8. "Vis sau presimțire ?"

1.1K 64 4
                                    

M-am trantit in pat mi-am pus castile in urechi privind  in gol . 

"Draga jurnalule , nu am mai iesit din casa , nu am mai vazut-o , ma simt rau , ma bate gandul foarte tare sa o mai vizitez inca odata , ii simt lipsa cu toate ca niciodata nu a fost aproape de mine , ea e singura care ma face sa zambesc  chiar daca  o privesc din umbra , ea e lumina mea fara ea ma simt pierdut , simt asta .  Atat de mult am nevoie de ajutor ? DA ! Am nevoie , am foarte mare nevoie de ajutor si in special ajutorul ei ."

Unde ma aflu  ? totul e intunecat , nu vad absolut nimic !  "E CINEVA AICI ? *strig* "  nu am primit nici un raspuns. Simt o durere cumplita in tot corpul , sunt legata  .Aud pasi grabiti , s-a deschis o usa care se pare a fi foarte veche , scartaind  foarte tare . "Ce vrei de la mine ?Vreau sa plec acasa! *ma rastesc la persoana necunoscuta * " tot ce imi dau seama este ca purta  o masca pe fata, a incercat sa imi sopteasca ceva insa  .. In momentul ala m-am trezit , a fost un vis , doar un vis !  Eram transpirata si inima imi bubuia cu putere in piept , am mers pana la baie sa ma spal pe fata , spike a venit dupa mine  . Deci concluzia a fost ca acele " intrebari" inca mi-au invadat ganduriile si nu au de gand sa ma lase in pace , deci sa inteleg ca a fost o . . a fost o presimtire ? Cine stie . . . Poate ca subconstientul meu vrea sa ma avertizeze in legatura cu ceva ? . Nu prea cred  . . Adica din nou imi pun tot felul de intrebari absurde si cand spun cuiva din nou eu sunt cea nebuna . . A fost doar un vis ! Asta trebuie sa imi ramana in cap , doar un vis ! Dar de ce inca sunt speriata ? . . "Cat e ceasult ? Ora 5:00 iar eu una nu mai am somn ."  Il iau pe skipe in brate si ma pun in pat , m-am jucat cu el pana cand mi s-a facut foame , l-am luat si pe el cu mine pentru ca sunt convinsa ca si lui ii e , mi-am pierdut mai din timp in bucatarie  dupa care am mers sus. Ce plictiseala !  "Oare as mai putea sa dorm ? Ar trebui sa incerc " . M-am asezat in pat , skipe a venit langa mine si dupa cateva minute de privit tavanul am reusit sa adorm  . M-am trezit la ora 8:30,  de data asta somnul mi-a fost linistit nici un cosmar nu mi-a tulburat somnul  ceea ce m-a facut sa ma trezesc mult mai bine .Am mers jos tata se pregetea de plecare  , s-a mai intamplat de multe ori asta , sper ca nu voi incepe sa plang . 

-Fetita mea . *spune tata * Exact pe tine te asteptam . 

-Ma gandeam eu . *spun eu usor suparata * .

-Of fetita mea , ti-am spus ca am sa ma revansez fata de tine si fata de mama ta . Va iubesc , sunte-ti tot ce mai am pe lumea asta . *ma imbratiseaza* 

-Si noi te iubim tati . *plangeam* . Si am spus ca nu plang , parca ne parasea de tot .  .  totusi il iubesc pe tata si mai ales el nu prea  foloseste des acesti termeni verbali de demonstratie a iubirii fata de noi , adica el deja o demonstreaza prin fapte dar prin cuvinte rar si acum chiar m-am emotionat cand a spus asta .

-Trebuie sa plec . *spune tata dezamagit * , parca ochii lui ar spune "nu vreau sa plec , vreau sa stau aici cu voi fetele mele , nu ma lasati  " .

O saruta pe mama si mie imi da un pupic pe frunte stergandu-mi lacrimile :

-Draga mea , promit ca vin repede si ai sa vezi ca ma revansez eu fata de tine . 

*ii acord un zambet si imi trag nasul*

-Scumpa mea , il conduc pe tati , este de mancare , este tot ce ai nevoie , ma intorc curand . *ma pupa*

-Bine .

Azi , am sa merg la plimbare , il duc pe spike in parc si cu ocazia asta am sa o chem si pe Annabelle  sa ne cunoastem mai bine  . Mi-am luat telefonul de pe birou si am apelat-o , astept , astept :

-Alo ? *raspunde o voce de baiat* 

-Buna *inghit in sec *  , Annabelle este acasa ? *spun eu confuza * 

-A plecat pana la magazin , v-a veni repede si tu esti ... ? 

- Lindsay, dar eu cu cine am placerea  ?   

-Harry , fratele mai mare al Annabellei  . 

Tocmai   vorbesc cu cel mai popular baiat din scoala ? Dar si figurantul care m-a facut adormita . 

-Da ne-am intalnit pe holul scolii .. *Spun eu neputand sa ma abtin *

-Aa da , tu esti fata cea noua , corect ? Care a intrat in mine *rade *  

-Da , asa se pare . Ma bucur ca ti-ai amintit . *Spun ironica* 

-Uite scuze ca te-am facut sa te simti jignita  *spune el amuzat*  Dar nu-mi spune ca nu a fost asa . 

-Totusi a fost urat din partea ta sa-mi reamintesti asta . 

-Da , ai dreptate a fost urat din partea mea , e in regula daca ies si eu cu voi ? 

-Poftim ? De unde ti-ai dat seama ca eu vroiam sa ies cu Annabelle ? *spun eu surprinsa* 

-Doar sunteti fete .

-Pai exact si daca iti doresti sa iesi cu noi , nimeni nu te opreste  . *spun eu amuzata* 

-Bine intr-o ora ne vedem in parc . 

-Bine  . 

-Pa.

-Pa. 

Nu imi vine sa cred ca tocmai voi iesi cu cel care in prima mea saptamana de scoala m-a facut sa ma simt prost  , dar cred ca voi asculta de vorba  Annabellei "Daca stai sa il cunosti , nu e chiar asa de rau " poate are dreptate , totusi e fratele ei si il cunoaste destul de bine presupun .M-am pregatit,  l-am luat pe  spike si am plecat  , cu toate ca nu trecuse foarte mult timp , el a zis intr-o ora , dar cred ca pana sa vina ei mi-ar prinde bine putina liniste si pace . M-am jucat cu mingiuta cu skipe , e asa destept si s-a atasat foarte repede de mine , ma mira acest fapt , e foarte jucaus , chiar si eu m-am atasat nespus de mult de el ,deja face parte din viata mea , suna siropos dar asta e adevarul .A trecut ceva timp si chiar ma uitam imprejur , nu era multa lume , i-am vazut trecand strada , deci da era si Harry , e cam amuzant adica sa iasa cu noi , dar am impresia ca ii e tare frica ca surioara lui sa creasca .

Cand au ajuns aproape de mine ,Annabelle m-a luat in brate :

-Hei Lindsay , ce ma bucur ca m-ai invitat sa iesim, imi pare rau ca a trebuit sa vina si asta *a spus in soapta aratand spre Harry *  . Si ăsta e catelul tau ? E asa de dragut . *s-a asejat langa spike si a inceput sa se joace cu el * 

-Hei te-am auzit . *spune Harry incruntat*

-Nici o problema .*spun eu amuzata *. Si da e catelul meu , spike . *zambesc* 

-Deci ce planuri ai ? *spune Annabelle* 

-Pai ma gandeam doar sa ne plimbam ,  sa ne cunoastem mai bine . 

-Sigur , mi-ar placea . *zambeste * 

Herry dadea ochii peste cap , sunt sigura ca nu i-a convenit ca a venit cu noi si sora lui observand asta nu s-a putut abtine  :

-Harry degeaba dai ochii aia peste cap , tu ai insistat sa vi ! *spune Annabelle amuzata*

-Da , dar sper ca nu o sa va ia valul si o sa uitati de mine . *spune acesta serios*

-Nu uit . *spune Anna *

-Deci Lindsay , mai esti suparata ? *vine el langa mine impingand-o pe sora lui  * Aceasta s-a incruntat .

-Pai , cred ca nu , adica totusi nu a fost frumos , chiar nu am fost intr-o dispozitie buna . *ma plang eu * 

-Stiu si imi pare rau pentru asta  . *spune el sincer* 

In mod normal nu imi plac popularii , tot timpul se cred mai presus si nu m-as fi asteptat sa imi ceara scuze . 

-Hei fetelor , am o idee ! *spune cu o stralucrire in privire* 

*Noi ne-am intors spre el fiind  ochi si urechi * 



Ziua ești tu , noaptea sunt EUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum