E intuneric , simt prezenta unei persoane care , se pare a fi foarte furiasa , agitata . . POC! * palma a facut contact cu fata mea * , ce se intampla ?Plangeam ,am inceput sa ma zbat , dar puterile mele m-au lasat , ce vrea de la mine ? Sau de la viata mea . Imi simt fiecare particica din corp , durerea este aproape insuportabila .
-Ma doare. . , era in fata mea , stiu asta , asa ca s-a indepartat si a inceput sa rada , sa rada in hohote , eu , la randul meu plangeam . .
-Si pe mine ma doare .
-Ce vrei de la mine ?
-Iti vei da seama . .In curand .
Am tresarit , suflam cu greu .Lumina de pe fereastra imi inunda camera , mi-am sters ochii umezi . De ce in ultimul timp am acelasi cosmar ? Mai intai in casa mea iar acum in mintea mea? Bine totusi actiunea e diferita dar . . locatia , vocea ,persoana , e exact la fel . . . Mi-am aruncat apa pe fata dupa care am coborat . . . Mi-a venit un miros puternic si imbietor de mancare , cine e aici ? Harry nu are cum sa fie deci inseamna ca . .
-Mama ! * strig eu tare fugind in bucatarie * . . Da , exact , mama era , dar azi e sambata si parca ea spunea ca vine maine , eh nu mai conteaza important e ca a venit .
-Hei Lindsay , ce mai faci ? *spune ea in timp ce ma ia in brate *
- Bine dar tu ? Parca ai spus ca , stiu si eu . . . maine vi acasa .
- Da , ei bine am venit mai repede , am vrut sa-ti fac o surpriza placuta .
-Pai sa sti ca mi-ai facut . *spun eu zambind*
*
Hei , vreau sa ne intalnim in parc , astazi la ora 14:30 , e in regula ?
In regula . . Dar s-a intamplat ceva ?
Nu chiar , doar vreau doar sa vorbim .
In regula , s-a intamplat ceva , sunt sigur de asta .
Nu am mai raspus , in schimb m-am dus sa ma pregatesc , dar sunt suta la suta convinsa ca v-a ezita sa-mi spuna . . Nu m-am grabit , in schimb am observat cand era aproape de mine ca el era . . . putin cam agitat
-Hei . . *spun eu cu fata in pamant *
-Hei , ce s-a intamplat draga mea ?
-Pai , nu s-a intamplat nimic , doar vreau sa stiu si eu ceva despre tine , adica , sa imi spui despre viata ta . .
-Despre asta era Linds ? *spune el iritat *
-Imi pare rau , nu am vrut sa te supar , doar am vrut sa . . .
-Scuteste-ma , bine ? Nu am sa vorbesc despre viata mea , bine?! * spune el dand sa plece *
-Deci sa inteleg ca , nu ai incredere in mine . *Spun eu cu tonul ridicat din urma lui * Cred ca pana la urma sunt una din fetele alea . . *aici am spus mai incet *
S-a oprit si s-a intors brusc , avea fata rosie , probabil de furie , deci acum ii vad o latura pe care mai bine nu as fi dezlantuit-o .
-Poftim ? Ce ai spus ? Ultimele cuvinte te rog sa le repeti ! .
Am inghitit in sec si ma rugam in mintea mea sa nu ma loveasca , la cat de nervos era , as fi putut sa jur ca vroia sa ma bata .
-Am spus ca nu ai incredere in mine atat am spus . *Spun eu nevinovata*
-Nu , nu asta .
-Dar . .
*M-a prins de mana strangand-o puternic *
-Ce ai vrut sa spui prin asta ?! *raspunde cu tonul ridicat *
-Auzi sti ce ? Te rog frumos sa imi dai drumul la mana * mi-am tras mana * , nu sunt proasta , cum au fost altele ! La asta am vrut sa ajung ! Si sa sti ca , pot sa pun pariu ca nu sti sa iubesti ! Cum nu stiu nici altii ! Am plecat cat am putut de repede , nu m-am uitat in urma , probabil pentru ca eram speriata . . Mai aveam un colt si ajungeam acasa cand sunt trasa si trantita de perete .
-Sti ce , nu ma cunosti deloc si mai bine nu ai sa mai spui asta niciodata ! *spune el printre dinti * Sti ceva , daca erai ca celelalte faceam ce mi-am propus si puteai sa uiti linistita de mine , dar uite ca nu am facut asta si acum vi la mine si imi spui ca esti ca celelalte ?
-Atunci care e motivul ?
-Motivul ? Vrei un motiv ? Pentru ca am observat ceva la tine pe care nu am vazut la orice fata cu care am umblat , cu tine nu mi-e rusine sa merg pe holul liceului pentru ca dupa aceea sa mi se auda vorbe , exceptand ofticatele cu care am mai avut conflicte in trecut.
-Atunci de ce nu ai incredere in mine ?
-Pentru ca , am mai avut intr-o persoana pe care . . am iubit-o cu adevarat Lindsay . . si sti ce s-a intamplat ? M-a dezamagit ! A devenit o . .nu vreau sa vorbesc urat . De asta nu mai am incredere in nimeni .
-Inteleg , sunt un nimeni .
-Daca mai tragi multe concluzii sa sti ca v-a iesi urat .
-Bine , ma lasi sa plec ?
- Vrei sa pleci ?
-Da , multumesc .
-De ce ?
-Nu conteaza , doar , vreau sa merg acasa . Am apucat doar doi pasi sa ma indepartez de el ca a venit in fata mea blocandu-mi drumul . . . mi-a observat lacrimile . . Nu am vrut asta .
- Te-am intrebat de ce , nu imi raspunde mie cu "nu conteaza" .
- Bine , iti spun dar sunt convinsa cum vei reactiona . .
-Spune !
-Mie frica de tine . *Ridic tonul , inghitind in sec *
Era socat . . eu una ma asteptam sa tipe . . . dar tot ce a facut a fost sa stea si sa se uite undeva in gol cu o expresie dezamagita . . Mi-a dat drumul si am pornit sa plec spre casa si se pare ca si el a facut la fel , in secunda urmatoare nu l-am mai vazut , oare asa tragic lucru am spus ? Dar am spus ce am simtit si totusi el m-a fortat . . . Eu i-am spus sa isi controleze nervii si chiar mi-a promis , sunt vulnerabila cand vad o persoana ca e in starea aia , eu nu am crescut intr-o familie care toata ziua se cearta , iar cand se intampla una ca asta sunt inspaimanta . . .
CITEȘTI
Ziua ești tu , noaptea sunt EU
Action"Lindsay Marshall , o simplă adolescenta care împreună cu familia sa mutat într-un oraș . Aceasta aude o legenda care se adeverește . Este răpită de către un necunoscut ciudat care o rănește încontinuu . Descoperă trecutul acestuia , iar în...