E noapte , afara totul e cat se poate de linistit .. Am inchis geamul si m-am pus in pat , am inchis ochii si am inceput sa ma gandesc . . la tot . incepand de la Harry pana la familia mea . Nu sunt o persoana care se consuma pentru orice pămpălău care are chef sa isi bata joc de fata care e langa el , singura dezamagire legata de problema cu Harry e faptul ca l-am lasat sa doarma la mine . . Nu am sa mai fac asta niciodata . . .
Sunt atat de ingandurata si nelinistita . .
In noaptea asta m-am certat cu mama grav de tot , atat imi amintesc si stiu ca am fugit suparata , plangeam . .
Ma trezesc ,dar e intuneric . . Cum se poate una ca asta ?Nici nu eram acasa . Incerc sa imi duc mana la cap dar , e legata . . ma misc si in momentul asta am simtit totul . .Dureri fizice care nu eram sigura ca o fiinta umana le poate simti sau indura . . Sunt intr -unul dintre cosmarurile pe care le am de la un timp . . Ciudat e faptul ca , nu ma simt intocmai ca in vis . . adica as putea sa jur ca e realitate . . cu toate astea unde e persoana aceea ? Am inceput sa strig "hei ,e cineva pe aici ?" , "Hei?" . .Nimic ,liniste totala ,exceptand ecoul provocat de vocea mea inspaimantată .
Am stat un timp deja imi era din ce in ce mai frica ,asteptam cu nerabdare sa ma trezesc , Deveneam tot mai agitata si panicata . Intr-un final aud o usa ca de lemn trantinduse , un fior de gheata trecuse prin tot corpul meu , in gand repetam "vreau sa ma trezesc " insa eram inca prinsa in acest cosmar . . Am inghiti in sec cu vocea tremurand am soptit "te rog , nu imi face rau . .nu am facut nimanui nimic!" . . nu se mai auzea nimic , am crezut ca a plecat . . Bine ar fi fost . Inima mea batea atat de tare incat se auzea . S-a apropiat si puteam sa simt cum era in fata mea , si-a strecurat mana in parul meu dupa care incet a lasat-o in jos , pana pe piciorul meu , mangaindu-l usor . .Am inceput sa plang , cine stie ce are de gand .Mi-a tras materialul de la ochii dar tot intuneric era , mi-a sters lacrimile urmand un "shhh" lung , indepartandu-se . . era atat de intuneric nu il vedeam dar stiam ca e acolo . . stiu ce va urma , stiu ce imi va face si mai stiu si cum se va termina . Vara trecuta am vazut un film identic cu ceea ce mi se intampla in momentul asta si asta ma face si mai tare se plang . .
Mama probabil e speriata . . de-a dreptul terifiata . Cea mai mare problema sentimentala care ma macina in momentul asta e faptul ca nu am apucat sa ii spun mamei cat de mult o iubesc , ultima clipa cu ea mi-am petrecut-o certamdu-ma si facand fițe . . Cat de proasta pot fi . . Poate ca merit asta din cauza ca am tipat la mama si ca am ranit-o si acum roata s-a intors , eu fiind cea ranita , dar cu siguranta mama nu mi-ar dori asta niciodata . . As vrea ultima clipa din viata sa o sun si sa ii spun cat de rau imi pare si cat de mult o iubesc . .
Acum sunt singura in camera asta rece ,intunecata cu un miros puternic de mucegai si simtind umezeala groaznica ,stand pe scaunul asta inconfortabil si legata la maini si picioare , atat de tare e strans incat simt cum sangele nu mai ajunge pana la degete . in momentul asta imi lipseste camera mea parfumata si patul meu moale . . Imi e sete , buzele imi sunt uscate si crapate , simt cum iasa sangele printre crapaturi . Dupa o perioada buna de timp aud usa scartaind urmand un bubuit facandu-ma sa tresar ,inima imi bate din ce in ce mai tare ,suflam greu. . se apropia . . era in spatele meu si cu un cutit in mana , deja imi vedeam toata viata in fata ochilor . Asteptam sa imi taie capul insa . . m-a dezlegat .
In sfarsit imi simteam mainile si picioarele , imi frecam usor incheieturile , a venit in fata mea si mi-a trantit in brate haine noi , cele vechi erau rupte . Dar cum ? Insa asta nu mai conteaza macar am noi . Dupa ce ca m-a rapit macar atat sa faca . . M-am schimbat incet ,ma dureau toate . .Dupa ce am terminat mi-a intins o sticla cu apa si a pus pe scaun un bol ,probabil cu mancare . . Am luat mai intai sticla cu apa , mai mult ca sigur am baut jumatate . Nu vorbea , dar sunt sigura ca ma privea insistent . . Dupa ce am mancat ,nu sunt sigura ce dar a fost foarte bun mi-a luat farfuria si a plecat . . din nou ma aflam in singuratate , nu vedeam absolut nimic, iar frica devenea tot mai mare. Era atat de frig incat pe pereti sigur erau țurțuri de gheata . .E Clară treaba ,ma aflu intr-un beci , mi-am pus vechile pijamale pe podea si o gramada de amintiri au navalit ,fortandu-mi ochii sa verse siroaie de lacrimi ecoul facandusi aparitia . .
Am adormit plangand ,ma mir cum de am putut adormi , acum insa am o durere ingrozitoare de spate . Afara sunt sigura ca e lumina deoarece incaperea nu mai era atat de intunecata puteam sa vad cat de cat . . M-am speriat cand am analizat fiecare coltisor al incaperii , in lumina foarte slaba . . parca era o temniță. .arata precum cu mult inainte in vremea medievala regii isi inchideau ostaticii . In stomacul meu se desfasura un razboi ,iar in capul meu la fel . Intr-un final ma uit prin geamul blindat si se pare ca venea cineva , m-am refugiat intr-un colț strangandu-mi genunchii . In incapere intra un barbat inalt , imbracat in negru total exceptand masca care era alba ,ma inspaimanta sincer .
Presimtirile mele nu m-au inselat . Mai asta lipsea , dupa toata faza cu Harry . Harry , am si uitat de el , defapt am uitat pe toata lumea in momentul asta ,inafara de mama , de care mi-e cel mai dor si care presupun ca este disperata . Harry presupun ca e fericit cu Carla acum ca eu am disparut si mai mult ca sigur nici nu am sa mai apar . Singurele persoane care imi vor duce cu adevarat lipsa sunt : mama , dragul meu spike si presupun ca Dean . Lasand asta la oparte , trecem la realitatea cruda si rece . .
Se apropia de mine , eu aflandu-ma in colț . .s-a asezat fix in fata mea , singurul lucru care se putea observa erau ochii , avea ochii căprui . . erau goi si reci , si cred ca nu avea nici o expresie pe chip , cine stie pentru ce m-a rapit . . Adica este evident . Imi tineam genunchii stransi la piept si doar ochii ii lasam la vedere , parul imi atarna in partea dreapta , frecanduse de podea, nu stiu cum dar stiu ca il aveam prins in coada . . si-a ridicat mainile , la care eu m-am indepartat ridicandu-mi capul lipindu-l de perete, strangandu-mi ochii. Observand ca m-am speriat, si-a strans mainile dupa eliberandu-le usor , apropiindu-le de fața mea . . Cu una imi tinea bărbia iar cu cealalta ma mangaia usor .Inca aveam lacrimi in ochi ,pur si simplu nu puteam sa ma opresc din plans .
-Te rog , nu imi face rau . . Nu vreau sa mor ! *șoptesc*
A inceput sa râdă . . A plecat . Dupa un timp sa intors cu mancare , chiar aveam nevoie . Ma privea cum mancam , sa asezat si pe scaun in fata mea , nu imi place sa ma priveasca cineva cand mananc , dar nu am curajul sa comentez . Cand am terminat , nu l-am mai vazut . . Afara categoric incepea sa se intunece incaperea devenind tot mai intunecata si totodata cu ea frica mea facandusi aparitia . Nu pot sa cred ca stau aici , pe jos intr-un beci ,plin de sobolani ,soareci ,paianjeni . . mirosind ca un animal si sincer acum ma simt ca unul .
CITEȘTI
Ziua ești tu , noaptea sunt EU
Aksi"Lindsay Marshall , o simplă adolescenta care împreună cu familia sa mutat într-un oraș . Aceasta aude o legenda care se adeverește . Este răpită de către un necunoscut ciudat care o rănește încontinuu . Descoperă trecutul acestuia , iar în...