Sunt trista pentru ce s-a intamplat . . Am sa il las un timp in pace , poate are nevoie . . Cum de altfel si eu am nevoie .
"Harry povesteste : "
Simteam tot felul de sentimente , cel predominant era furia . . Am intrat in camera mea, trantind usa in spatele meu , dupa care m-am trantit in pat . . Pur si simplu nu stiu de ce imi pasa atat de mult de cineva , referitor la Lindsay , de la ultimul incident simteam ca , pur si simplu nu pot sa mai iubesc pe cineva dar se pare ca Lindsay chiar inseamna ceva pentru mine , exact cum i-am spus si ei . Cum sa spuna ca ii e frica de mine ? Efectiv ma simt atat de rau cat si vinovat . . Nu am mai rezistat , lacrimile au inceput sa curga una cate una , si din ce in ce mai repede . . De la nervi ? Nu . . cred ca de la suferinta pe care o simt ca ma apasa , acea parte din suflet care inca se simte vinovata . .
*TOC , TOC , TOC *
-Ce vrei ? *strig eu *
-Harry , pot sa intru ? *se aude vocea nevinovata a surorii mele *
-Nu acuma , nu ai nimic de vazut aici !
-Bine .
Si se pare ca nu m-a ascultat si a dat buzna in camera mea , era speriata si ea cand m-a vazut in ce hal aratam .
-Harry ce ai .. ? *nu a apucat sa termine fraza ca am inceput sa tip *
-Dispari , maimuto ! Ti-am spus ca nu ai ce cauta aici , esti multumita ce vezi ? *spun eu inca plangand *
Nu a ezitat si saraca si-a pus mana la ochii si a inceput sa planga si ea , numai din cauza mea , de ce toata fiintele pe care le iubesc trebuie sa planga si sa sufere din cauza mea ?
-Hai vino aici . *Spun eu mai calm chit ca nu eram , si mi-am imbratisat surioara care a venit sa vada daca totul e in regula si eu am tipat ca un dobitoc la ea, exact cum s-a intamplat cu Lindsay *
- Harry ce e cu tine ? . *spune ea printre lacrimi , indepartandu-se *
-Imi pare rau Anna , sunt foarte nervos , dar si asa nu trebuie sa . . . * si un moment de liniste m-a facut sa imi amintesc de ziua in care am tipat la Lindsay si dupa mi-a spus "daca esti nervos nu trebuie sa-ti descarci nervii pe cei din jur , nu sti pe cine poti răni " si eu tocmai asta am facut *
-Sa ce . . . ?
-Sa-mi descarc nervii pe tine surioara . .
-Harry , de ce plangi ? Vrei sa vorbim despre asta ? * spune ea ingrijorata *
-Nu ! te rog nu ma pune sa vorbim despre asta !
-Bine , dar sa sti ca , daca in continuu vei ține in tine , nu v-a fi deloc bine .
-Bine iti voi spune .
-Te ascult si apropo ti-ai luat medicamentele ?
-Da .
-Minți Harry !
-De unde sti ca mint ?
-Pentru ca , nu degeaba din nou ai ieșirile astea . Te rog nu iti neglija tratamentul pentru ca . . . *aici a facut o micuta pauza si sunt sigur de ceea ce a vrut sa spuna * Pentru ca ii ranesti pe cei din jur Harry ! Sti bine asta !
-Ai dreptate . * am mers spre dulap , sa-mi iau afurisitele astea de pastile pe care nu le mai suport *
-Acum te rog sa imi povestesti si sa fi calm . Sau cel putin sa incerci asta .
I-am povestit tot (in legatura cu Lindsay ) , era mirata , poate faptul ca nu am mai tinut atat la cineva , nu sunt prea apropiat de maimuța asta , e o fetiță de 15 ani si eu acuți am 20 nu prea pot sa o implic si sa ii povestesc prea multe , dar aici poate chiar m-ar ajuta . . .
-Harry , nu pot sa cred .
-Da mi-am dat seama , de pe expresia feței . * spun eu plictisit *
-Uite , nu pot sa spun ca am trecut prin viata sau ceva de genul , dar un sfat pot sa iti dau " luptă pentru ceea ce iubesti " concluzia pe care trebuie sa o tragi este , sa nu lupți cu ea ci pentru ea . Uite Lindsay e o fata frumoasa , deșteapta , are multe calitati si sunt sigura ca ea te iubeste , de ce ai vrea sa "dai cu piciorul " ? Dupa cate ai patit cred ca ai merita o fata care sa te iubeasca cu adevarat si nu doar pentru ca esti bogat sau ca esti popular ști bine . . Harry trebuie sa te gandesti foarte bine la ceea ce vrei sa ai si sa il pastrezi . Si acum trebuie sa fiu de acord cu Lindsay , de ce nu ai incredere in ea ? Chiar merita sa ai , nu te mai ascunde pentru ca din cate am vazut eu , ea tie ti-a spus destule adica sti lucruri despre ea , mai ai si dormit la ea .
-Stai , de unde sti tu asta ? *spun eu uimit *
-Eh , am sursele mele . *incepe sa rada *
-In fine , ori cum sa sti ca mi-ai dat un sfat chiar bun , am sa-l iau la cunostinta . . si apropo tu de cand esti atat de matura ? Adica pentru varsta ta . . E clar , nu semanam deloc .
-Ce pot sa spun , doar ti-am dat o varianta ce as face eu si cum vad eu lucrurile .
-Ai dreptate si multumesc ca ai venit sa vorbesti cu mine .
-Cu cea mai mare placere . * spune ea in timp ce a venit si m-a pupat pe obraz *
-Inca ceva *se opreste ea in usa *
-Harry fa ceva acum , vei regreta daca o vei pierde sa sti , adica sa plangi pentru o fata . . .
-Ce vrei sa spui ? Sunt fiinta umana am dreptul sa plang . * ma ridicam de pe pat*
-Da dar tu . . nu te credeam asa , sau cel putin inainte nu erai asa , stim bine amandoi cum abordai fetele si cu ce usurinta spuneai "pas" *incepe ea sa rada *
- Nu stiu Anna , oamenii se mai si schimba , am acusi 20 de ani e clar ca mi-am schimbat atitudinea si mentalitatea, deja trebuie sa ma gandesc la viitor , acusi sunt nevoit sa-mi fac o familie .
- Da ,Harry dar , daca nu te tratezi s-ar putea sa pierzi totul , cred ca intelegi la ce ma refer .
- Da , stiu , nu-ti fa griji . * spun eu plictisit *
- Sa nu-mi fac griji ? Pe bune ? Vrei sa iti amintesc ce ai facut anul trecut cand . . . . . *o intrerup eu *
- Pa Anna ! * o împing afara si inchid usa *
- Boule . *spune ea crezand ca nu aud *
- Maimuța ! *strig din spatele ușii *
Sora mea chiar are dreptate in tot ceea ce mi-a spus , mi-a prins foarte bine sa vorbesc cu ea si cred ca de acum am sa o fac mai des , nu stiam ca mentalitatea ei e atat de dezvoltata , sau poate ca nu am vrut eu sa vad , recunosc faptul ca inca o vad ca pe o copila ( si evident ca asta e ) . Poate ca ea e asa de mult timp doar ca eu nu am vrut sa descopar latura asta . . Gata lasand-o pe Annabelle la oparte am de cerut cuiva niste scuze , gandul de a ii dezvalui povestea mea . . nu sunt pregatit sufleteste sa fac asta , nu am spus decat unei persoane si dupa am ajuns sa regret asta si nici ea nu mai are ochi pentru mine dar eu nici atat . Ma simt prost ca nu pot sa ii spun , dar mi-e greu sa ma gandesc, daramite sa ii dezvalui unei persoane care intr-o buna zi se v-a desparti de mine si poate ca . .
Se pare ca mi-am cam facut o parere putin . . . exagerata , sau poate o subestimez gresit . . .Defapt mai mult ca sigur . Acum insa am de terminat o treaba .
Trebuie sa ii spun ca imi pare foarte rau . .
CITEȘTI
Ziua ești tu , noaptea sunt EU
Acción"Lindsay Marshall , o simplă adolescenta care împreună cu familia sa mutat într-un oraș . Aceasta aude o legenda care se adeverește . Este răpită de către un necunoscut ciudat care o rănește încontinuu . Descoperă trecutul acestuia , iar în...