31. "Cameră secretă . "

828 60 1
                                    

El a plecat , eu am ramas inca in hol cu privirea  in gol . . Aveam un sentiment ciudat dupa ce mi-a spus si parca . . dorinta de a-i afla trecutul sumbru nu mai e atat de arzatoare stau si ma gandesc ca , in acele 3 propozitii se ascund sute de ganduri ce il injunghie cu cruzime in inima zi de zi . . nu pot sa spun ca il inteleg pentru ca nu e asa . . 3 propozitii nu e ca si cum mi-a spus toata istoria , amanuntit . . E nevoie de mult mai multe amanunte pentru a-l intelege sau a nu-l mai subestima . . . Inca il urasc pentru ce mi-a facut si ce imi face . . Dar nu stiu daca ar fi bine sa il invinovatesc , poate are motivele lui , insă nu eu aş merita asta . 

       Stau singura si realizez ca , sunt aici de o luna . O luna in care nu stiu nimic despre familia mea , nu stiu nimic despre prietenii mei . . Banuiesc ca , Harry este fericit alături de  Carla acum ca nu mai sunt eu  . . . Nu stiu ce se intampla cu mine dar . . de la un timp cred ca incep sa inebunesc , stiu ca e cam ciudat dar in capul meu se aud  sunete ciudate sa spun mai exact , o femeie care vorbeste infundat nu pot intelege ceea ce spune, dar e deranjant si uneori aud chiar si plânsete disperate . . Ce inseamnă asta ? Momentan nu le prea dau importanta , acum am altceva de rezolvat . Usa se deschide incet dupa care este trantita .

-Hei , putem te rog sa stam de vorba ?

S-a oprit intorcandu-se spre mine  .

-Ce vrei sa vorbim ? * avea o voce calma * probabil când este  nervos merge la plimbare , asa se calmeaza .

-Nu stiu , dar vedem poate vrei sa mai afli ceva despre mine . . Nu stiu .

Nu a spus nimic dar , a trecut pe langa mine asezandu-se pe canapea ,asteptand sa incep .

-Pai , mai exact ce ai vrea sa afli despre mine ?

-Ce crezi tu ca nu stiu .

-Pai , de cand sunt aici ma cunosti nu ?

-Da . .

-Pai eu vin dintr-un mic sat , nu am stat niciodata la oras , asta e prima data si nu a iesit prea bine . De cand eram mica nu prea aveam prieteni , ma axam doar la ce tinea de scoala , rar ieseam afara doar in vacanta de vara seara, imi scoteam o patura si priveam stelele .Iubeam sa fac asta . Cand eram in scoala mea , am fost la un concurs pe diferite orase la desen si am luat locul intai . .Insa mama nu era de acord asa ca nu m-a incurajat sa merg mai departe cu desenul , ea ar fi vrut sa devin altceva, e trist pentru ca imi placea sa fac asta . . Am facut diferite sporturi , inclusiv lupte . .Eram trista ca toate fetele radeau de mine din diferite motive . In clasa a 7-a a venit o fata la mine , fiind in liceu normal ca era mai mare ca mine , eu fiind  cu gura mare , nu pot sa tac cand trebuie ma luasem de sora ei mai mica fiind  in clasa cu mine si in ziua aceea am luat o bataie buna , acel lucru m-a motivat sa incep luptele , am avut performanta , doar ca a trebuit sa renunt la tot din motivul asta . . mutarea  . Daca as fi ramas la vechea scoala , acum , cu luptele eram departe . . Pana si profesorului i-a parut foarte rau .

*Statea cu capul in pamant , dupa cateva minute l-a ridicat *

-Si eu am facut lupte si inca merg .

*Asta se explica de ce pleaca cam in fiecare zi *

-Pot acum sa  te intreb si eu  ceva ?

*S-a uitat la mine , aprobând *

-Tu *fac o mica pauza *  . . Nu iti dai acea masca niciodata jos ? *întreb curioasă*

*Si-a indreptat privirea   in podea  *

-Nu , nu o dau jos .*răspunde simplu * 

Nu am spus nimic , in schimb ma uitam inspre biblioteca , gandindu-ma ca in momentul cand o sa plece, am sa caut o carte sa citesc . Intre timp mi-a venit o idee de a lungi  conversatia :

-Tu . . .Ai citit toate aceste carți ? * spun eu curioasa *

- Da . *spune el sec *

-Nu te superi daca am sa iau si eu una nu ? Ma plictisesc aici .

-Te cred . Si eu de plictiseala le-am citit . . Eu trebuie sa plec .

-Unde ?

*Nu mi-a raspuns* 

 A plecat in camera lui trantind usa . Din nou am ramas singura , o durere ingrozitoare m-a luat in tot corpul , m-am pus cu greu pe canapea  stând  nemișcată timp de 2 minute ,dupa care mi-a trecut instant . . M-am ridicat incet si am mers spre biblioteca , m-am uitat atent la fiecare carte sperand sa gasesc una care sa imi atraga atentia  . Am cautat cand , am gasit una mare , era destul de ciudata , am tras de ea si s-a auzit un pocnit dupa care biblioteca s-a tras lasand un metru distanta de zid . 

In spatele ei se afla o usa , o usa secreta . . M-am speriat dar curiozitatea fiind mare am deschis incet usa care a scos un schartait puternic . . era foarte veche , presupun ca cine stie cate mai ascunde casa asta . . Ma uitam in spate ca nu cumva sa iasa Arthur din camera , nici nu te astepti cand iasa .Am intrat intr-o incapere mica , dar foarte racoroasa , era plin de paianjeni si sobolani . Am cautat un intrerupator . . Frecam mana de perete cand am dat de o mazga ,nici nu vreau sa stiu ce e , intr-un final l-am gasit . Nu era nimic interesant decat alte arme doar ca mai interesante si in mijloc se afla un fel de vitrina  , unde erau o gramada de tofee , medali si poze ,am gasit poze , nu le-am vazut foarte bine , erau murdare , pline de praf , le-am bagat in buzunar , mai exact o aprte din ele . Trofeele erau de la diferite sporturi chiar si lupte ,m-am ingrozit sa vad toate astea . Un om atat de bun a ajuns sa faca crime si rapiri ?

Nu se prea intelege ce scrie pe ele e mult praf asa ca le-am lasat cautand si alte lucruri . Ce urat a sunat , parca as fi hot . Am dat cu mana si am gasit un sertar care era inchis cu lacatul , ce ascunde atat de important ? Nu stiu dar mai mult ca sigur am sa aflu , nici nu am sa dorm . M-am mai uitat cateva minute prin micuta incapere  , in partea dreapta era un fel de poster , nu prea stiu ce inseamna , lumina nu era buna si cum am mai spus , prea mult praf. Ca sa vezi ! in josul posterului am gasit un maner rotund , inca o usa sa fie ? Am invartit manerul dar mai mult ca sigur e incuiat , cu cheia , pe care trebuie sa le gasesc cumva . Stiu ca sunt rea , ca am ajuns sa caut in casa lui dar , momentan sunt de principiul ca . . daca el nu vrea sa imi dezvaluie trecutul lui , mai bine il aflu eu singura . . Si totusi din greseala am dat peste camera asta secreta care asculte mai multe camere secrete . Am iesit repede , ca nu cumva sa ma prinda aici . . Am inpins cartea ciudata inapoi in raft si a functionat .Usa de la camera lui s-a deschis incet , inima mea batea repede , cand il vad iesind  .

-Ce faci ? * spune el , intinzandu-si mainile *

-Bine acum am terminat de citit  .   dar tu ? *Mințeam * 

-De ce ești murdară ?

-Eu ? *ma uit in jos si . . da , eram cu pânză de păianjen * A , nu știu * Am spus agitata , m-am scuturat repede si am plecat in graba spre baie *

M-am spalat pe maini pe fata si am iesit .

Ma asteptat langa usa si s-a apropiat de mine luandu-ma de mana si uitandu-se atent in ochii mei . Tremuram .

-Ce s-a intamplat ?

-Ce sa se intample ? Despre ce vorbesti ? *vorbeam repede, eram agitată  * 

-Credeam ca am trecut peste asta , ce imi ascunzi ?

-Nimic .

* L-am luat in brate * A tresarit un pic din cauza ca nu se astepta la reactia mea , era incordat , ca de obicei dar s-a mai linistit si m-a cuprins si el . Dupa cateva secunde s-a indepartat repede .

-Pentru ce a fost asta ? *intreabă confuz * 

-Pai . . *cautam repede un motiv*  Aveam nevoie de o imbrățișare , mi-e cam dor de părinții mei . .

- Ahă . . *S-a intors si a dat sa iese pe usa *

-Arthur ? *spun repede inainte sa plece *

S-a intors spre mine , stand cu mana pe cleanța ușii . .

-Uite , nu stiu cum sa iti spun , v-a suna cam ciudat . . .

*Se apropia de mine , asteptand intrebarea mea *

-Uite eu . . .



Ziua ești tu , noaptea sunt EUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum