Karanlık,sessiz ve kocaman ormanda bağırarak koşuyordu. "BESTE!" diye bağıran sesi tüm ormanı kaplıyordu.Upuzun ağaçların arasında dolanıyordu.Yerde bir beden gördü.Koştu ve bedene doğru eğildi.Bu O'ydu.Beste'ydi.İlk önce nabzına baktı,hiçbir belirti yoktu.Birden parlak bir ışık ve sirenler duydu.
Polis önüne bir dosya koydu.Odada loş bir ışık vardı.Anne-babası masanın yanında ayakta dikiliyorlardı.Polis 40lı yaşlarında olmalıydı,agresif birine benzediği de söylenemezdi.Yeşil gözleri polisin kahverengi gözleriyle buluştu.Sessizlikten sonra polis konuştu;
"Sicilin temiz."
"Öyle."
"Basit sorulardan başlayalım,önce seni tanıyalım.Adın ne?Kaç yaşındasın?"
"Açelya Akdemir.16."
"Beste 11yaşındaki kardeşin değil mi?"
"Evet."
"Ormanda ne oldu?"
"Ormanda dolanıyorduk.Sonra birkaç ses duyduk.Daha sonra gördük. Biri vardı.Sonra onu kaybettim.Bir saate yakın ormanda onu aradım. Daha sonra yerde bir beden ve yanında kanlı bir taş gördüm.Nabzı atmıyordu.Sonra polis geldi."
Annesi birden konuşmaya dahil oldu;
"YALAN SÖYLEME!ORMANDA KİMSENİN İZİNE RASTLAMAMIŞLAR!"
"Taştaki parmak izlerine bakın o zaman."
"Baktık.Parmak izi yoktu.Bak ne diyeceğim yeni bir okul açıldı sadece polis teşkilatının,oraya giden çocukların ve ailelerinin bildiği okul. 'Suçlular Okulu' orada senin yaşında suç işlemiş bir sürü kişi var. Okul altı ay önce açıldı.Hatta bugün iki kız oraya gidecek,yan odada bekliyorlar."
"Oraya gitmeyeceğim çünkü ben yapmadım!"
"NEDEN YAPTIN BUNU KARDEŞİNE?!"
"BEN BİR ŞEY YAPMADIM!"
Babası da sessizliğini bozdu;
"O ZAMAN NEDEN HER ŞEY SENİ GÖSTERİYOR?!"
"Diğer katil işini kusursuz yapmış olabilir mi?!Neden bana inanmıyorsunuz?!Yıllardır bana inanmadınız bari şimdi inanın!"
"Doğruyu söyle neden öldürdün?!"
"Beni o okula gönderin."
"İstediğine emin misin?"
"Evet."
"Gel benimle seni yan odaya alalım."
Odaya girdiklerinde 2 kız masada oturuyordu. Birinin uzun siyah saçları ve haifif de olsa çekik siyah gözleri vardı.Birinin ise orta boyda koyu kestane renginde saçları,badem şeklinde ve koyu kahve gözleri vardı. Açelya sandalyelerden birine oturdu.
Polis tekrar konuştu "Birazdan bahsettiğim okulun müdürü burada olacak.Size okulu tüm detaylarıyla anlatacak,çanta ve üniforma getirip sizi götürecek."
Polis çıktı.
Siyah saçlı kız sessizliği bozdu.
"Ben Meran."
"Açelya."
"İrem Dilay,istediğiniz şekilde seslenebilirsiniz."
Meran "Neden buradasınız?"
Açelya "Ben suçsuzum aslında ama ailem bile bana inanmadı."
Meran "Bende suçsuzum ama gel de inandır."
İrem "Çemberi tamamlamak için demiyorum ama ben de suçsuzum."
İçeri takım elbiseli elinde çantalar olan bir adam girdi.Orta yaşlarda olduğu belliydi.Kahverengi saçları geriye doğru taranmıştı.Masanın başına geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçlular Okulu
Teen FictionMasumlar gerçekten masum mu? Ya da suçlular gerçekten suçlu mu? Masumlar ne kadar masum kalabilir?