Hedef

16 5 3
                                    

Eren "Ne anlama geliyor?"

Özgür "Bu üçünde bir şeyler var,müdür de bunu onlar geldikten birkaç gün sonra öğrendi anlamına geliyor."

Ilgaz "Aslında dosyalarında yaptıkları suçlar yazmıyordu."

Özgür "Bundan bahsediyorum işte!"

Eren "Tamam bakarız yarın,uyuyacağım ben."

Özgür "Bir kere de uyuma be.İrem Dilay istese uyumazsın ama."

Eren "Sen Dilay mısın?Ayrıca Meran uyumak istese böyle demezdin."

Özgür "Sen Meran mısın?"

Ilgaz gülerek "Biraz daha atışsanıza,güzel gecemi daha da güzelleştirdiniz."

Biraz daha konuşup gülerek uyudular.

Sabah altılı grup kahvaltı saati olduğu için kafeteryada otururken Gaye ve Ateş geldi.

Gaye "Günaydın!"

İrem "Günaydın."

Ateş "Derslerden sonra,hava kararınca deponun arka kapısından çıktığınız yer var ya oraya gelin,bir şeyler yaparız."

Açelya "Ne gibi?"

Gaye "O sürpriz olsun."

Ateş "Ee gelecek misiniz?"

Hepsi birbirine baktı.

Meran "E-evet gelebiliriz."

Gaye "Harika!Ne isterseniz giyin,deponu arka kapısını açtığınızda bizi göreceksiniz."

Gaye ve Ateş oradan ayrıldı.

Eren "Gün şimdiden delirtmeye başladı."

Dersten sonra hava kararınca üniformalarını değiştirip günlük kıyafetlerini giydiler ve deponun arka kapısının önüne geldiler.

Ilgaz "Hazır mıyız?"

Diğerleri aynı anda "Evet."

Duvardaki çıkıntıya basıp kapıyı açtılar.

İçeriye baktılar;duvarlarda kırmızı ledler ve karşılarında bordo detayları olan büyük bir masa vardı.Sandalyelerde bordo detaylıydı.

Masanın bir ucunda Gaye diğer ucunda Ateş oturuyordu. Alperen ve Cansu karşılıklı olarak Gaye'nin sağında ve solunda oturuyordu.

Altısı aynı anda kırmızı ledlerle aydınlatılan hafif karanlık yere adım attı.

Gaye "İşte onur konuklarımız!"

Ateş "Gelin oturun lütfen."

Ilgaz Cansu'nun yanına geçti karşısına da Açelya oturdu. Açelya Alperen'in yanına oturduğu için biraz gergindi.Eren Ilgaz'ın yanına ve İrem de Eren'in karşısına aynı zamanda Açelya'nın yanına oturdu. Meran ise İrem'İn yanına geçti karşısına ise Özgür oturdu.

Ilgaz Cansu'ya fısıldadı "Bana Gaye ile yakın olmadığını söylemiştin!"

Cansu "Yalan bazen hayat kurtarır."

İrem "Biz tam olarak neden buradayız?"

Alperen "Anlaşma için."

Ateş ve Gaye "Alperen!"

Alperen "Sürprizleri bozmayı severim."

Açelya "Ne anlaşması?"

Gaye "Bazı gerçekleri bulmaya çalıştığınızı biliyoruz."

Suçlular OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin