Dupa cateva minute de bezna si liniste apasatoare , m-am trezit la realitate , nu stiu ce e vis, realitate , cosmar . Daca stau sa ma gandesc , tot ce patesc am vazut o data intr-un film si sincer . . nu mi-a placut finalul . Mi-am amintit de Harry care imi spunea ca daca am nevoie de orice sa il sun la orice ora , ei bine imi incerc norocul , pana la urma urmei am 17 ani pot lua decizii , nu spun ca tot timpul corecte .
Hei , dormi ?
Dupa un timp a venit si rapsunsul :
Nu , ce s-a intamplat draga mea ?
Am nevoie de cineva in momentul asta , crezi ca ai putea sa vi pana la mine ?
Sigur , in 15 minute sunt la tine , dar parintii tai ?
Ti-am spus .
Da corect , vin imediat .
Am mers la baie mi-am facut un dus rapid si cam exact la fix aud soneria . Il vad foarte ingrijorat , vine ma ia in brate si ma pupa pe frunte :
-Ce s-a intamplat draga mea ? Iti dai seama cat e ceasul ? Si de ce ai ochii rosii ? *vorbea foarte incet si era cam agitat *
-Poti vorbi normal *spun eu usor amuzata* Intr-adevar era ora 3:00 . L-am luat de mana si am urcat scarile , spike s-a periat si a latrat dar eu am facut spre el "shhh" si a fugit din camera . Ma trantesc in pat si el in fata mea , spunand :
-Draga mea , ce s-a intamplat cu tine ? * spune el ingrijorat * , si unde sunt parintii tai ? Am uitat sincer
-Tata e plecat la munca , iar mama a plecat la tara unde am locuit inainte , a fost sparta casa bunicii .
-Trist , dar tu totusi ce ai patit ? * se ridica de pe scaun si se pune langa mine in pat *
-Harry , mi-a intrat cineva in camera ! Acum in noaptea asta ! *spun eu aproape plangand*
M-a strans in brate , acum ma simt mult mai in siguranta , dar totusi nu sunt .
-Draga mea , a fost doar un vis urat , nu are cine sa vina aici , doar ce te-ai mutat nimeni nu te cunoaste si mai ales nu ai facut rau nimanui .
Si parca totusi are dreptate , in legatura faptului ca nu ma cunoaste nimeni , un cosmar.. Nu sunt sigura de asta.
-Da , dar . . .
-Linisteste-te draga mea *ma intrerupe el* ,acum totul e bine , si nu am sa plec pana cand nu te vei trezi .
-Dar nu mi-e somn . *si exact in momentul ala am si cascat , da pai normal , cel mai bun moment *
-Sunt sigur de asta . *spune el amuzat*
In schimb am pus capul pe perna si tot ce imi amintesc e ca el inca ma tinea strans in barte si m-a pupat spunandu-mi "somn usor "
" Draga jurnalule , in aceasta seara am fost la ea , din nou , din nou i-am simtit acel parfum imbiator puternic de trandafiri . . . Pana si in intuneric ea straluceste , ii puteam auzi inima care batea , adica nu sunt sigur daca era a ei sau a mea dar ori cum batea puternic , de data asta a fost totul diferit , a vorbit cu mine , ceea ce m-a facut fericit pot spune ,observ ca are un curaj aparte care nu il poti vedea la oricine . Era atat de scumpa , cand mi-a spus , daca vreau bani ? M-a amuzat . . Cand i-am marturisit ca defapt ea este cea pe care o vreau , a inceput sa planga , exact ca un copil mic . . . Sa-i fac rau ? In nici un caz , din potriva ii vreau doar binele . . Cand am auzit-o ca plangea , m-a durut si mai tare , inca un cutit infipt in inima , mi-am jurat ca iubirea adevarata care imi v-a iesi in cale nu am sa o fac sa sufere si acum o vad plangand . In legatura cu "demonul noptii " , de ce i-am spus eu ca mi se mai spune si asa ? Nici nu stiu de ce am facut asta , e o porecla pe care amaratii astia de oameni mi-au pus-o si acum , au scos si o legenda cu mine , mai ca imi vine sa rad . . In curand ea v-a fi a mea , in sfarsit , o astept de prea mult timp , parca acum o vad stand langa mine in fiecare noapte . In fiecare zi sa-i vad zambetul , nu suport sa o vad plangand si sa stiu ca defapt e numai vina mea . . Vreau sa imi spune pe nume , nu sa mi se adreseze cu porecla aia , vreau sa ma cunoasca pe mine , nu pe criminalul din mine ! "
CITEȘTI
Ziua ești tu , noaptea sunt EU
Aksi"Lindsay Marshall , o simplă adolescenta care împreună cu familia sa mutat într-un oraș . Aceasta aude o legenda care se adeverește . Este răpită de către un necunoscut ciudat care o rănește încontinuu . Descoperă trecutul acestuia , iar în...