26. " Nu ai unde să fugi "

807 53 0
                                    

In momentul asta as da orice pentru a face o baie . . . . Stau singura de ore bune si nu se aude nimic sunt doar eu si șobolanii care . . sunt uimita ca nu m-au mancat deja . E atat de murdar locul asta , plin de păianjeni ,gândaci ,șobolani si alte minunatii , sa nu mai pomenesc de frig . . Cand ma gandesc ca acum doua zile habar nu aveam unde as putea ajunge . .Cine ar fi crezut ? . . inca plang , m-am deshidratat total si nici urma de apa . . de cand ma aflu in locul asta plang incontinuu ,sunt speriata , de a dreptul terifiata . . Cred ca daca am sa scap de aici am sa fiu cea mai fericita persoana din lume . . doar ca stiu ca asta e imposibil , nu am sa imi mai vad parintii , pe spike , pe Dean ,pe Jannifer. . Pe nimeni . 

Ce are de gand  sa imi faca ? Cu ce i-am gresit eu ? Doamne  , abia ce m-am mutat de 4 luni si uite unde am ajuns , stand intr-un beci cu toate speciile de gandaci si paianjeni ,  in intunericul care imi taie rasuflarea si tanjind dupa o biata farfurie de mancare si o amarata sticla cu apa . Dupa calculele mele sunt aici de 3 zile , nici urma de telefonul meu , iar omul  asta nici macar nu vorbeste cu mine. .

Ma mangai usor pe corp simtind   tot felul de taieturi , dar de unde ? Sunt sigura  ca arat asemenea unui  zombi , planga incontinuu sunt  vanata , lovita  , murdara . . .  cred ca daca m-as privi in oglinda as face cu inima . Mi-am sters lacrimile care , in continu cand siroaie si am observat ca , pe fata am o taietura uriasa mai exact tot obrazul . . Ce a facut nenorocitul cu mine ?

"Nu pot sa cred ca . . .  ea se afla la mine in subsol .   Nu am mai fost asa de ani de zile , mai exact de cand mi-a inceput viata pe la varsta de 14 ani , eram doar un puști si a trebuit sa imi croiesc singur drumul . Nu mai vreau sa imi amintesc pentru ca inca simt acel cutit care imi strapunge inima , intrand incet , incet ,  pentru a fi durerea mai mare . De ce oare am impresia ca ea ma v-a ajuta ? M-am aruncat putin prea repede la ceva ce mi-e frica sa nu regret . .  . Dupa ce ca , inima mea este distrusa o mai vad si o si aud cum plange .  Din nou el vorbeste trebuie sa ma controlez , nu vreau sa o ranesc  , nu ca pe cealalta . . . "


Timp cateva ore , am stat singura . . .si nu stiu de ce dar . .. . Cat de negru e trecutul acestui om ? Si sincer . . nu stiu de ce mi-ar pasa . . Il urasc  ! De mic copil am avut un suflet bun si mereu am fost o persoana credincioasa , cu toate ca erau zile cand mama  ma obliga sa merg la biserica pentru ca invatam prea mult , acum insa . .Nu inteleg de ce mie mi se intampla lucruri rele  .. 

Usa se deschide incet ,trantindu-se cu putere de perete . . eu tot in colt ma aflu stant in aceeasi pozitite , il vad cum se apropie de mine , ma ia de mana si ma ridica in picioare .Pare nervos , oamenii nervosi ma inspaimanta , cum am mai spus , eu am avut un trecut frumos as putea spune , familia mea nu a fost niciodata violenta si nici nu au ridicat tonul la mine , am fost un copil ascultator . Pana am crescut si m-am schimbat, oarecum . . .

Nu stiu pentru ce m-a ridicat de jos dar cred ca acest lucuru nici nu are importanta , mi-a adus mancare si apa  . Ma simt atat de prost , ma simt defapt exact ca un animal . . Defapt nici animalele nu ar merita asa ceva . 

Dupa ce am terminat de mancat , a dat sa plece , era cu mana pe cleanța si cu un picior pe prima treapta , eu am strigat la el . 

"Stai !"

S-a oprit si si-a intors privirea  spre zid . 

Te rog stai ! 

Sa intors si a venit incet , cu pasi marunti spre mine . Eu eram inca in picioare . 

-Uite , te rog frumos vreau doar sa stiu atat , nimic mai mult . *am spus cu vocea tremurand * 

si-a lasat capul in jus dupa ridicandul spre mine .

-De ce eu ? Adica sunt atatea fete in orasul asta , de ce eu ? 

Nu mi-a raspuns , din nou se uita in gol , mai mult ca sigur nu vrea sa imi raspunda , stiu ca e un motiv , stiu asta . Dar vreau sa stiu care este ! Atat . 

-Te rog , raspunde-mi ! *spun eu stergandu-mi ochii * 

Se pare ca e o pierdere de timp , nu are rost . . Doar ca au trecut deja 4 zile in care nu am vorbit cu nimeni si daca nu m-a omorat pana acum , nu cred ca o v-a face . . .Pana nu isi va atinge scopul . A dat sa plece , evident ca la asta se gandea . . 

-A deci sa inteleg ca ma vei lasa sa putrezesc aici , mancata de sobolani . . In regula , e totul minunat ! Un loc minunat , in care poti sa mori linistit . *Spun eu in timp ce imi pun mainile in sold , ofticata * 

S-a oprit si s-a intors  repede , mana lui era infipta in gatul meu . . Era furios , nu am idee de ce anume , dar cand a realizat ce mi-a facut  s-a departat punandu-si   mainile in cap . Strigand :

-Daca mai spui o singura data ca vei muri  ,chiar o voi face cu mana mea  ! * a strigat cat a putut de tare*   in momentul ala am inceput sa fiu tensionata , tremuram , nici aerul nu se mai ducea cum trebuie la destinatie . . Am inceput sa plang . 

-Sa nu te mai prind ca plangi ! *spune tot cu tonul  ridicat *   Am inghitit in sec si incercand sa imi opresc lacrimile . Avea o voce foarte groasa , fapta lui m-a speriat dar nu la fel de tare precum vocea . Parca as fi fost cel mai mare dusman a lui .  Dupa asta , a plecat furios spre usa , cand a pus mana pe cleanta , a rupto din balamale , nici nu vreau sa imi imaginez cat de puternic e . .. Omul asta nu e normal  ? Nu am spus nimic rau . Dar se pare ca pe el l-a afectat . . Nici nu mai am curaj sa intreb . 

-Nu ai unde sa fugi . *e ultimul lucru pe care l-am auzit * 

S-a auzit o usa de metal deschizandu-se dupa care s-a inchis . A plecat . . Am vrut sa vad ce a vrut sa spuna prin "nu ai unde sa fugi " am iesit din beci si , am dat de niste scari , am urcat , am urcat si am tot urcat , sunt atat de multe . . am dat de o usa de metal uriasa , exact ca una dintr-un seif al bancii , era codata . Acum stiu la ce s-a referit prin "Nu ai unde sa fugi " . . M-am speriat atat de tare cand a rupt usa , ori usa era prea veche ori el prea puternic . . . Si dupa cate mi-a facut tot el e cel revoltat . . . 

- - -

- - 

-


  



Ziua ești tu , noaptea sunt EUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum