4. "E cineva la mine in camera ! "

1.3K 75 2
                                    

Da , e cineva la mine in casa si e  un barbat , dar  ce vrea de la mine ? Daca as tipa mi-ar pune mana la gura sau mi-ar da cu ceva in cap ,oare a venit sa ma omoare ? Si-a dat seama ca sunt treaza , si-a ridicat mana incet la care eu am tresarit , sunt in soc cred ca vrea sa ma omoare ,cum se poate asa ceva ? Nu inteleg , nu am facut nimanui nimic nu am avut nimic de impartit cu nimei , mi-am spus ultima rugaciune . M-a vazut tresarind si s-a aplecat , cred ca vrea sa-mi spune ceva , dar doar m-a mangaiat pe cap si l-a un moment da m-a pupat pe obraz ,  nu am indraznit sa-mi deschid ochii i-am tinut tot timpul stransi , mi-a spotit la ureche "in curand draga mea , vei fi a mea , pentru ca tu , esti a mea !" stai ce? nu pot sa cred , in momentul ala mi-a curs o lacrima si nu stiu cum dar a si disparut , probabil pe unde a intrat , adica pe geam .Cine m-a pus pe mine sa las geamul deschis ?Adica stai , cine ar fi crezut ca ar sarii adica e o distanta de la pamant pana la geamul meu , destul de mare .Inca nu pot sa realizez ce tocmai s-a intamplat  , mi-a zis "esti a mea" , poftim ? Abia ce m-am mutat , nu am avut prieten niciodata abia am avut primul sarut si ala a fost din greseala .  Tocmai am trecut printr-un soc , era ora 4:00  ce sa fac acum ? 

"Vroiam sa o ating , sa o vad mai indeaproape , sa stiu ca e langa mine , exact , am mers la ea acasa , am fost asa fericit cand am vazut fereastra deschisa , parca ar fi stiut ca vreau sa o vad , parca a stiut ca am sa ii fac o vizita , am intrat pe geam fara zgomot , ea dormea , exact ca un ingeras , m-am apropiat de patul ei si o priveam , nu si-a deschis ochii nici o secunda , nu a tipat si nici nu s-a miscat , oare ii era teama ? Cred ca da , cand am ridicat mana in aer sa o ating a tresarit , am observat asta , ea chiar crede ca ii voi face rau ? Da era treaza , am pupat-o aici chiar s-a speriat  nu cred ca se astepta la asta sincer , saracuta si-a inclestat maxilarul  credea ca am sa-i fac rau , era asa de fina , mi-as fi dorit sa ma asez langa ea si sa o tin in brate pana dimineata , doar ca e prea devreme pentru asta , foarte devreme , vom avea timp pentru toate . I-am spus ca e a mea  , inainte de a pleca am observat ca a inceput sa planga , urasc sa o vad asa  mai ales plangand ...Si din cauza mea , sunt sigur , am suferit destul eu toata viata , nu vreau sa o vad si pe ea suferind ." 


Inca nu imi vine sa cred ceea ce tocmai s-a intamplat , am simtit eu de cand m-am mutat o usoara tensiune , stiam ca cineva e cu ochii pe mine , dar la asa ceva ?nu ma asteptam ...Sa spun cuiva ce s-a intamplat ? Ok , dar cui sa ii spun ? Nimeni nu m-ar crede , am sa-i spun mamei , macar nu imi v-a zice pe fata ca sunt nebuna , ci pe ocolite . Putea sa ma omoare , chiar as fi putut sa mor si nimeni sa nu ma fi auzit .Din nou o multime de ganduri imi invadeaza cugetul,poate ma v-a rapi si ma v-a omora , fara sa imi mai vad parintii vreodata .O lacrima , inca una si inca una , plageam , totusi inca am impresia ca a fost un simplu cosmar  .O vad pe mama cum coboara ingrijorata scariile ma i-a in barte si ma saruta :

-Draga mea ce s-a intamplat ? Ai visat urat ? A fost un cosmar ? *Intreaba ingrijorata*

-As fi vrut eu sa fie cosmar .*spun eu incet si imi trag nasul * 

-Draga mea ce s-a intamplat ? *se aseaza langa mine* 

-Mama , aseara lasasem geamul deschis si cineva a intrat la mine in camera spunandu-mi "esti ma mea" *spun eu in timp ce imi sterg ochii* Stiu ca suna ciudat dar nu stiu .. 

-Lindsay  , ti-am mai spus sa uiti teoria aia prosteasca , atat de mult te-ai framantat pana cand ti-a dat si cosmaruri .*spune mama cu un usor amuzament*

-Mama , tu nu intelegi ca nu a fost un cosmar ?M-a mangaiat pe cap, nu avea cum sa fie un cosmar .

-Lindsay , am avut si eu de-alungul vietii o gramada de cosmaruri care se parea ca au fost reale si sustineam asta , dar la scurt timp mi-am dat seama . Si in plus am fost treaza o parte din noapte deci as fi putut sa aud . 

-Dar , mama , eu ... 

-Gata , gata . *imi zambeste si ma mangaie pe cap*  ..Hai sa mananci ceva . 

-Nu mi-e foame , nu vreau nimic , trebuie sa plec sa nu intarzii .... *spun eu dand ochii peste cap* 

-Da, succes la scoala , si draga mea nu te mai gandii , a fost doar un cosmar. 

Stiam ca asa v-a reactiona , dar ce ar fi trebuit sa fac ? Trebuia sa spun cuiva , la urma urmei daca se v-a intampla ceva atunci v-a realiza si ea ca eu avusem dreptate . In drum spre scoala doar cuvintele mamei le aveam in cap "un cosmar , un cosmar doar un cosmar "Nu sunt nebuna , sau poate ca sunt si totusi si eu am impresia ca a fost doar un vis ..

Orele au fost plictisitoare , nu m-am putut concentra la absolut nimic , Jannifer nu a venit deloc astazi ,  ea era singura care ma putea scoate din toate toanele mele proaste , nici nu stiu cum ma simteam cel mai rau aveam o gramada de stari : suparare , teama , frica , griji si poate continua lista .Simt ca se v-a intampla cat de curand ceva foarte rau , mi-e frica , sunt sigura ca finalul nu v-a fi deloc unul prea fericit . In drum spre casa vad un baiat inalt , blond , era imbracat sport , cred ca mergea spre sala , pentru ca arata exact ca un antrenor  . Nu cred ca as fi putut sa ii spun ceva  din cauza ca sunt prea emotiva . 

-Buna  .  * imi zambeste* 

-Buna . *Ma opresc din drum si imi aranjez geanta pe umar *

Imi intinde mana si spune :

-Ma numesc Lukas . Tu trebuie sa fi noua vecina , corect ? 

-Da , ma numesc Lindsay , ma bucur sa te cunosc .

-De asemenea , eu ma grabesc , am niste treaba ,dar putem sta de vorba mai tarziu , sa iesim undeva , e ok ? 

-Presupun ca sti unde stau , poti veni sa ma iei  . *ii acord un zambet *  

-Perfect pai atunci pe curand Lindsay .*Ma priveste rapid dupa care se intoarce si pleaca  *

Ajung acasa , cu un zambet larg pe fata  , mama ma intampina .

-Heii , ce s-a intamplat ? Adineauri de dimineata mai ca ai plecat plangand de aici.

-Mama sti ca nu imi place sa imi scoti ochii cu starile mele . 

-In regula *vine si ma imbratiseaza* , deci , ce s-a intamplat ? 

-Avem un vecin asa de dragut , ne-am intalnit intamplator pe strada si mi-a spus sa iesim .*spun eu zambit *

- Ce dragut , ai avut tu curajul sa ii raspunzi , din cate stiu eu bine esti foarte timida . 

-Da ei bine poate m-am schimbat . *Rad * 

-Si cum il cheama pe baiat ? *Spune mama asezandu-se pe canapea * 

-Lukas .

Eu sunt o persoana foarte apropiata de mama si  ii spun aproape totul , bine subliniind "aproape" uneori cand ii spun ceva regret oarecum  , ca si problema de noaptea trecuta , dar in schimb pe langa faptul ca e mama mea este  si o prietena foarte buna , vad multe persoane , in special fete , care se ascund de mamele lor ,bine  la tați  e ok sa te ascunzi din cand in cand pentru ca nu sunt foarte intelegatori .

-Pai draga mea , poti sa mergi linistita dar sa te aduca acasa pana la 11:00 .*zice mama cu  seriozitate pe chip*

Incep sa rad si urc sus in camera , cautandu-mi o tinuta pentru a nu pierde timpul in ultima clipa ..



Ziua ești tu , noaptea sunt EUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum