27. " Dacă plec , vei ieși . "

805 62 3
                                    

Stand in colt , cu capul sprijinit de peretele rece , am adormit . Sunt inghetata , daca am sa mai stau aici maxim 2 zile cred ca am sa mor de frig . . A trecut o noapte , sau o zi . .  nu am idee , ziua doar un pic se deosebeste de noapte, fiind tot timpul bezna .  Nici macar o patura nu mi-a adus sa ma acopar , nu mai pot de frig . . . Am mai stat cateva ore si dupa s-a auzit usa imensa deschizandu-se , probabil imi v-a aduce mancare , simt ca nu am mai mancat de o zi intreaga . . Am asteptat pana a coborat si si-a facut aparitia pe usa , nu m-am uitat la el , stateam cu fata la colt , asemenea unui copil aflat la  gradinita care  invatatoarea la pus colt pentru ca a facut ceva rau . . Singura diferenta este  ca , eu nu am facut nimic rau si ca el nu este invatator. .  A venit  langa mine cu pasi apasati si m-a tras de mana , oare omul asta , nu stie sa spuna frumos ce vrea ?  Numai sa traga de tine si sa te taraie dupa el ? . . . 

-Ma doare ! * soptesc * Sunt o fire sensibila , imediat ma invinetesc  . Si-a lasat mana mai moale dar tot nu mi-a dat drumul . . M-a tarat pe trepte pana la usa din capatul tunelului , sincer e exact ca un tunel . M-a lasat in spate pana el a scris codul , dupa care usa s-a deschis , facand un zgomot puternic . Cand am iesit pe usa a deschis o trapa , a iesit el primul dupa care m-a scos si pe mine . Un val de caldura m-a izbit , facandu-ma sa tremur , pentru un minut am inchis ochii doar sa simt acea caldura . 

 Nu am mai simtit caldura  de 4 sau 5 zile nici nu mai stiu . . Dupa am realizat ca sunt intr-o casa mare cu doua etaje presupun  , dar tot intunecata  . . Avea draperiile trase la geamuri dar tot se putea observa cateva lucruri . . Avea tablouri pe pereti  cu ingeri si demoni , era putin inspaimantatoare casa , bine la fel ca si cel ce traieste in ea  . .Nu prea exista lucruri colorate aici . . . 

-Pe aici ! *spune pe un ton apasat * 

- Unde mergem ? *spun incet * 

-Vei vedea . Asa ca taci si mergi . 

Ce artagos e . . .ma si mir de ce nu are prietena  . . . E foarte mare locul asta , dar degeaba daca este gol . Ne-am oprit in fata unei usi . . 

-Poti intra . Dar mai intai du-te si ia-ti haine . 

-Mi-ai adus hainele de acasa ? *intreb eu mirata * 

-Nu . Normal ca nu . 

-Ok , si . . unde trebuie sa merg ? 

* l-am auzit oftand nervos * . .Oare asa e el ? Nervos  tot timpul ? Nu as vrea sa traiesc cu astfel de mostru in casa . . Dar acum ce pot sa fac ,nu am de ales ,  sunt convinsa ca sunt toate usile inchise . 

Am intrat intr-o camera , care era colorata , am ramas mirata in casa asta nu prea vezi camere colorate , aceasta era intr-adevar foarte frumoasa  . 

-Du-te uita-te in dulap . *Spune el indiferent * 

Eu mergeam incet , analizand fiecare coltisor pana sa ajung la dulap , aici era lumina in camera , draperia era trasa , camera e perfecta . . . cand m-am uitat spre usa era intuneric iar el ascuns acolo . . .Imi da de gandit , de ce nu ii place sa sta in lumina ? Ma sperie rau omul asta si eu consider ca . . .intr-adevar e nebun . . . Am ajuns in dreptul dulapului si l-am deschis , e un dulap imens cred ca are aproape 2 metri daca nu ma insel , e de doua ori cat mine , l-am deschis si era plin cu haine , de toate felurile , de la lengerie pana la prinzatori de par , incredibil . . .Mi-am ales niste pantaloni scurti si un maieu mai lung , erau atat de frumoase , sincera sa fiu nu am avut niciodata atatea haine . Am dat sa ies pe usa dar mai intai  aruncat o ultima privire . 

-Ti-ai ales ? 

-Da . . e incredibila . A fost cumva . . . 

