthur ! *Am ridicat putin tonul * Acum iti spun frumos , data viitoare nu va mai fi atat de frumos . . .
- Bine , bine . (imi las privirea in pamant ) Presupun ca nici nu are rost sa intreb de ce .
-Vrei sa iti spun toata povestea ? Pe bune ? (spune el mirat )
- Da , vreau o explicatie , concret , sa inteleg , cred ca ar fii si cazul . .
- Bine dar nu am sa spun tot intr-o zi , nu pot .
-Bine , e in regula . . Avem timp .
- Da . . (spune el dezamagit )
Sunt sigura ca nu vrea sa imi spuna totul , dar de ce ? Nu inteleg ce fel de persoana este , isi ascunde trecutul exact cum isi ascunde cațelul osul nici el nu mai stie . . Pot sa spun ca sunt inca speriata dar sunt si entuziasmata ca in sfarsit sa ii aflu povestea .
Cu 7 ani in urma :
Micuța fetiță merge la mama ei in bucatarie , o prinde de rochia lunga si o intreaba :
-Mami ? Eu de ce nu am un fratior ? O colega are un fratior si zilnic vine dupa ea la scoala , eu de ce nu am ? Vreau si eu un fratior , l-as iubit asa de mult . .
-Of , draguta mea . . este o poveste cam trista si nu vreau sa iti incarc sufletelul cu tristete de la varsta asta . .
-Dar mami , vreau sa stiu . . Am sa plang daca e trist dar poate imi v-a trece . .
(Mama s-a pus in genunchi in fata fetitei cuprinzandu-i fata )
-Draga mea , inainte sa te nasc pe tine (a inspirat adanc ) ai avut un fratior , dar la doar 3 ore dupa nastere a murit , eu si tatal tau am fost distrusi .. am spus ca daca si urmatorul copil nu v-a fi in regula vom adopta unul , dar nu era acelasi lucru , simteai ca nu e al tau , dupa ce te-ai nascut tu , ai avut probleme grave de sanatate , din fericire in timp s-au rezolvat , dar acum eu nu mai pot aduce pe lume ..
(Fetita incepe sa planga si isi imbratiseaza mama dupa care fuge in camera ei )
Fetita isi ia bebelusul ei de jucarie primit de ziua ei , il imbratiseaza spunand "L-as fi iubit , de ce nu a ramas pe lume ? Doamne sper sa ai grija de el cum as fi avut eu "
O lacrima mi-a curs pe obrazul drept , aveam un punct fix pana cand Arthur s-a pus in fata mea cuprinzandu-mi conturul feței cu mâinile , spunand "Lindsay , e in regula , e doar o amintire " Asta m-a facut sa revin si sa imi dau seama ca Arthur ma cuprinse intr-o imbratisare , l-am cuprins si eu ascunzandu-mi capul la pieptul lui , sunt foarte sensibila cand vine vorba de amintiri neplacute , nu realizez cand incep sa plang . De fiecare data cand rostesc numele lui Arthur simt o sageata in inima , amintindu-mi de fratiorul meu pe care ar fi trebuit sa il am ,dar a murit imediat dupa nastere , nu de mult mi-a explicat mama asta . Mama inca are un tatuaj micut langa san aproape de inima in care sunt initialele A&L mi-a explicat ca si-a dorit un baiat si o fetita , inainte sa il nasca pe Arthur si-a tatuat initiala A dupa inainte sa ma nasca pe mine a adaugat "&L" insemnand "Arthur si Lindsay " , cand ma gandesc tot timpul incep sa plang .
CITEȘTI
Ziua ești tu , noaptea sunt EU
Acción"Lindsay Marshall , o simplă adolescenta care împreună cu familia sa mutat într-un oraș . Aceasta aude o legenda care se adeverește . Este răpită de către un necunoscut ciudat care o rănește încontinuu . Descoperă trecutul acestuia , iar în...