S-a oprit din mers si s-a intors din nou furios spre mine .

-Sa nu ma intrebi niciodata ! *spune printre dinti * . . . Inteles ?! *striga * 

-Da , imi pare rau . * spun eu ridicand mainile in aer semn de predare * 

*A oftat din nou nervos, inchizandu-si ochii* dupa care a pornit spre locul unde vroia sa ma duca . .Ne-am oprit langa acceasi usa .

-Intra . 

Asa am facut , din nou intr-o incapere uriasa , aici se afla baia , o cabina de dus imensa  , o oglinda cat doua dulapuri la un loc  un geam mic care reusa sa faca lumina  . .In sfarsit ma pot uita in oglinda , aratam exact cum am spus , ca un zombi , am ramas cu gura cascata , dupa care un mic raset mi-a iesit fara sa vreau , e primul raset care i-am dat frau liber de cand sunt aici , in rest m-am saturat de plans . . In legatura cum aratam ,  parca am sapat canale . Eram si vanata si taiata aveam si dureri . . .Eu am ramas tot cu privirea in oglinda cand il aud :

-Ai de gand sa mergi la baie odata ?

-Da . .Sigur . *m-am uitat spre el asteptand sa iasa din baie , dar se pare ca nu avea nici  o treaba , astepta sa ma bag . . De curiozitate il intreb :

-Ăhăm *tuşesc cu subânţeles * , tu . . . Vei sta aici ?

-Tu ce parere ai ? Crezi ca te las sa scapi ? Stiu ca daca plec , vei iesi pe geam .

 Si-a dat seama , acum orice as face ma v-a urmari , bine deja m-am obisnuit . . Nu ca ar fi ceva nou .  . M-am dezbracat lasandu-mi hainele pe podea , am mai ramas doar in lenjerie , doar nu avea impresia ca ma voi dezbrăca cu totul in fata lui , nu ? M-am bagat in cabina si am dat drumul la apa calda , am asteptat momentul asta de aproape o saptamana , apa era atat de calda , samponul atat de bine mirosea   . .Macar atat sa primesc si eu. Usile nu erau transparente dar se vedea cat de cat , il urmaream si intr-adevar statea aici , mi-e asa rusine . . . Dar ce pot sa ii spun ? . Singurul gand care imi trecea acum prin cap era "daca intra peste mine acum ? " sau asteapta momentul potrivit . Dupa o ora buna de stat sub dus am iesit cu un prosop invelit  in jurul meu si unul in cap , acum ma simt asa bine . . ma visam acasa pentru un moment . . 

-In sfarsit ai terminat . . *Spune el ridincandu-se de pe scaun  * 

-Da , imi pare rau , nici ca nu m-am spalat de aproape o saptamana . 

-Te astept la masa . *spune el inca nervos * Nu stiu ce are . . 

-Nu mi-e foame . . *Spun eu cu fata in pamant *  Defapt nu mai puteam de foame doar ca , nu vreau sa mananc cu el . . Nu am sa il iert pentru ce a facut .

- Vei veni la masa daca nu . .  *a facut un moment pauza *   Nu am sa iti mai dau. 

-Bine . * spun eu predându-mă*  

Am intrat in camera care se presupune ca e a mea si el a intrat dupa mine . . 

-Nu pot si eu sa ma schimb ? *Intreb cu tupeu *

-Te tin eu ?

-Dar , tu . . esti . .

 S-a intors . M-am schimbat cat am putut de repede .

-Esti gata ? 

-Da . . * spun eu cu fata in pamant * 

A dat sa iese pe usa . 

-Stai un pic . 

S-a intors si a spus "hm "  cu ochii mijiti . 

- Pot sa iti spun o intrebare ? 

-Daca indraznesti  sa ma intrebi despre mine ,  nu v-a fi bine pentru tine . 

- Bine . . *mi-am strans buzele intr-o linie si privirea in pamant * exact ca un copil mic cand a facut o prostie si e pe cale sa fie certat de mama sa . . 

*A oftat * 

-Hai spune . 

-Serios ? *il privesc uimita* 

*Si-a mijit ochii* 

-De ce esti . . atat de nervos tot timpul ? 

-Nu ai vrea sa raspund la intrebare . *  S-a luat si a plecat  *


Ziua ești tu , noaptea sunt EUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum